filester 0 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Witam. Mam problem z silnikiem 2.6 V6. Nie chce przekroczyć ok 2000obr. Przy tym dławi się oscylując w tych obrotach. Jest jakaś typowa przyczyna takiego zachowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester 0 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Zaraz będę mieć logi. [br]Dopisany: 22 Maj 2009, 22:48_________________________________________________Są błędy: 518 - Potencjometr przepustnicy G69 575 - Ciśnienie w przewodzie dolotowym uszkodzenie mechaniczne Wykasowano błędy. Po próbie adaptacji przepustnicy przyjęte zostały podejrzane wartości i po odpaleniu auta powyższe błędy powróciły: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 no ale co ci da wywalenie logów ? przecież masz jak byk, przepustnica do czyszczenia albo wymiany[br]Dopisany: 23 Maj 2009, 11:02_________________________________________________sprobowac odlaczyc aku moze sie zaadoptuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF 0 Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 sprawdz szczelnosc odmy i wezykow podcisnienia, wogule wymien na nowe bo pewnie juz sie sypia i masz nieszczelnosci i komp wariuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester 0 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Przepustnica została wymieniona i dalej ten sam blad jest. Jest jakies typowe miejsce, gdzie może występować zwarcie na wiązce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danii1987- 0 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 tylko pytanie, jeśli wymieniłeś przepustnicę to czy została zaadaptowana? i czy sprawdziłeś przewody poddziśnienia? [br]Dopisany: 25 Maj 2009, 12:06_________________________________________________a jeśli chodzi o zwarcie... to podobno często jest przy czujniku położenia wału... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester 0 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Przepustnica była adaptowana, po wymianie objawy i błędy takie same wyskakują. Jest jakiś prosty sposób, żeby zmierzyć czy wiązka nie ma jakiegoś ujścia prądu? Katalogowa oporność itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staniek 61 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Jest jakiś prosty sposób, żeby zmierzyć czy wiązka nie ma jakiegoś ujścia prądu? Katalogowa oporność itp? No chyba najprościej odpiąc wiązkę od przepustnicy, poodpinac wtyczki od kompa i pomierzyc co trzeba, pomagając sobie kolorami przewodów (wydaje mi się, że wszystkie przewody mają tą samą średnicę, bo długośc na pewno).Nie mam pojęcia czy odpinałeś już wtyczki od kompa, ale tam również jakieś styki mogły przyśniedziec. Przepustnica była adaptowana, Już kilkukrotnie pisałem w innych tematach, że w ABC'u jak i w AAH przepustnicy się nie adaptuje, bo nie ma tam czego adaptowac. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się