Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S5 B10 TFSI Quattro 367 KM Horizon Blue


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam! 
Może dla odmiany Audi S5 Horizon Blue, auto posiadam 1 miesiąc i zrobione mam już 3700 km.

Auto wersja prawie full oprócz webasto, haka i czerwonych zacisków.

99CC2BC2-3938-4CE1-9FAB-2BC7C82D738B.png

5403EBA1-3A1B-45B6-8E77-D5BD286BE5B3.png

 

IMG_2662.jpeg

IMG_2657.jpeg

IMG_2650.jpeg

IMG_2642.jpeg

 

Edytowane przez Nicarus_pl
Opublikowano

Gratulacje! :thumbup1:

Bardzo fajna S5. Wrzuć kilka zdjęć wnętrza, opisz coś więcej.

Miesiąc temu jeździłem S5 i bardzo mi się to auto podobało. Pomimo krytyki o  jakości wykonania, którą można przeczytać na różnych forach, uważam, że auto jest udane i wcale nie miałem takiego odczucia.

Opublikowano
52 minutes ago, Muskel1 said:

Dziękuję.

Moje spostrzeżenia poniżej.

Ekran oraz wnętrze :

Jakość wykonania wnętrza wg mnie bardzo dobra pomijając piano. Ekrany bardzo jasne osłonięte zostały folią matową. 
Siedzenia bardzo dobrze dopasowane, możliwości podgrzewania oraz masażu i dodatkowo w opcjach można znaleźć ustawienia wzmocnienia efektu dla kierowcy,  ale i dla pasażera.

Podgrzewanie i chłodzenie może być wzmocnione.

Istnieje możliwość zwężenia boczków.

Bardzo dużo funkcji oraz ustawień, które trzeba jednak poszukać. 
Ekran pasażera dobrze widoczny. 
A decydując się na internet darmowy od Plusa dochodzi możliwość korzystania z aplikacji oraz dodatkowych tapet i kolorystyki dla ekranu głównego, a w niektórych przypadkach też dla bocznego ekranu.

Nagłośnienie na wysokim poziomie jednak nie najwyższym. Wgrany jest płatny pakiet rewitalizacji dźwięku oraz większej ilości basu.

 

Prowadzenie :

Tryb balanced działa dobrze i jest wystarczający, gdy silnik jest już nagrzany to bardzo szybko się załącza elektryczny i jadąc powoli można na nim jechać nawet 50 km / h. 
Przy szybkim starcie z miejsca silnik elektryczny bardzo wspomaga ruszanie.

Z automatu jest włączone trzymanie się skrajnych krawędzi.
Trzymanie się środka drogi włączane albo ręcznie z manetki albo automatycznie z aktywnym tempomatem.

Aktywny  tempomat działa bardzo dobrze.

Przy włączonej rekuperacji przed każdym hamowaniem włącza się elektryczny silnik - nie dotyczy trybu dynamicznego.

Zaś tryb dynamiczny daje prawdziwy obraz bycia S.


Z minusów :

Każdorazowe otwieranie się bagażnika na myjni, trzeba wyłączyć opcję otwieranie bagażnika za pomocą nogi.

Piano na środkowej konsoli.

Słabe trybu masażu. 
 

 

IMG_2804.jpeg

IMG_2805.jpeg

IMG_2798.jpeg

IMG_2795.jpeg

IMG_2794.jpeg

IMG_2793.jpeg

IMG_2790.jpeg

IMG_2787.jpeg

IMG_2789.jpeg

Opublikowano
13 minut temu, Nicarus_pl napisał(a):

Nagłośnienie na wysokim poziomie jednak nie najwyższym. Wgrany jest płatny pakiet rewitalizacji dźwięku oraz większej ilości basu.

 

S5, która jeździłem, miała B&O i moim zdaniem system ten jest bardzo dobry. Miałem już w B8 i teraz w B9 B&O i przyznam, że w w B10 jest postęp w porównaniu do poprzednich generacji.

Opublikowano
14 minut temu, Muskel1 napisał(a):

S5, która jeździłem, miała B&O i moim zdaniem system ten jest bardzo dobry. Miałem już w B8 i teraz w B9 B&O i przyznam, że w w B10 jest postęp w porównaniu do poprzednich generacji.

Zgadzam się, jednakże na niektórych utworach nie daje rady stąd to spostrzeżenie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...