VeilSide Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Witam.zrobilem dzis logi statyczne i w zwiazku z tym prosze was abyscie powiedzieli mi w jakiej kondycji jest moj silniczek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/18dbabdd8c5de745.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9cca7599924ed839.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/116ed0c8f1b3dae9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c60fc26290cc4dc5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28dcef2232a12ebc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ac0d534c61bf07fb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8838f9a22a6d656e.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/93c4c47c5aecdee1.html oraz na koniec log dynamiczny turbiny gr. A 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4b6573478be7352.html
letallec Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 turbo do czyszczenia, termostat do wymiany. Cos wiecej trudno dodac. LApie notlaf'a, czy jeszcze nie?
VeilSide Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 na szczescie jeszcze nie lapie...to na pewno kierownice sa zapieczone??
letallec Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Zrób Basic Settings z 003, 004, 007 i 011 - jeśli dobrze pamiętam te numery grup. Szczegóły w podwieszonym temacie o diagnostyce.
VeilSide Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 dzisiaj chcialem zrobic basic settings ale niestety moj vag com wywalal jakis blad...postaram sie jak najszybciej ogarnąć ten problem i wkleje te logi o ktorych mowisz ...
letallec Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Acha, dopóki nie rozwiążesz problemu przeładowania(sporego zreszta), to nie przekraczaj 3500 obr.
VeilSide Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 ok bede pamietal i dzieki za rady !! mam jeszcze jedno pytanie.wyciagales kiedys turbine z A4 ?? na forum znalazlem wiele porad jak skutecznie ja wyczyscic ale nigdzie nie widzialem nic na temat samego wyciagniecia jej z silnika...beda z tym jakies problemy??
letallec Opublikowano 27 Maja 2009 Opublikowano 27 Maja 2009 Lepiej oddaj gdzieś w ręce specjalistów. W Twoim roczniku może się trafić parę zapieczonych śrub i tylko kłopotów sobie narobisz. A wyjęcie + włożenie to około 200-300PLN
VeilSide Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Opublikowano 27 Maja 2009 letallec dzieki ci bardzo za zainteresowanie tematem.postaram sie jak najszybciej "wyleczyc" moje autko...pozdro
spanky Opublikowano 28 Maja 2009 Opublikowano 28 Maja 2009 Acha, dopóki nie rozwiążesz problemu przeładowania(sporego zreszta), to nie przekraczaj 3500 obr. akurat powyzej 3500 zbija doladowanie ... marne szanse ze sie rozjezdzi choc mozna sprobowac ...
VeilSide Opublikowano 28 Maja 2009 Autor Opublikowano 28 Maja 2009 w sobote wybieram sie do niemiec wiec jesli faktycznie mogloby pomoc, to na autostradzie przegonie ja ladnie;) ...sprobowac mozna...jak wroce,zrobie ponownie logi i zobaczymy co wyjdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się