adam7 Opublikowano Sobota o 19:32 Opublikowano Sobota o 19:32 Witam forumowiczów. Mam pytanie związane z moim problemem. Na dolnym wahaczu zwanym długim(ten co przykręcony jest amortyzator) gumy są w kiepskiej formie, popękane, . I teraz mam pytanie, opcja wymiany tylko wahacza czy całego zawieszenia. 250 tyś. przebiegu i 22 lata zawieszenia (ori). Wymieniałem łączniki, nawet na dzień dzisiejszy tylko jeden, drugi i gumy drążka na dniach, i nic nie puka, stuka. Co byście zrobili bo nie wiem co robić? Chodzi o to że nie ma objawów słuchowych tylko wizualne. Proszę o opinię fachową a nie "w zależności ile masz kasy". Pozdrawiam
Rob@k Opublikowano Sobota o 19:56 Opublikowano Sobota o 19:56 Nie musisz wymieniać całego zawieszenia. Ale dobrze jest wymieniac parami prawą i lewą stronę.
adam7 Opublikowano Sobota o 20:38 Autor Opublikowano Sobota o 20:38 Cześć, z jednej i drugiej strony jest to samo. Sikorki ćwierkały że wahacze wymienia się parami, czyli dwa dolne na jedną stronę, a ja mam dwie strony do wymiany. I pytanie, czy jak guma się "rozwelkuizowała" a nie ma luzów to jeszcze można przeciągnąć wymianę? Trochę się obawiam obawiam że może "koło stanąć bokiem"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się