Michał81 Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca Witam mam problem z 2.0 BPW, wymieniłem już na nowe wałek rozrządu, vakum, wszystkie gumki PD, wypaliłem dpf i wyprogramowałem, korekty wszystkie na minusie od 0,5 do max 1,0. A mimo tego jest ropa w oleju gdzieś takie 200-300 setki na 2000km, rano na zimnym pali na szczał lekko szarpnie przez sekundę potem pali idealnie, chodzi równo, jedynie co zauważyłem że na 1 biegu nie ma takiego kopa, reszta ok. Mechanik przypuszcza że mogą lać wtryski i temu dolewa. Macie jakieś pomysły pomocy proszę .
P.Wiśnia Opublikowano 26 Marca Opublikowano 26 Marca Wtryski mogą lać albo może być mikroskopijnie pęknięta głowica.
Michał81 Opublikowano 27 Marca Autor Opublikowano 27 Marca No właśnie, dlatego chcę się dowiedzieć czy da się jakoś dowiedzieć czy leją pompki mimo dobrych korekt, bo już sporo kasy wsadziłem w całą resztę a efektów brak.
e9matic Opublikowano 27 Marca Opublikowano 27 Marca Miałem podobny przypadek, wymieniłem głowice, co prawda w AVF, nowe zestawy gumek, nowe uszczelnienia a ropa dalej mieszała sie z olejem. Okazalo się, ze pękł oring na wtrysku. Ja bym oddał wtryski na stół, zeby miec 100 % pewnosci, ze to nie one.
Michał81 Opublikowano 27 Marca Autor Opublikowano 27 Marca A zapomniałem dodać że,po wywaleniu dpf, jest dziwny zapach z wydechu, rozumiem że może spalać już trochę oleju, ale to nie ten zapach..
Lovely Man Opublikowano 27 Marca Opublikowano 27 Marca Tak jak napisał wcześniej kolega, ON może być jedynie z ukł. paliwowego więc sugerowałbym ich demontaż i sprawdzenie na stole probierczym do wtrysków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się