darson79 Opublikowano Środa o 16:23 Opublikowano Środa o 16:23 Witam . Jestem od niedawna wlascicielem mojej perełki po moim tacie która jest u mnie w rodzinie 20 lat . Nie chcę jej sprzedawać bo jest w stanie kolekcjonerskim z przebiegiem 146 tys. Chcialbym trochę zmienić jej wygląd, obecnie jest na oryginalnych felgach aluminiowych audi , chciałbym założyć fajne 18 calowe chyba czarne albo grafitowe. ( samochód jest kol. srebrnego). Doradzcie mi jakie dokładnie ET felgi i jej szerokość i rozmiar opon dalby efekt żeby felga była równo z błotnikiem i żeby nic nie obcierało. Jaki jest rozmiar otworu centrujacego .Mile widziane zdjęcia. Z góry dziękuję za pomoc .
darson79 Opublikowano Czwartek o 14:15 Autor Opublikowano Czwartek o 14:15 (edytowane) Dlaczego 18 odpada przy standardowym zawieszeniu. Czy 18 z profilem 40 czy 17 z profilem 45- to ta sama średnica. Może coś jaśniej Edytowane Czwartek o 14:17 przez darson79
Hugo Opublikowano Czwartek o 14:45 Opublikowano Czwartek o 14:45 30 minut temu, darson79 napisał(a): Dlaczego 18 odpada przy standardowym zawieszeniu. Czy 18 z profilem 40 czy 17 z profilem 45- to ta sama średnica. Może coś jaśniej Nie odpada, możesz zakładać. Będzie po prostu słabo wyglądało, bo będzie koza
Fido Opublikowano Czwartek o 18:57 Opublikowano Czwartek o 18:57 4 godziny temu, darson79 napisał(a): Dlaczego 18 odpada przy standardowym zawieszeniu. Bo to będzie wóz na żelaznych kołach. Tak to się mówiło kiedyś. To takiego koła niestety trzeba obniżyć zawieszenie. Zostaw tak jak masz. Ori lepiej wygląda niż wieśniacki tuning.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się