fkuzi Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Hej wszystkim. Przychodzę tu z problemem i to chyba całkiem sporym. Auto robione u mechanika, u którego bywałem z Subarką, Jagiem, ML-em, więc dziwnymi wynalazkami i ogarniał Pacjent do A4B9 2016. Manual, FWD, kod silnika DETA, kodu skrzyni nie znam (jeszcze - będzie do ogarnięcia), 260kkm nalotu. VIN WAUZZZF49HA071423 Auto na półsprzęgle od pewnego czasu zaczęło szarpać - decyzja wymiana sprzęgła. Działo się to w czasie, kiedy auto było dłużej używane, jeśli postało z 3 dni, problem na jakiś czas ustepował. Tu pierwsze zderzenie z dostępnością części. Dwumas bez problemu z LUKa, wysprzęglik dostępny na spokojnie, tarcza i docisk tylko ASO (ok 2500zł), bo rzekomo jakaś dziwna skrzynia tam jest i było ich bardzo niewiele. Zamówione, założone i po 30km w czasie jazdy na autostradzie ok 140km/h - komunikat Awaria Sprzęgła - dalsza jazda możliwa i zaczęło ślizgać. Zanim to się stało pojawił się jednorazowy problem z włożeniem drugiego biegu. Auto kolejnego dnia wróciło do mechanika - sprzęgło działa super pod małym obciążeniem. Jeśli pojawia się jakiekolwiek większe obciążenie - górka, wyprzedanie itp - uślizg. Obecnie tarcza i docisk pojechały na reklamację, drugiego egzemplarza w Polsce rzekomo nie ma, zamiennika nie ma. No i zostałem z nowym dwumasem i wysprzęglikiem i starą tarczą z dociskiem. 1 i 2 bieg haczy i myślę, jak to dalej ogarnąć. Jakieś sugestie? Ewentualne numery części będę miał dopiero w następnym tygodniu - dziś wieczór odebrałem auto i nie było już jak sprawdzić po zamknięciu warstatu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się