and 0 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 witam co może stukac w tylnym zawieszeniu jeżeli wymieniłem amorki na nowe, odboje i tuleje i dalej cos stuka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 tuleja metalowo-gumowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and 0 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 no przeciez napisałem że wymieniona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 no i co z tego ... może była żle zmontowana i pękła a jeśli jestes pewien że dobrze zrobione to sprawdz mocowanie dolne amorka - też może ktoś żle skręcił i zniszczyła się ta guma, nastepnie posostanie zacisk hamulca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SSHADOWW5 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 stkuac moze byle pierdołka - ostatnio mialem przypadek ze kalapotała sie ramka od tablicy rejestracyjnej podczas jazdy - sprawdzaniom zawieszenia nie było konca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal350 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 U mnie po wymianie amorków, też były stuki okazało się że wystarczyło przesmarować prowadnice na zaciskach, lub odwrotnie ( laik jestem ) i metaliczne stuki na nierównościach ustąpiły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 wystarczyło przesmarować prowadnice na zaciskach Fakt czasami występują stuki od latającego klocka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 niedługo mam przegląd ciekawe czy na szarpakach cos mozna sprawdzić, ale to co wcześniej napisaliście sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 odnośnie tuleji m-g i dolnego mocowanie amorka (tam tez jest guma) jeśli nie było to spręcane na opuszczonym aucie to bardoz szybko można te gumy w tulejach pozrywać także tu zwróc uwagę. Szarpaki ciągają dobrze na boki w pionie są kiepskie także ani przedniego zawieszenia ani luzu na kockach raczej nie uda sie łatwo namierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and 0 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 witam wiecie co może stukac? Jak narzie ustaliłem jedno, z prawej strony nie była dobrze skręcona tuleja albo się śruba poluzowała dokręciłem i narzie testuje mam nadzieje że to było to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 musiało niezle telepać - raczej na tym się skończy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and 0 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 wiecie co, ja nie wiem jak powinno pracowac tylne zawieszenie ale według mnie cos one chodzi nie tak, może profesjonalny mechanik nie skręcił mi dobrze amorków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perlacco 0 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 U mnie winny był....mechanik.... okazało się,że przy wymianie amorków założył jeden z "odbojników" do góry nogami i efekt był taki że od tamtej pory w aucie było słychać stuki a przy większych nierównościach był po prostu taki huk jakby miało coś odpaść byłem w tym warsztacie z reklamacją trzy razy w ciągu trzech dni i nie potrafili dojść dlaczego - w końcu zdjęli dwa amorki i element po elemencie sprawdzali czy wszystko jest tak samo (stukało tylko z jednej strony) i okazało się że jeden z elementów jest założony do góry nogami - tak guma z blachą z jednej strony. Zmienili to i stuki ustały - w ramach rekompensaty wymienili osłony przegubów za free bo były lekko sparciałe):). ale ile się nagłowiłem co stuka to tylko ja wiem - testowaliśmy nawet z kumplem jazdę z otwartymi z tyłu drzwiami i wystawioną głową na zewnątrz, żeby zobaczyć skąd stuka:):) fakt faktem, że ten element jest bardzo symetryczny tzn. ciężko poznać która strona to dół a która góra.... p.s. swoją drogą nie wiedziałem, że tak niewielka część może mieć wpływ na tak głośne stuki i mało komfortową jazdę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się