kłaja 1 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 witam od jakiegos tygodnia mam problem przy odpalaniu silnika. jak postoi ok 3 godzin to musze go kilknascie sekund kręcic zeby odpalił. czy to moze byc cofające sie paliwo do zbirnika? gdzie szukac przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin78 0 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 więcej info! czasem trzeba mache w góre jak pali rano, jak na ciepłym motorze. sprawdz weżyki te przy wtryskach może ciekną. mozliwe gdzieś nie szczelne łapie powietrze. może przeskoczył pasek, ciągnąłeś go? kiedy filtr paliwa zmieniałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kłaja 1 Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 rano ma ciezko odpalic jak juz odpali to pózniej pali od kopa ,a jak postoi 2-3 godzin to znów dłuej musze kręcic. nigdy go nie zaciągałem, filtr był wymieniony sprawdze jeszcze węzyki ,jak patrzyłem to wszedzie sucho. czy w pompie jest jakis zawór który wstrzymuje cofanie paliwa, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 sprawdz kąt wtrysku 00 BS i reszte logów statycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golob 1 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 sprawdz kąt wtrysku 00 BS i reszte logów statycznych dokladnie tak. podlacz VAGine i sprawdz. ja mialem to samo. musialem minimalnie przestawic rozrzad. a jak u ciebie z moca, dobrze ciagnie na wysokich biegach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 zawsze ale to zawsze, kłopoty z odpaleniem zimnego silnika wiążą się z albo zbyt opóźnionym kątem wyprzedzenia początku tłoczenia (początku wtrysku) albo z zapowietrzaniem się układu zasilania przez nieszczelności na wężykach i oringu przy samym filtrze paliwa. Wyeliminowanie jednego i drugiego zapobiega tej przypadłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golob 1 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 zawsze ale to zawsze, kłopoty z odpaleniem zimnego silnika wiążą się z albo zbyt opóźnionym kątem wyprzedzenia początku tłoczenia (początku wtrysku) albo z zapowietrzaniem się układu zasilania przez nieszczelności na wężykach i oringu przy samym filtrze paliwa. Wyeliminowanie jednego i drugiego zapobiega tej przypadłości. konkretna i wyczerpujaca odpowiedz - szacun szkoda ze wczesniej sam nie trafilem na taka cenna wskazowke tylko musialem dojsc do tego metoda prob i bledow. (zdobyte doswiadczenie - BEZCENNE :>) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aydaho 2 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 U mnie słabo odpalał jak miałem stary AQ - po wymienie baterii kopie w 0,5 sekundy. Warto go podladować może i spróbować kopnąć z rana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się