sahipp Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Witam... Krótko opisze mój problem... Posiadam avanta z aktywnym tyłem oraz subem noki.... 1) zakupiłem kostki przejściówki do aktywacji aktywnego tyłu... 2) do powyższego zestawu zakupiłem radio JVC R400... Cały zestaw działaś idealnie z wyjątkiem tego, że podczas uruchamiania silnika radio musiało być wyłączne... Gdy byłą włączone podczas rozruchu silnika był trzask w tylnych głośnikach.. ale tylko w tej sytuacji, więc podczas startu wyłączałem radio... generalnie problemu dla mnie nie było... Dodam że radio podpięte na stałe poprzez zmostkowanie plusów... 3) z uwagi na to, że powyższe radio miało niebieskie podświetlenie zakupiłem kolejne radio... i tutaj pojawia się problem... 4) JVC KW-DB60AT... Podłączone w ten sam zestaw co wcześniejsze radio jvc r400... Jeżeli chodzi o dźwięk to tak samo bez zarzutu...Jednak jest problem przy wyłączaniu radia... Podczas wyłączania radia jest słyszalny dosyć nie przyjemny trzask w tylnych aktywnych głośnikach... Co może być tego powodem oraz jak można temu przeciwdziałać ? Dodam, że to radio w przeciwieństwie do poprzedniego nie powoduje żadnych zakłóceń gdy jest włączone podczas rozruchu silnika... Ten trzask występuje zawsze przy wyłączaniu radia... Za wszelkie sugestie i podpowiedzi z góry dziękuję...
Langista Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu Nie ma w a4 b6 czegoś takiego jak aktywne głośniki. One są albo ich nie ma, nie wiem skąd takie informacje uzyskałeś ale są one błędne. Co do trzasków to kwestia albo słabej jakości przejściówki, albo Twojego zmostkowania, chociaż pojęcia nie mam co tam zrobiłeś. Może być też jakość tego radia, brak filtrów z zasilania da taki efekt.
sahipp Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) 35 minut temu, Langista napisał(a): Nie ma w a4 b6 czegoś takiego jak aktywne głośniki. One są albo ich nie ma, nie wiem skąd takie informacje uzyskałeś ale są one błędne. w sensie że tylne głośniki oraz sub są na fabrycznym wzmacniaczu.. to miałem na myśli... Co do tych trzasków to nie jest to tak że one są cały czas... Radio gra bardzo dobrze i jakość jest ok bez trzasków... zarówno tył i przód gra dobrze i głośno... Chodzi o moment wyłączenia radia... Gdy je wyłączam to jest jeden taki hmm trzask, puknięcie w tylnych głośnikach i nie jest to zbyt przyjemne... W związku z tym zastanawiam się co można zrobić, aby to wyeliminować ? co do zmostokowania to zmostkowałem dwa plusy po stronie radia ( stały i plus po stacyjce) w jeden który jest stały i dostępny w ori instalacji , bo jak wiadomo w b6 nie ma plusa po stacyjce.. a że radio posiada normalny wyłącznik to jest jakby na stałe podpięte niezależnie od stacyjki... Co do przejściówek jak i samego uruchomienia tyłu to kupiłem w sklepie takie ustrojstwo podobne do tych co na allegro... coś takiego jak poniżej na zdjęciu... Edytowane 8 godzin temu przez sahipp
sahipp Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu tutaj przedstawiam specyfikację radia JVC KW-DB60AT
Langista Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu Zasilanie 14.4V minimum. Wyłączając zapłon napięcie spada do maks 13V i stąd masz te trzaski. Nie łączy się zasilania, 'po stacyjce' i stałego. Fabrycznie masz tylko sygnał wybudzający radio (chociaż tu mogę się mylić) po przekręceniu zapłonu. Zrób jak powinno być i potem napisz jaki efekt. Co do tylnych głośników i suba na wzmaku to tak jest fabrycznie w każdym modelu, różnica jest przy Bose gdzie przednie głośniki też są wzmacniaczem zasilane.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się