strzala_123 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Wiatam, mam prosbe do fachowców znających ten temat o analize moich logów które dziś wykonałem. Robiłem to pierwszy raz i nie wiem czy zrobiłem to dobrze, Wiem że pewnie lubicie jakieś większe silniki i to z turbinką nie taki jak mój malutki, ale puki co narazie tylko takim autkiem dysponuje Niby wszytsko ok jest z autem, chce sprawdzić jego stan techniczny i wogóle, acha ostatnio w trasie po dłuższej jeździe po wrzuceniu na luz zauważyłem że obroty sie zatrzymują w okolicy 1500RPM, nawet po zgaszeniu i zapaleniu utrzymywały się takie, poźniej wróciło wszytsko do normy. wychwyciłem jeden błąd 012252 - fuel injecktor for cylinder 4 (N33) 26-00 Output Open. ten błąd pojawia się jak jestem przełączony na gaz, na samej benzynie jak sie skasuje znika i się nie pojawia. zlogowałem grupy 001, 002, 003, 004, 005, 006, 007, 008, 010 statycznie i dynamicznie. Przy logowaniu 004, 005, 006 dynamicznie dwukrotnie mi sie coś przywieszał przy 2550 obrotach RPM. Logi wszystkie wykonane na benzynce. jak coś źle to pisać poprawię się 001, 002, 003 dynamiczne 001, 002, 003 statyczne 004, 005, 006 dynamiczne 004, 005, 006 statyczne 007, 008, 010 dynamiczne 007, 008, 010 statyczne
mateogda Opublikowano 2 Czerwca 2009 Opublikowano 2 Czerwca 2009 012252 - fuel injecktor for cylinder 4 (N33) 26-00 Output Open. Uszkodzony emulator wtryskiwacza..... Reszta raczej bez uwag.
strzala_123 Opublikowano 2 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2009 chodzi mi szczególnie o przepływomierz i sondę lambda a i jeszcze w grupie 003 kolumna Voltage to jest ładowanie aku? I czy przypadkiem nie jest za niskie bo ok 13,2 13,3
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się