Tom_s 0 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Witam auto co prawda Toledo 2001 z ASV ale proszę o analizę logów. Wcześniej pojawiały się notlaufy ale kierownice już wyczyściłem i tego objawu nie ma. Auto jedzie ok - ale proszę o sprawdzenie. Logi dynamiczne: Blok 000: http://img36.imageshack.us/img36/7082/000f.jpg Blok 001: http://img36.imageshack.us/img36/692/001v.jpg Blok 003: http://img36.imageshack.us/img36/8596/003lvl.jpg Blok 004: http://img36.imageshack.us/img36/5900/004miy.jpg Blok 008: http://img34.imageshack.us/img34/9168/008e.jpg Blok 010: http://img34.imageshack.us/img34/1108/010b.jpg Blok 011: http://img34.imageshack.us/img34/3452/011yzw.jpg Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 czyszczenie moglo by byc staranniej wykonane ,przeplywka padła do czyszczenia lub wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Nic nie rob z przeplywką, a juz bron Boze jej nie wymieniaj. Silnik jest po tuningu... delikatnym ale jednak... Z tych logów co zamiesciles wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Nic nie rob z przeplywką, a juz bron Boze jej nie wymieniaj. Silnik jest po tuningu... delikatnym ale jednak... Z tych logów co zamiesciles wszystko OK. jezeli ona dla ciebie dobrze mierzy w całym zakresie obrotow to gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_s 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 A po czym to widać jak wyczyszczone jest turbo? Generalnie nie wiem czy dał się dokładniej - 2 godziny do gładkiego polerowanie papierkiem 2000, zero brudu zostało Z przepływką to też jedni mówią że ideał i parametry fabryczne, inni że tnie powyżej 3tys. obr. Choć zbiera się bardzo dobrze i problemów z mocą teraz nie ma. Dzięki za info Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 jezeli ona dla ciebie dobrze mierzy w całym zakresie obrotow to gratulacje ... a dziekuje bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 jezeli ona dla ciebie dobrze mierzy w całym zakresie obrotow to gratulacje ... a dziekuje bardzo proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Wymien przeplywke i to szybko. Przemik na moderatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Nic nie rob z przeplywką, a juz bron Boze jej nie wymieniaj. Silnik jest po tuningu... delikatnym ale jednak... Z tych logów co zamiesciles wszystko OK. przemik ... gdzie ten tuning widzisz ... ? cos tam obcina gnoj ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Czyli jak dla Was w fabryce ustawili tak ze ogranicznik momentu jest wyzszy od zyczenia kierowcy... nie wspomne juz o tym ,ze dawka jest podniesiona na wspomnianym limiterze momentu. Decyzja nalezy do wlasciciela auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Czyli jak dla Was w fabryce ustawili tak ze ogranicznik momentu jest wyzszy od zyczenia kierowcy... nie wspomne juz o tym ,ze dawka jest podniesiona na wspomnianym limiterze momentu. Decyzja nalezy do wlasciciela auta... zwracam honor ... przyjrzalem sie dokladnie logom i przejrzalem ori mapki dla Seacik'a ASV i dlubniete jest wszystko ... pedal,moment,lmm ... i teraz pytanie ... czy wskazania lmm to efekt tego dlubanka ... ? p.s dla przykladu wskazania dla ori softu w 008 dla 3900 rpm wygladaja ~ 44 / 38,5 / 41,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 i teraz pytanie ... czy wskazania lmm to efekt tego dlubanka ... ? Test na diode wyjasni cale zamieszanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Spanky... Na moje oko cale zamieszanie zwiazane z LMM w tym aucie to dzialanie tunera... po prostu limiter momentu jest ruszony troche za duzo... Zobaczcie co dzieje sie w 003dN - nie wyglada to zle.... PS To jak z tym MODem dla mnie hyhy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Spanky... Na moje oko cale zamieszanie zwiazane z LMM w tym aucie to dzialanie tunera... po prostu limiter momentu jest ruszony ponad troche za duzo... wszystko jest ruszone .. oprocz tlenu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 ja własnie miałem na uwadze 003dN ze tam od 3500 jest słabo , bo 008dN to jak wczesniej spanky pisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom_s 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Mówicie że to coś dłubane było? To mnie zdziwiliście. Takie auto kupione niedawno z francji i jeździ w sumie jak normalne 110, nie czuć jakoś więcej mocy. Nie wiem czy tam jest popularne chipowanie czy nie. z DE czasem auta mi się trafiały z chipem. A tym testem na diodę to co można sprawdzić? Jak piszecie że auto ma pościągane te limitery to co to znaczy? Bo jeśli chodzi o jazdę - nic nie kopci itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Odlaczasz wtyczke od przeplywomierza i podlaczasz diode,wtedy masz maksymalne wslazania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się