DYLU_BST Opublikowano Piątek o 19:18 Autor Opublikowano Piątek o 19:18 Chodzi ci o końcówkę na zewnątrz auta czy jak ? Bo oglądam to już tyle razy że nie widzę co robię źle
Muskel1 Opublikowano Piątek o 19:22 Opublikowano Piątek o 19:22 Skoro kasujesz wszystkie piloty w kanale 00, to w kanale 21 musisz zacząć przypisywać pozycję pilotów od pierwszego począwszy, a nie od drugiego. Poza tym przytrzymujesz przycisk pilota nieco dłużej.
DYLU_BST Opublikowano Piątek o 19:41 Autor Opublikowano Piątek o 19:41 No i nie zadziałało. Moduł komfortu uwalony?
DYLU_BST Opublikowano Piątek o 20:14 Autor Opublikowano Piątek o 20:14 Oba. Miałem kiedyś jeszcze szwagra kluczyk i to samo było a ma na tej samej częstotliwości
Muskel1 Opublikowano Piątek o 20:24 Opublikowano Piątek o 20:24 Kluczyki 433 MHz? bo sterownik komfortu masz 433 MHz.
DYLU_BST Opublikowano Piątek o 20:41 Autor Opublikowano Piątek o 20:41 Tak. One kiedyś mi działały normalnie to się stało po tym gdy odłączyłem akumulator żeby pospawać wydech. Coraz bardziej myślę że jak spawalem to przeszły jakieś prądy po kablach
DYLU_BST Opublikowano Piątek o 21:42 Autor Opublikowano Piątek o 21:42 Inspekcji olejowej też mi nie zapisuje
Muskel1 Opublikowano 23 godziny temu Opublikowano 23 godziny temu Użyj oryginalnego VCDS a nie klona.
DYLU_BST Opublikowano 17 godzin temu Autor Opublikowano 17 godzin temu W adako na 3 viny w 17. Roku 1300 z jakimiś tam groszami
Muskel1 Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu To jest ori Jeżeli więc wykluczyć jako możliwe przyczyny, kluczyki oraz narzędzie diagnostyczne, to pozostaje sterownik.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się