AndrzejK. Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca Witam, jestem średnio zorientowany w temacie, więc proszę o precyzyjną informację; czy w przypadku uszkodzonego sprzęgła zrywalnego kompresora klimy zobaczę nieprawidłowość patrząc na nie w czasie pracy silnika/kompresora ( jak w sprzęgle zwykłym z elektromagnesem, że nie "spina" się z kołem pasowym) czy w przypadku zrywalnego nie jestem w stanie zobaczyć jego nieprawidłowego działania? Dzięki za info.
Dev Opublikowano 23 Czerwca Opublikowano 23 Czerwca podepnij kompa i zobacz natezenie pradu na zaworze i cisnienie na układzie w momencie właczenia pradu powinienes miec 0.82A na zaworze a cisnienie nie podniesie sie znakiem tego masz zerwane sprzęgło (zatarty kompresor)
AndrzejK. Opublikowano 24 Czerwca Autor Opublikowano 24 Czerwca Ok, rozumiem Twoje info. Mnie klima działa, tylko odnoszę wrażenie, że jakby trochę słabiej ( ocena działania na trasie do Chorwacji) I zastanawiam się czy ono to sprzęgło w jakiś sposób się zużywa i wypada je co jakiś czas wymienić dla lepszej pracy układu czy po prostu cały czas eksploatacji pracuje dobrze i nie ma potrzeby tego prewencyjnie wymieniać? No chyba, że się zerwie.... Oczywiście ubytek czynnika też biorę pod uwagę, zrobię serwis klimy jak wrócę do kraju. Ewentualnie zakup takiego sprzęgła firmy Termotec to dobry/trwały produkt czy lepiej wybrać innej firmy, jakiej? Doprecyzuj mi powyższe jak możesz, dzięki.
AndrzejK. Opublikowano 24 Czerwca Autor Opublikowano 24 Czerwca Widzę też, że ewentualn wymiana tego ustrojstwa to nie "technologia kosmiczna" więc ogarnąłbym temat sam, tylko czy jest taka potrzeba/uzasadnienie......
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się