Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Proszę o analizę logów


ochkarol81

Rekomendowane odpowiedzi

Witka....No i stało się ....sprzedałem 1.9 tdi i trafiłem na bardzo zadbane audi 2.5 tdi rocznik 2000 po lifcie...Jak wiadomo przestrzegają przed tym autem i niby dużo problemów,ale tak mi się to auto spodobało w wyglądzie i w dynamice jazdy że kupiłem i postaram się zrobić wszystko żeby było z nim ok...za 2 tyg wymieniam cały rozrząd łąćznie z termostatem,pompą itp......I tutaj proszę was o pomoc we wstępnej analizie logów....Z góry dziękuję i postaram się zadbać o to autko,bo jeżdzi się naprawdę super i chciałbym go zatrzymać...

I proszę tych co lubią być złośliwi żeby nie pisali że kupiłem szmelc itd...spróbować zawsze można....Kto wie co będzie:)Jak narazie jeżdzi:)

Pozniej wrzucę jakąś fotę jak auto się prezentuje:):)

Pozdrawiam wszystkich a teraz logi..:))

Dynamiczne

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd5e482774024c3f.html

008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0015e6a7173e35e1.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/348dacdda91336bf.html

010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/da929948ed2b2716.html

007

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bcbca773ac8da1ec.html

001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38206bdd074e5a01.html

Logi Basic setings

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61c1e1a60e001594.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a83fd2a7823d799.html

004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7975c1cfcc8cb77e.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eede72276f3c7445.html

Logi statyczne

00,01,03

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/13ea915b2c29d771.html

04,07,13

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35681c78ab1a123a.html

014,018

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3a2eec0804b6501.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat do wymiany, Kąt wtrysku ok, przepływka ok,turbinka raczej do czyszczenia-możesz też rozruszać sztangę,korekcje ok,EGR-zaślepiony! Zapomniałes jeszcze 000,004 dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za pierwsze podpowiedzi:):)Termostat to już wiedziałem że będzie do wymiany bo mi bardzo długo zajmuje dojscie do 90 stopni.....Ale zawsze dobrze potwierdzić....:)Dziś zrobię dynamiczne 04,00 i wrzucę ...jakoś przeoczyłem wczoraj:)A jak z tym egr ??może to zostać zaślepione czy robić z tym coś???

No i jeszcze mam jedno pytanko...będę robił rozrząd już niedługo ....co sądzicie o zakupieniu kompletu tego typu

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=629530785

???Warte uwagi czy nie bardzo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W powyższych zestawie nie ma termostatu.

----

Napisz PW do TOM77.

On ma części różnych producentów (m.in. markowe zamienniki) w atrakcyjnych cenach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj tu: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

W jednym z paragrafów masz info dotyczące wymiany rozrządu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze !!!:)Dziękuję bardzo i jestem wdzięczny za podpowiedzi....Tekst z linka czytałem już parę razy dlatego dziwi mnie że nadal mnie zachęcasz do kupowania zamienników hehe:)Ja się tylko zapytałem o ten linka z allegro,bo tam niby to są niemieckie sprawdzone i często stosowane części...I w dobrej cenie....Dlatego pytałem co o tym sądzicie...Ale w sumie to napiszę do toma i porozmawiam z nim o tym:)Cały zabieg wymiany rozrządu będzie robił mi kuzyn więc nie będzie mnie to aż tak drogo kosztowało więc o tyle dobrze że mogę dołożyć do częsci..Tylko ja wychodzę z założenia po co przepłacać,jak nie widać różnicy...??:))No ale podliczę wszystko oryginalne a pózniej zamienniki i zobaczymy co się da zrobić...:)Pozdrawiam

P.s A co do logów to tam naprawdę wszystko gra prócz termostatu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprezarka dobra - nic z nią nie rob

LMM -OK

Zapłon i caly rozrzad - OK

EGR - zaslepiony - pamietaj zeby go uruchomic.

O termostatcie juz wiesz :wink4:

Przypominam o obowiazkowej wymianie odmy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odblokujesz EGR to nie poznasz swojego V6 :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer straszysz mnie czy pocieszasz?:):)

A tak na poważne....Co jeżeli zaślepił go ktoś,bo jest zepsuty lub coś innego się dzieje?:):)Może zostawić go zaślepionego i nie ruszać lepiej???Wymienie rozrząd + pompe,termostat i wszystko co trzeba łącznie z odmą i może lepiej się za to nie ruszać???Juz sam rozrząd mnie będzie kosztował:):)Czytałem o tym zaślepianiu i biorąc pod uwagę że to 9 latek ma i przebieg 200 tys to może zostawie to zaślepione??[br]Dopisany: 19 Maj 2009, 20:37_________________________________________________Właśnie wróciłem z logowania dynamicznych 004,000.....wczoraj się zapomniałem....:)Czyli teraz już komplet razem z tymi u góry....Czyli nadal tylko termostat do wymiany?:) :gwizdanie:

Dynamiczne 004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e67a0c784054e6da.html

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e51133c285ae3e4b.html

Dziękuję jeszcze raz za wszystkie wypowiedzi!!!Jeszcze raz podkreślam że bez tego forum d*pa zimna dla posiadaczy Audiczek TDi:):)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was...tym razem z malym problemem:)Ostatnio przeslalem logi i wszystko bylo ok....dzis zaskoczyl mnie notlauf.......i jest przeladoanie turbiny......:):)Nic wielkiego w koncu wszystko ma swoja przyczyne ,ale od czego zaczac szukanie.....czyzby turbo do czyszczenia?????:):) :rolleyes:czy mi sie wydaje ze n75 niedomaga?:):)I wrzucam 2 x grupe 011 bo 2 x inaczej pokazywało........

Group A: '011 Group B:

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press N75 duty cycle

TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar TIME

MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP

0,01 1485 1213,8 1254,6 76,9

0,4 1508 1213,8 1264,8 76,1

0,8 1554 1917,6 1305,6 85,2

1,18 1670 1927,8 1417,8 84,8

1,58 1786 1948,2 1560,6 70,6

1,97 1902 1968,6 1713,6 60

2,37 2018 1989 1887 49,3

2,77 2134 1999,2 2040 45,4

3,17 2274 2009,4 2172,6 39,1

3,57 2413 2019,6 2203,2 41,4

3,95 2529 2029,8 2101,2 40,2

4,35 2645 2029,8 2091 35,9

4,77 2784 2040 2142 35,5

5,17 2923 2050,2 2213,4 28,8

5,57 3039 2060,4 2284,8 18,1

5,95 3178 2080,8 2346 9,9

6,35 3294 2091 2386,8 9,9

6,75 3410 2111,4 2407,2 9,9

7,15 3503 2121,6 2427,6 9,9

7,55 3619 2121,6 2437,8 9,9

7,93 3735 2121,6 2448 9,9

8,33 3874 2121,6 2458,2 9,9

8,73 3921 2121,6 2478,6 9,9

9,13 4037 2121,6 2478,6 9,9

9,53 4106 2121,6 2488,8 15

9,92 4037 1693,2 2407,2 15

10,32 3967 1693,2 1948,2 15

Friday 29 May 2009 20:43:17

8D0 907 401 N 2,5l/4VTEDC 0000SG D65

Group A: '011 Group B:

Engine speed Spec, intake press, Actual intake press N75 duty cycle

TIME 2900-4000 1900-2300 mbar 1900-2300 mbar TIME

MARKER STAMP /min mbar mbar % STAMP

0 1531 1917,6 1336,2 85,2

0,4 1601 1927,8 1448,4 84,8

0,8 1740 1938 1601,4 71,8

1,2 1833 1958,4 1764,6 58,8

1,6 1972 1978,8 1938 49,7

1,98 2088 1989 2080,8 43,4

2,38 2227 1999,2 2172,6 44,6

2,78 2366 2009,4 1948,2 53,3

3,18 2506 2019,6 1887 51,3

3,58 2622 2029,8 1917,6 54,1

3,98 2761 2040 1989 51,7

4,38 2900 2050,2 2070,6 47,3

4,78 3016 2060,4 2142 46,2

5,18 3155 2070,6 2203,2 41,8

5,58 3271 2091 2254,2 35,9

5,98 3387 2111,4 2284,8 28,4

6,38 3503 2121,6 2274,6 24,9

6,77 3596 2121,6 2274,6 17,8

7,17 3735 2121,6 2213,4 18,1

7,57 3828 2121,6 2172,6 17,4

7,97 3944 2121,6 2172,6 16,2

8,37 4037 2121,6 2172,6 13,8

8,75 4130 2121,6 2182,8 13

9,15 4153 1693,2 2193 44,6

9,55 4153 1693,2 1764,6 44,6

Group A: '008

Engine speed IQ driver IQ rpm(torque) IQ MAF(smoke)

TIME 2800-3500 >41 37-40 >41

MARKER STAMP /min mg/R mg/R mg/R

0 1415 0 38,6 26,7

0,4 1392 0 38,6 26,7

0,8 1438 58 38,9 26,7

1,2 1485 57,7 38,9 28,9

1,6 1554 57,1 38,9 34,2

1,98 1647 56,5 38,6 37,6

2,38 1763 55,8 38 40,5

2,78 1879 55,2 38 41,1

3,18 2018 54,6 38 42,4

3,58 2158 54 38,6 43,6

3,97 2297 53,3 38,6 44,2

4,37 2413 53 38,6 42

4,75 2552 52,4 38,9 41,7

5,15 2691 52,1 39,5 42,4

5,55 2807 51,5 40,2 43,3

5,95 2946 51,1 41,1 43,9

6,35 3086 50,5 41,1 44,2

6,73 3202 50,2 41,1 44,5

7,13 3341 49,9 41,1 44,9

7,53 3457 49,3 41,1 44,9

7,93 3573 48,9 40,8 45,2

8,33 3689 48,6 40,2 45,5

8,72 3596 0 40,5 44,2

9,12 3596 0 40,5 39,8

9,52 3434 0 41,1 35,8

Group A: '003

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle

TIME 740-840 180-270 mg/H 160-290 mg/H 40-75%

MARKER STAMP /min mg/R mg/R %

0,01 1624 643,7 588,8 95,5

0,4 1740 859,6 616,2 95,5

0,8 1856 859,6 686,9 95,5

1,18 1972 859,6 745,8 95,5

1,58 2111 867,4 796,8 95,5

1,97 2227 879,2 753,6 95,5

2,37 2366 879,2 690,8 95,5

2,77 2506 879,2 690,8 95,5

3,17 2645 879,2 726,1 95,5

3,57 2784 879,2 765,4 95,5

3,95 2900 879,2 828,2 95,5

4,35 3039 879,2 863,5 95,5

4,75 3155 879,2 883,1 95,5

5,15 3294 879,2 906,7 95,5

5,55 3410 879,2 891 95,5

5,93 3526 879,2 851,7 95,5

6,33 3642 879,2 851,7 95,5

6,72 3758 879,2 840 95,5

7,12 3874 879,2 847,8 95,5

7,52 3990 879,2 859,6 95,5

7,92 3944 879,2 722,2 95,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karol

Sprawdz przewody ukladu podcisnienia... dodatkowo (na probe) mozesz podmienic N75 z N18 i ponownie wykonac logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...