Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z nawiewem świeżego powietrza w Audi A4 B8


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez RaThek,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z nawiewem, dziala ale jest problem ze sterowaniem. Jak odpali to działa na jednym biegu np. Na 7 i nie da się przyspieszyc ani nic zrobic. Wymieniłem dmuchawe i rezystor dmuchawy ale dalej jest ten problem. Cały czas pojawia się błąd 01844. Kupiłem panel klimatronika ale nie moge go wymienić bo jest ochrona komponentu i po wymianie miga OFF i nic nie moge zalogować tym zrobic. Proszę o pomoc bo nie chcem oddawać auta do wymieniaczy i zapłacić za (chyba będzie działać). 

20250814_121529.jpg

Opublikowano

Wrzucamy zawsze pełny auto-scan,  a nie kody błędów, zdjęcia czy wycinki. 

Opublikowano

Sprawdź:

zasilanie +12V - T4j/3

masa - T4j/1

przejście między T4j/4 i T20e/1

 

J126.pdf

Opublikowano
17 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Wrzucamy zawsze pełny auto-scan,  a nie kody błędów, zdjęcia czy wycinki. 

Sorki nie wiedziałem jestem tu nowy. Będę pamiętać na przyszłość. 

Opublikowano
9 godzin temu, RaThek napisał(a):

Sprawdź:

zasilanie +12V - T4j/3

masa - T4j/1

przejście między T4j/4 i T20e/1

 

J126.pdf 202.65 kB · 1 pobranie

Jezeli dobrze rozumiem to zasilanie i masa ktore sa podlaczone do rezystora dmuchawy tak ? Jak tak to jest wszystko w porządku. A przejście T4j4 i T20e/1 to jest ten cienki kabel sygnałowy ? Na nim skacze napięcie o jakieś 0.20v- 0.30v nie ma stałego prądu. 

Opublikowano

Masz sprawdzić czy przewód między T4j/4 a T20e/1 nie ma przerwy a nie mierzyć na nim napięcie.

Opublikowano
2 godziny temu, RaThek napisał(a):

Masz sprawdzić czy przewód między T4j/4 a T20e/1 nie ma przerwy a nie mierzyć na nim napięcie.

 

Opublikowano

Ok a on od rezystora dmuchawy idzie bezpośrednio do panelu klimatronika ? 

Opublikowano
18 godzin temu, PaatraS napisał(a):

Ok a on od rezystora dmuchawy idzie bezpośrednio do panelu klimatronika ? 

Tak.

Opublikowano
2 godziny temu, RaThek napisał(a):

Tak.

A mógł byś od razu powiedzieć co dalej sprawdzic jak będzie przejście lub jak nie będzie? Jak juz rozbiorę to wszystko posprawdzam. Z góry dzięki!

Opublikowano
W dniu 20.08.2025 o 20:28, RaThek napisał(a):

Masz sprawdzić czy przewód między T4j/4 a T20e/1 nie ma przerwy a nie mierzyć na nim napięcie.

Przejście jest sprawdziłem. Zasilanie i masa tez. Znajomy mi podpowiedział że może być ze nowy rezystor dmuchawy jak nie jest orginalny tylko zamiennik to może źle dzialac. Czy faktycznie tak może być? 

Opublikowano
5 godzin temu, PaatraS napisał(a):

Przejście jest sprawdziłem. Zasilanie i masa tez. Znajomy mi podpowiedział że może być ze nowy rezystor dmuchawy jak nie jest orginalny tylko zamiennik to może źle dzialac. Czy faktycznie tak może być? 

Może tak być. Znajdź kogoś z takim autem żeby przełożyć na sprawdzenie.

Opublikowano
7 godzin temu, RaThek napisał(a):

Może tak być. Znajdź kogoś z takim autem żeby przełożyć na sprawdzenie.

Zamówiłem orginał. A trzeba robić adaptacje tego rezystora ? Albo nastawy podstawowe po wymianie ?

  • Rozwiązanie
Opublikowano
W dniu 23.08.2025 o 04:48, PaatraS napisał(a):

Zamówiłem orginał. A trzeba robić adaptacje tego rezystora ? Albo nastawy podstawowe po wymianie ?

Nie wiem ale myślę że nie.

Opublikowano
W dniu 25.08.2025 o 18:19, RaThek napisał(a):

Nie wiem ale myślę że nie.

Dzięki za pomoc. Problem był w tym ze sterownik był nieorginalny z NRF . Kupiłem orginal boscha i śmiga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...