Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z kolektorem ssącym w Audi A4 B8 2.0 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam audi a4 b8 2.0 tfsi cpmb, na początku roku wyskoczył mi błąd p2015, znajomy mechanik zalecił mi wycięcie klap kolektora. Po wycięciu klap, samochód zaczął dziwnie drgać i zaczął brać olej. Przeszukując różne fora znalazłem że da się zażegnać problem p2015 bez wycinania klap. Szukam porady co teraz zrobic? Oraz czy jest jakiś fachowiec w małopolsce kto ogarnia takie rzeczy? Zależy mi na porządnym podejściu do sprawy.

Opublikowano
40 minut temu, eysterr napisał(a):

znajomy mechanik zalecił mi wycięcie klap kolektora.

To niech Ci teraz znajomy mechanik czaruje. Samochód się naprawia a nie kastruje.

Opublikowano
2 godziny temu, eysterr napisał(a):

Oraz czy jest jakiś fachowiec w małopolsce

Fachowiec od czego? Co musi  twoim zdaniem ten fachowiec potrafić? Czarować? Ma wyczarować klapy w kolektorze, które wytargałeś?

Tu nie trzeba nie wiem kogo. Zwykły mechanik, rozumiejący swój zawód wystarczy. Kupujesz nowy sprawny kolektor i go montujesz. 

 

Co do pożerania oleju, to czeka cię remont silnika i pozbycie się tym wady olejowej. Poczytaj o tym, bo temat rzeka w silnikach TFSI.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Fachowiec od czego? Co musi  twoim zdaniem ten fachowiec potrafić? Czarować? Ma wyczarować klapy w kolektorze, które wytargałeś?

Tu nie trzeba nie wiem kogo. Zwykły mechanik, rozumiejący swój zawód wystarczy. Kupujesz nowy sprawny kolektor i go montujesz. 

 

Co do pożerania oleju, to czeka cię remont silnika i pozbycie się tym wady olejowej. Poczytaj o tym, bo temat rzeka w silnikach TFSI.

Silnik nie ma wady olejowej, pobór oleju spowodowany brakiem klap.

Edytowane przez eysterr
Opublikowano

Widzę, że kolega zielonego pojęcia nie ma, jaką funkcję spełniają klapy. Nie łudź się tym, że auta z USA nie mają wady olejowej, bo to bzdury powielane po internetach. Pytanie nie jest czy, tylko kiedy zaczną... Ale skoro wiesz lepiej, to po co zakładasz tamat i pytasz?:whistling::grin:

Opublikowano (edytowane)
51 minut temu, eysterr napisał(a):

Silnik nie ma wady olejowej, pobór oleju spowodowany brakiem klap.

Klapy wirowe nie mają wpływu na olej , przy obrotach jałowych ich brak może wpływać na pływanie obrotów silnika .

Nieszczelne klapy - nie ma mocy z dołu / dymi. 

Przy normalnej jeździe klapy otwierają się a ich brak nie wpływa na nic .

 

A weż powiedz jak te klapy zostały usunięte ? programowo czy fizycznie .

Urwana klapa może mieć wpływ na pobór oleju... 

Edytowane przez Lukaa5
Opublikowano
24 minuty temu, Lukaa5 napisał(a):

Urwana klapa może mieć wpływ na pobór oleju...

I to jest jedyna dopuszczalna kauzalistyczna opcja...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...