DYLU_BST Opublikowano 30 Maja Autor Opublikowano 30 Maja Chodzi ci o końcówkę na zewnątrz auta czy jak ? Bo oglądam to już tyle razy że nie widzę co robię źle
Muskel1 Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja Skoro kasujesz wszystkie piloty w kanale 00, to w kanale 21 musisz zacząć przypisywać pozycję pilotów od pierwszego począwszy, a nie od drugiego. Poza tym przytrzymujesz przycisk pilota nieco dłużej.
DYLU_BST Opublikowano 30 Maja Autor Opublikowano 30 Maja No i nie zadziałało. Moduł komfortu uwalony?
DYLU_BST Opublikowano 30 Maja Autor Opublikowano 30 Maja Oba. Miałem kiedyś jeszcze szwagra kluczyk i to samo było a ma na tej samej częstotliwości
Muskel1 Opublikowano 30 Maja Opublikowano 30 Maja Kluczyki 433 MHz? bo sterownik komfortu masz 433 MHz.
DYLU_BST Opublikowano 30 Maja Autor Opublikowano 30 Maja Tak. One kiedyś mi działały normalnie to się stało po tym gdy odłączyłem akumulator żeby pospawać wydech. Coraz bardziej myślę że jak spawalem to przeszły jakieś prądy po kablach
DYLU_BST Opublikowano 31 Maja Autor Opublikowano 31 Maja W adako na 3 viny w 17. Roku 1300 z jakimiś tam groszami
Muskel1 Opublikowano 31 Maja Opublikowano 31 Maja To jest ori Jeżeli więc wykluczyć jako możliwe przyczyny, kluczyki oraz narzędzie diagnostyczne, to pozostaje sterownik.
DYLU_BST Opublikowano wczoraj o 20:39 Autor Opublikowano wczoraj o 20:39 Zmieniłem na inny MK z tym samym oznaczeniem i nadal lipa
Muskel1 Opublikowano 16 godzin temu Opublikowano 16 godzin temu Zakodowałeś MK jak należy? Próbowałeś na tym MK innymi pilotami?
DYLU_BST Opublikowano 16 godzin temu Autor Opublikowano 16 godzin temu Obydwoma pilotami próbowałem. Kodowanie myślę że zrobiłem dobrze. Jeszcze zobaczę czy jest jakaś procedura na Ross tech
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się