Frost1712 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Dzień dobry! (Przepraszam za nieścisłości, jestem z Ukrainy i korzystam z tłumacza) Cztery miesiące temu kupiłem Audi A4 B9 Allroad 2020. Około miesiąc po zakupie, pewnego ranka samochód nie otworzył się z pilota, tylko kluczykiem mechanicznym. Po zmierzeniu napięcia na akumulatorze, uzyskałem około 4-5 V. Akumulator był nadal oryginalny, więc stwierdziłem, że jest uszkodzony (zwarcie wewnętrzne) i wymieniłem go na nowy, Varta, o całkowicie odpowiedniej charakterystyce, i zarejestrowałem go przez VCDS. Około miesiąc później uzyskałem ten sam wynik – po około 20 godzinach postoju akumulator ma około 4-5 V. Akumulator został wymieniony ponownie około miesiąca później, ten sam problem. Po tym przeprowadziłem kilka testów i ponownie zapoznałem się z wieloma informacjami. Skontaktowałem się również z elektrykami samochodowymi, którzy nie znaleźli żadnych usterek w moim samochodzie. Prąd upływu wynosi 30-40 miliamperów w trybie uśpienia. Napięcie akumulatora praktycznie nie spada w nocy. Z tego co rozumiem, problem polega na tym, że okresowo jedno z urządzeń wychodzi z trybu uśpienia i pobiera z akumulatora duży prąd (ponad 1 amper). Spośród stałych błędów, tylko jeden to U142100 – jednostka sterująca modułu połączeń alarmowych i modułu komunikacyjnego – brak komunikacji. Powiedz mi, jak mogę zidentyfikować urządzenie, które pobiera z akumulatora akumulator z tak rzadką częstotliwością? Może mogę sprawdzić coś innego?
Muskel1 Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Sterownik telematyki pewnie uszkodzony. Tutaj podobny temat i objawy.
Frost1712 Opublikowano 9 godzin temu Autor Opublikowano 9 godzin temu (edytowane) Dziękuję! Spróbuję sprawdzić, które opony pozostają aktywne po zablokowaniu samochodu i dam znać, co z tego wyszło. Grzebiąc w samochodzie, odkryłem również, że trzy niebieskie przewody u dołu tylnej szyby były przecięte. Nie znalazłem jednak odpowiedniej części przewodów, która powinna wchodzić do wiązki i dalej do samochodu. Monitorując prąd upływu, zauważyłem, że utrzymuje się on na poziomie 30-40 mV, ale okresowo wzrasta do 160-170 mV na kilka minut. I spada do 30 mV po wyjęciu bezpiecznika AdBlue w bagażniku. Edytowane 9 godzin temu przez Frost1712
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się