OskarXXX Opublikowano 14 godzin temu Opublikowano 14 godzin temu Cześć, Jakiś czas temu zaryłem gniazdem przyczepki(z podłączoną przyczepką) Od tego czasu jest problem z kierunkami. Wiązkę przejrzałem przy haku, dałem nowe gniazdo do auta dalej to samo mianowicie: Jak jade na swiatłach dziennych nie ma żadnego problemu. Gdy włącze światła postojowe/mijania, po włączeniu kierunkowskazu(obojętnie czy prawy czy lewy) i naciśnięciu stopu (dojeżdzanie do skrzyżowania) zaczynają przerywać kierunkowskazy. Wszystkie świecą, fis zgłasza problem spalonej żarówki i mrygają szybciej niż powinny. Gdy odepnę lewą lampę od modułu do oryginalnej wiązki problem znika. Podawałem masę prosto do lampy, nic to nie dało.. Jakieś sugestie? O ile dobrze pamiętam po podłączeniu przyczepki problem znikał. Co można jeszcze sprawdzić?
Muskel1 Opublikowano 13 godzin temu Opublikowano 13 godzin temu Od podstaw. Auto pod komputer i pełny auto-scan.
OskarXXX Opublikowano 12 godzin temu Autor Opublikowano 12 godzin temu Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Od podstaw. Auto pod komputer i pełny auto-scan. Blędów brak.. Zapomniałem dodać że moduł jest ERICH JAEGER 321133 z oryginalnymi kostkami do lamp...
Muskel1 Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu Nie pytłem o błędy, tylko o pełny auto-scan.
OskarXXX Opublikowano 12 godzin temu Autor Opublikowano 12 godzin temu 10 minut temu, Muskel1 napisał(a): Nie pytłem o błędy, tylko o pełny auto-scan. Możesz dokładniej określić co potrzebujesz? Zastanawiam się czy to nie zbieżność przypadków i może uszkodzony jest moduł komfortu czy przełącznik kierunków.. Tylko nie wiem co mają do tego światła pozycyjne.
OskarXXX Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu Podrzucam scan. Błędy od halogenów, zderzak zdjęty. Log-WVWZZZ3BZ2E101680-355900km.txt
P.Wiśnia Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu (edytowane) 7 godzin temu, OskarXXX napisał(a): Możesz dokładniej określić co potrzebujesz? Zastanawiam się czy to nie zbieżność przypadków i może uszkodzony jest moduł komfortu czy przełącznik kierunków.. Tylko nie wiem co mają do tego światła pozycyjne. Moduł komfortu nie obsługuje kierunków. Tym zajmuje się moduł centralnej elektryki umieszony obok skrzynki bezpieczników. W A4 B6/B7 niema nic takiego jak osobny przełącznik kierunków, jest on zintegrowany w MCE, a przełącznik świateł awaryjnych nie pełni już funkcji przełącznika kierunkowskazów jak to miało miejsce w A4 B5, A3 8L, A6 C5. Kierunki szybciej migają bo jest problem z jakąś żarówką, jest to normalne zjawisko. Spróbuj powymieniać żarówki i przeczyścić styki, bo może jakaś przerywa. @OskarXXX Ewentualnie winny jest moduł haka, który jest nie oryginalny (wykonany z gówno-litu) i spowodował uszkodzenie MCE. Edytowane 4 godziny temu przez P.Wiśnia
OskarXXX Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu Znalazłem rozwiązanie problemu. Przekopałem całe auto i znalazłem bezpieczniki od tego gówna(tak tak wiem w pierwszej kolejności ale jak znalazłem bezpieczniki blisko modułu to myślałem że to wszystkie) wsadziłem 15A zamiast 10A bo nie miałem. Wszystko spoko, ale coś mnie tkneło żeby sprawdzić wszystko i okazuje się że jak włączam długie światła to gaśnie zegar i oświetlenie podsufitki... Podłącze zaraz drugi akumulator, bo może ten zamontowany ma już dość (długo stał na zapłonie robiłem pomiary) Na zdjęciu podpięcie(3 kable w koszulce) i bezpieczniki. Rozumiem że jest to połączenie z MCE?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się