xfranek Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Witam. Moje autko łapie notlauf-a i z tego co widze to chyba suszarka za mocno dmucha. Na wiekszkości logów dynamiczych autko łapało notlaufa (za każdym razem autko zostało zgaszone). Udało sie zrobic Dyn011a bez notlaufa (Przy Dyn011 jest notlauf). Jest to mój pierwszy post więc w razie czego prosze o wyrozumiałość. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 BR Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Basic Setings http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/basicLOG-01-000-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/basicLOG-01-003-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/basicLOG-01-011-xxx-xxx.htm Dynamiczne http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-000-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-001-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-003-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-004-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-008-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-010-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-011a-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/DynLOG-01-011-xxx-xxx.htm Statyczne http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-000-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-001-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-003-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-004-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-007-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-013-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-014-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-018-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logs/html/statLOG-01-023-xxx-xxx.htm
spanky Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 chyba jednak bez wywalania turbo i czyszczenia sie chyba nie obejdzie ... reszta OK .. .
xfranek Opublikowano 29 Maja 2009 Autor Opublikowano 29 Maja 2009 Tak właśnie myślałem. Moje pytanie czy uszczelki pod turbo trzeba dawac wszystkie nowe po czyszczeniu???
Wihajster Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Tak właśnie myślałem. Moje pytanie czy uszczelki pod turbo trzeba dawac wszystkie nowe po czyszczeniu??? nie
spanky Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Tak właśnie myślałem. Moje pytanie czy uszczelki pod turbo trzeba dawac wszystkie nowe po czyszczeniu??? nie jakie uszczelki pod turbo ?
Wihajster Opublikowano 29 Maja 2009 Opublikowano 29 Maja 2009 Tak właśnie myślałem. Moje pytanie czy uszczelki pod turbo trzeba dawac wszystkie nowe po czyszczeniu??? nie jakie uszczelki pod turbo ? no mówie,że nie, bo ich nie ma
xfranek Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 No to jak nie ma to nie ma. To dobra wiadomość [br]Dopisany: 29 Maj 2009, 15:55_________________________________________________Znalazłem opis czyszczenia turbo od 2,5 TDI V6 AFB, AKN, AKE. Tam piszą że są uszczelki. Napewno żadnej z uszczelek poniżej nie musze wymienic????? Proponowałbym najpierw zaopatrzenie się we wszystkie potrzebne uszczelki, nakrętki i oring według poniższego wykazu: 1. 059 145 757 – uszczelka przewodu odprowadzającego olej z naszej turbiny 2. 4D0 253 115 A – uszczelka kolanka odprowadzającego spaliny z turbiny do układu wydechowego. (w AKE jest jeszcze dodatkowa uszczelka 4D0 253 115 D – zaznaczę na zdjęciach, w którym miejscu) 3. b 035 115 427 - oring uszczelniający przewodu odprowadzającego olej z naszej turbinki (bardzo ważna sprawa – nie zakładajcie czasem starego) 4. +N 013 811 5 (2 szt.) – pierścień uszczelniający przewodu olejowego przy turbinie A10 X 13,5 (zasilanie) 5. +N 902 002 01 (10 szt.) nakrętka samokontrująca kołnierzowa z samozabezpieczeniem. (należy wymienić bezwzględnie – nakrętek samokontrujących używa się tylko raz !!!) [br]Dopisany: 30 Maj 2009, 11:12_________________________________________________No to jestem juz po czyszczeniu kierownic. Notlauf poszedł w niepamięć. Wstawiam nowe logi do analizy i wielce dziękuję za pomoc :hi:P.S. Jakieś uszczelki tam jednak są: na wylocie części gorącej do kata miedziana uszczelka i po rozpołowieniu części zimnej jest oring na obwodzie. zadnej z nich chyba nie było sensu wymieniać. Dynamiczne http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-000-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-003-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-008-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-010-xxx-xxx.htm http://www.wegiel.home.pl/a4/logspoczyszczeniuturbo/html/aktLOG-01-011-xxx-xxx.htm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się