darecki999 1 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 WITAM! MOJ 1 POST I NA PEWNO NIE OSTATNI.MOJ KLOPOT POLEGA NA TYM ZE SAMOCHOD ZAPALA OD RAZU GASNIE TAK SZYBKO ZE NAWET NIE DA SIE GO PRZYGAZOWAC .TAK Z 4 ,5 RAZY I JAK ZLAPIE TROCHE TEMPERATURY JEST LEPIEJ A JAK MA OK 90 STOPNI JEST JUZ DOBRZE CHOC WYDAJE MI SIE CIAGLE JAKIS PRZYMULONY (MOZE DLATEGO ZE PRZESIADLEM SIE Z 3200 POJEMNOSCI I 220 KONI ) .JESLI MOZECIE PODAC JAKIES SENSOWNE PRZYCZYNY BEDE WDZIECZNY .POZDRAWIAM prosze pisać bez caps-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 ikonki immobilisera nie ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecki999 1 Opublikowano 20 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 nie[br]Dopisany: 20 Maj 2009, 14:29_________________________________________________jak jest cieply to jest ok .czytajac teraz forum zaczynam podejrzewac przeplywomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdansky 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 stawiam na pętla immobilisera, poszukaj na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecki999 1 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 okazalo sie ze padla przeplywka i robila zwarcie ,oprocz tego na vagu wyszlo ze czujnik temp silnika is gone too .dzieki za pomoc .zamykam temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się