Kamilll48 Opublikowano Poniedziałek o 16:23 Opublikowano Poniedziałek o 16:23 Witam jakiś miesiąc temu zakupiłem Audi a4 b8 2.0 TDi 150km kod silnika (cjcd). Przymierzam się do wymiany rozrządu, mechanik namawia mnie na wymianę paska pompy oleju ale nie mogę znaleść informacji na temat jego wymiany, zna ktoś temat warto wymieniać ? Spotkał się ktoś z jego awarią ? I czy to prawda czy trzeba przy wymianie ściągać przednie zawieszenie ? samochód ma przejechane 215tys km
Dev Opublikowano Poniedziałek o 17:45 Opublikowano Poniedziałek o 17:45 jak jest pasek to po takim przebiegu warto go wymienic zawieszenia nie trzeba sciągac, wystarczy opuscic ławe no i odsunąc przód zdejmujesz miskę i zmieniasz tez przedni uszczelniacz rozrzad i całą reszte kup Dayco
RALF76 Opublikowano Poniedziałek o 18:46 Opublikowano Poniedziałek o 18:46 (edytowane) a może o napęd pompy chodzi czyli zabierak (imbus)? Edytowane Poniedziałek o 18:49 przez RALF76
Dev Opublikowano Poniedziałek o 19:07 Opublikowano Poniedziałek o 19:07 jo, CJCD ma moduł, nie ma paska ale sam imbus w tym przypadku to pryszcz, gorsze sa panewki na wałkach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się