Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Moja stara po kilku zmianach


Rafal_

Rekomendowane odpowiedzi

gwint JOM, jeszcze mało na nim jeździłem ale póki co twardość mi odpowiada, tylko ten błotnik mnie dzisiaj podłamał :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwint JOM, jeszcze mało na nim jeździłem ale póki co twardość mi odpowiada, tylko ten błotnik mnie dzisiaj podłamał :facepalm:

no może właśnie o tą twardosć chodzi:wink:, ale pewnie na skręconych kołach dziabło nie? najlepiej podklepać ranty od wewnątzr, ja mam troszkę przyklepane, i dołożone gómy usztywniające i jest spokój:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie jak by był twardszy to by się nie pogryzły :decayed:, 100% że poszło to na skręconych kołach

Paweł sam klepałeś ranty i udało się bez strat?

gumy takie? GUMY USZTYWNIAJĄCE SPRĘŻYNY GWARANCJA JAKOŚCI 40MM (2418100871) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gumy dokładnie takie, ranty podklepałem, bo w tamtym sezonie miałem to co ty, a że miałem szpachlowane nadkola to już zaczynają puchnąć, więc podklepałem je zgrubsza i nawet obyło sie bez strat:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie wezmę się za ich podklepanie, bo k@rwa jeździć na gwincie tak wysoko nie wypada :decayed:

a gumy po sztuce na sprężynę tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pewnie wezmę się za ich podklepanie, bo k@rwa jeździć na gwincie tak wysoko nie wypada :decayed:

a gumy po sztuce na sprężynę tak?

tak, tylko pomierz sobie odstępy miedzy zwojami żebyś dobra kupił, ja brałem 1 i 2 bodajże:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dzisiaj stało się - et35 i gwint spotkały się z błotnikiem :kwasny: wywinęło go jakieś 3cm i odprysnął lakier - dobrze że tylko od spodu, udało się zaklepać i podmalować bez śladu

opona na szczęście ok, na szybko niestety gwincior poszedł w górę i już nie jest tak fajnie :cry:

to jakie ty masz balony? ja mam 8,5j et 30 opona 215/40 i jest mjut nic nei dobija nie ociera

---------- Post dopisany at 10:13 ---------- Poprzedni post napisany at 10:11 ----------

to pewnie wezmę się za ich podklepanie, bo k@rwa jeździć na gwincie tak wysoko nie wypada :decayed:

a gumy po sztuce na sprężynę tak?

tak, tylko pomierz sobie odstępy miedzy zwojami żebyś dobra kupił, ja brałem 1 i 2 bodajże:wink:

tez kupilem po 2 szt z 1 i 2 szt z 2 ja mam odstepy na wiszacej sprezynie 4cm szerokosc zwoju jakies 11 cm mowie o tyle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dzisiaj stało się - et35 i gwint spotkały się z błotnikiem :kwasny: wywinęło go jakieś 3cm i odprysnął lakier - dobrze że tylko od spodu, udało się zaklepać i podmalować bez śladu

opona na szczęście ok, na szybko niestety gwincior poszedł w górę i już nie jest tak fajnie :cry:

to jakie ty masz balony? ja mam 8,5j et 30 opona 215/40 i jest mjut nic nei dobija nie ociera

balon standard - 225/40, felga 8J ET35

też się zdziwiłem bo przecież nie siedział aż tak nisko, ale może faktyczne gwint jest troche miekki :eusathink:

trza bedzie wsadzic te gumy i bedzie widac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i dzisiaj stało się - et35 i gwint spotkały się z błotnikiem :kwasny: wywinęło go jakieś 3cm i odprysnął lakier - dobrze że tylko od spodu, udało się zaklepać i podmalować bez śladu

opona na szczęście ok, na szybko niestety gwincior poszedł w górę i już nie jest tak fajnie :cry:

to jakie ty masz balony? ja mam 8,5j et 30 opona 215/40 i jest mjut nic nei dobija nie ociera

balon standard - 225/40, felga 8J ET35

też się zdziwiłem bo przecież nie siedział aż tak nisko, ale może faktyczne gwint jest troche miekki :eusathink:

trza bedzie wsadzic te gumy i bedzie widac

no pchaj te gumy pchaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

walnij fote jak z boku jak masz fele do blotnika osadzona :) i na ile teraz masz gwinta ustawionego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gumy wsadzone, na razie przód ustawiony na wysokość 65cm błotnik-podłoże, miejsce niby jeszcze jest ale myślę że dla felgi 8J i ET35 64cm to max (bez klepania błotników)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gumy wsadzone, na razie przód ustawiony na wysokość 65cm błotnik-podłoże, miejsce niby jeszcze jest ale myślę że dla felgi 8J i ET35 64cm to max (bez klepania błotników)

ja mam 61cm, z przodu delikatnie podrolowane błotniku, tył seria i to przy et30:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gumy wsadzone, na razie przód ustawiony na wysokość 65cm błotnik-podłoże, miejsce niby jeszcze jest ale myślę że dla felgi 8J i ET35 64cm to max (bez klepania błotników)

ja mam 61cm, z przodu delikatnie podrolowane błotniku, tył seria i to przy et30:decayed:

to ja k@rwa nie wiem jak to zrobiłeś :decayed:

no ale jak się da to będę walczył żeby to jakoś wyglądało :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest pięknie :jerk:

a jak z funkcjonalnością?

wjeżdżam wszedzie gdzie potrzebuje:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyniuchałem że szykuje się zmiana foteli ? Co ze starymi robisz? Jak coś to PW :D

pewu poszło :wink:

---------- Post dopisany 08-04-2013 at 16:24 ---------- Poprzedni post napisany 21-08-2012 at 10:10 ----------

no to po długiej przerwie mały upik :kox:

DSC_0057.jpg

teraz cza się rozejrzeć za jakąś felgą

w między czasie wpadło "recaro dla ubogich" z avanta - podgrzewane z el. lędźwiami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...