dominbdg Opublikowano Sobota o 19:10 Autor Opublikowano Sobota o 19:10 przepraszam za spóźnioną odpowiedź. szukałem w live data, znalazłem tylko coś takiego poniżej :
dominbdg Opublikowano Sobota o 19:11 Autor Opublikowano Sobota o 19:11 mam takie wartości odnośnie DPF;a jak w załączniku. nie wiedziałem dobrze czy to co wysłałem jest poprawne:
Muskel1 Opublikowano Sobota o 19:34 Opublikowano Sobota o 19:34 To nie to. Nie wyszukuj pod wyrażeniem "DPF". Szukaj soot mass. Masy sadzy, zarówno zmierzonej, jak i obliczonej oraz wartości graniczne do regeneracji serwisowej.
dominbdg Opublikowano Niedziela o 09:46 Autor Opublikowano Niedziela o 09:46 znalazłem takie dwie wartości:
Muskel1 Opublikowano Niedziela o 10:55 Opublikowano Niedziela o 10:55 Poszukaj jeszcze wyrażenia regeneration, powinno pokazać jaka jest max. wartość sadzy aby móc przeprowadzić regenerację serwisową oraz zwykłą.
dominbdg Opublikowano Poniedziałek o 13:57 Autor Opublikowano Poniedziałek o 13:57 nie za bardzo wiem które live data mam wybrać, ja mam u siebie jakie jak na obrazkach:
Muskel1 Opublikowano Poniedziałek o 15:01 Opublikowano Poniedziałek o 15:01 (edytowane) Ustaw język w aplikacji na polski jak nie rozumiesz. Edytowane Poniedziałek o 15:06 przez Muskel1
dominbdg Opublikowano Poniedziałek o 18:20 Autor Opublikowano Poniedziałek o 18:20 spokojnie, dobrze znam angielski problem w tym że często spolszczenie jest zupełnie inne w tłumaczeniu. jak dla mnie to chyba powinno być: - service regeneration phase - charge limit for service regeneration while driving mylę się czy nie ?
Muskel1 Opublikowano Poniedziałek o 18:42 Opublikowano Poniedziałek o 18:42 Zaznaczyłem na powyższym screenie.
dominbdg Opublikowano Wtorek o 19:03 Autor Opublikowano Wtorek o 19:03 przełączyłem się na język polski, bo z tym tłumaczeniem jest różnie. znalazłem tylko granicę zapełnienia podczas jazdy, oraz dodatkowo (nie wiem czy poprawnie) zapełnienie popiołem.
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 19:25 Opublikowano Wtorek o 19:25 Na screenie widoczna granica regeneracji serwisowej, a piszesz, że znalazłeś tylko podczas jazdy. Wartość graniczna popiołu to co innego.
dominbdg Opublikowano Wtorek o 19:29 Autor Opublikowano Wtorek o 19:29 chodzi mi o to że podawałeś mi dwie wartości z live data a ja znalazłem tylko granicę podczas jazdy, czy możesz mi napisać co to oznacza że mam 40g i w jaki sposób mogę przeprowadzić regenerację ?
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 19:47 Opublikowano Wtorek o 19:47 Nie masz 40g. Mylisz pojęcia kolego. Silnik produkuje sadzę. Sadza gromadzi się w DPF. Jeżeli wartość sadzy, obojętnie czy obliczonej czy zmierzonej osiągnie pewną wartość w idealnych warunkach jest to ok. 23g dla tego silnika, to sterownik rozpoczyna regenerację. Podczas regeneracji sadza zostaje wypalona na popiół, a popiół pozostaje w DPF i należy go kiedyś (gdy osiągnie 80g) oddać do czyszczenia. Jeżeli z pewnych powodów regeneracja nie mogła wystartować lub zakończyć się, sadza nadal gromadzi się w DPF. I tu jest właśnie pierwsza granica, granica zapełnienia podczas (normalnej) jazdy i z tego co pamiętam, jest ona dla tego silnika ok. 30g (dlatego prosiłem abyś odczytał tę wartość). Do osiągnięcia tej wartości sterownik nadal próbuje wystartować regeneracje. Jeżeli granica ta zostaje przekroczona, jest jeszcze druga granica. Granica zapełnienia dla regeneracji serwisowej i wynosi ona 40g sadzy. Do tych 40g można zainicjować regenerację serwisową. Po przekroczeniu tych 40g już kapota i tegeneracji serwisowej nie wystartujesz. U Ciebie problem zainicjowania regeneracji ma związek z błędami w sterowniku, gdyż masz uszkodzony EGR. Z tego względu sterownil silnika blokuje regenerację serwisową.
dominbdg Opublikowano Wtorek o 19:51 Autor Opublikowano Wtorek o 19:51 Muskel1 dzięki za odpowiedź, czyli czeka mnie wizyta w warsztacie, naprawa EGR'a i wtedy sterownik może dopiero inicjować regenerację czy tak ? czy ten EGR to mogę samemu wymienić czy jest to na tyle skomplikowane że muszę jechać do warsztatu ?
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 19:56 Opublikowano Wtorek o 19:56 Musisz najpierw EGR ogarnąć, dopiero regeneracja serwisowa. Nie znam Twoich możliwości, umiejętności oraz wyposażenia. Wymiana EGR to nie wymiana klocków hamulcowych. Trzeba mieć najlepiej podnośnik widłowy, narzędzia i odpowiednie doświadczenie i umiejętności. Jest dużo grzebania.
dominbdg Opublikowano Wtorek o 20:20 Autor Opublikowano Wtorek o 20:20 (edytowane) możliwości techniczne mam dobre, doświadczenie słabe, mam jednak ograniczone warunki - mieszkam na osiedlu i nie mogę się dostać pod auto. wypatrzyłem sobie gdzieś na youtube że EGR jest za przepustnicą koło silnika - więc chciałbym Ciebie zapytać o opinię i o to czy EGR znajduje się z góry auta czy pod nim. użycz proszę trochę swojego doświadczenia jeśli chodzi o EGR to znalazłem nowy na allegro i z tego co rozumiem montowany jest z boku silnika: allegro.pl ALLEGRO.PL Edytowane Wtorek o 20:31 przez dominbdg
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 20:47 Opublikowano Wtorek o 20:47 Myślę, że chłodniczka EGR będzie u Ciebie zapchana. Jest to częste w tych silnikach.
dominbdg Opublikowano Wtorek o 20:53 Autor Opublikowano Wtorek o 20:53 znalazłem taką chłodniczkę nową, ona chyba jest montowana koło silnika na grubej gumowej rurze prawda ? znalazłem taką na allegro. Kupić i zamontować ? https://allegro.pl/oferta/chlodnica-spalin-2-0-tdi-audi-a4-b9-15-04l131512a-17765437582?bi_s=ads&bi_m=productlisting:desktop:query&bi_c=NGJjYzc2NDAtNmRhNC00ZjU0LTg0NjEtYWZkODFiNWI2MmExAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=e2375365-10b3-4889-8173-0ff3cb01bc8c napisz mi proszę gdzie ona jest zamontowana i postaram się ją wymienić
Muskel1 Opublikowano Wtorek o 21:12 Opublikowano Wtorek o 21:12 (edytowane) Tak to ta. Tutaj masz instrukcje. Kühler für Abgasrückführung aus- und einbauen.pdf Montageübersicht - Abgasrückführung.pdf Stellmotor 2 für Abgasrückführung -V339- aus- und einbauen.pdf Stellmotor für Abgasrückführung -V338- aus- und einbauen.pdf Edytowane Środa o 06:26 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się