Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analizę logów (notlauf)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Moje autko łapie notlauf-a i z tego co widze to chyba suszarka za mocno dmucha. Na wiekszkości logów dynamiczych autko łapało notlaufa (za każdym razem autko zostało zgaszone). Udało sie zrobic Dyn011a bez notlaufa (Przy Dyn011 jest notlauf). Jest to mój pierwszy post więc w razie czego prosze o wyrozumiałość.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 019 BR

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Basic Setings

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/basicLOG-01-000-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/basicLOG-01-003-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/basicLOG-01-011-xxx-xxx.htm

Dynamiczne

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-000-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-001-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-003-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-004-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-008-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-010-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-011a-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-011-xxx-xxx.htm

Statyczne

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-000-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-001-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-003-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-004-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-007-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-013-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-014-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-018-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-023-xxx-xxx.htm

Opublikowano

chyba jednak bez wywalania turbo i czyszczenia sie chyba nie obejdzie ...

reszta OK .. .

Opublikowano

Tak właśnie myślałem. Moje pytanie czy uszczelki pod turbo trzeba dawac wszystkie nowe po czyszczeniu???

Opublikowano

Tak właśnie myślałem. Moje pytanie czy uszczelki pod turbo trzeba dawac wszystkie nowe po czyszczeniu???

nie

Opublikowano

Tak właśnie myślałem. Moje pytanie czy uszczelki pod turbo trzeba dawac wszystkie nowe po czyszczeniu???

nie

jakie uszczelki pod turbo ?

Opublikowano

Tak właśnie myślałem. Moje pytanie czy uszczelki pod turbo trzeba dawac wszystkie nowe po czyszczeniu???

nie

jakie uszczelki pod turbo ?

no mówie,że nie, bo ich nie ma :kox:

Opublikowano

No to jak nie ma to nie ma. To dobra wiadomość :good:[br]Dopisany: 29 Maj 2009, 15:55_________________________________________________Znalazłem opis czyszczenia turbo od 2,5 TDI V6 AFB, AKN, AKE.

Tam piszą że są uszczelki. Napewno żadnej z uszczelek poniżej nie musze wymienic?????

Proponowałbym najpierw zaopatrzenie się we wszystkie potrzebne uszczelki, nakrętki i oring według poniższego wykazu:

1. 059 145 757 – uszczelka przewodu odprowadzającego olej z naszej turbiny

2. 4D0 253 115 A – uszczelka kolanka odprowadzającego spaliny z turbiny do układu wydechowego. (w AKE jest jeszcze dodatkowa uszczelka 4D0 253 115 D – zaznaczę na zdjęciach, w którym miejscu)

3. b 035 115 427 - oring uszczelniający przewodu odprowadzającego olej z naszej turbinki (bardzo ważna sprawa – nie zakładajcie czasem starego)

4. +N 013 811 5 (2 szt.) – pierścień uszczelniający przewodu olejowego przy turbinie A10 X 13,5 (zasilanie)

5. +N 902 002 01 (10 szt.) nakrętka samokontrująca kołnierzowa z samozabezpieczeniem. (należy wymienić bezwzględnie – nakrętek samokontrujących używa się tylko raz !!!)

[br]Dopisany: 30 Maj 2009, 11:12_________________________________________________No to jestem juz po czyszczeniu kierownic. Notlauf poszedł w niepamięć. Wstawiam nowe logi do analizy i wielce dziękuję za pomoc :hi: :hi:

P.S. Jakieś uszczelki tam jednak są: na wylocie części gorącej do kata miedziana uszczelka i po rozpołowieniu części zimnej jest oring na obwodzie. zadnej z nich chyba nie było sensu wymieniać.

Dynamiczne

http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-000-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-003-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-008-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-010-xxx-xxx.htm

http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-011-xxx-xxx.htm

Opublikowano

no i elegancko ... :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...