Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ropa w oleju w Audi A4 B7 2.0 TDI BPW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z 2.0 BPW, wymieniłem już na nowe wałek rozrządu, vakum, wszystkie gumki PD, wypaliłem dpf i wyprogramowałem, korekty  wszystkie na minusie od 0,5 do max 1,0. A mimo tego jest ropa w oleju gdzieś takie 200-300 setki na 2000km, rano na zimnym pali na szczał lekko szarpnie przez sekundę potem pali idealnie, chodzi równo, jedynie co zauważyłem że na 1 biegu nie ma takiego kopa, reszta ok. Mechanik przypuszcza że mogą lać wtryski i temu dolewa. Macie jakieś pomysły pomocy proszę .

Opublikowano

Wtryski mogą lać albo może być mikroskopijnie pęknięta głowica.

Opublikowano

No właśnie, dlatego chcę się dowiedzieć czy da się jakoś dowiedzieć czy leją pompki mimo dobrych korekt, bo już sporo kasy wsadziłem w całą resztę a efektów brak. 

Opublikowano

Miałem podobny przypadek, wymieniłem głowice, co prawda w AVF, nowe zestawy gumek, nowe uszczelnienia a ropa dalej mieszała sie z olejem. Okazalo się, ze pękł oring na wtrysku. Ja bym oddał wtryski na stół, zeby miec 100 % pewnosci, ze to nie one.

Opublikowano

A zapomniałem dodać że,po wywaleniu dpf, jest dziwny zapach z wydechu, rozumiem że może spalać już trochę oleju, ale to nie ten zapach..

Opublikowano

A jaki to zapach skoro nie ten? :)

Opublikowano

Tak jak napisał wcześniej kolega, ON może być jedynie z ukł. paliwowego więc sugerowałbym ich demontaż i sprawdzenie na stole probierczym do wtrysków 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...