fiodor58 0 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Witam piszę bo mam mały problem z odpaleniem mojej niuni, sprawa polega na tym że pierwsze odpalenie np: po 8 godzinach pracy lub całej nocy odbywa sie bez żadnego problemu, zaś po przejechaniu 3 kilometrów i zgaszeniu silnika staje się problem muszę chwilę kręcic żeby zaskoczył. Bardzo bym prosił o radę bo nie wiem co jest grane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Przyczyn może być wiele,ale zacznij od tej najbardziej prozaicznej- sprawdz kąt wtrysku-chyba,że ostatni nikt nie grzebał przy twoim autku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 może zacznij od Vaga :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Podepnij vag zrob logi i dawaj na forum napewno chopaki cos poradza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
@vant 1 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 sprawdz kąt wtrysku Na 90% to będzie przyczyna twojej dolegliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magg23 0 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Możesz mieć już pompę zużytą spróbuj podnieś dawkę startową paliwa. Na forum już było nie raz o tym pisane. wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zależnie od silnika 12233 (na pewno pasuje do wszystkich na VP-37) 10 adaptacja W adaptacji zaczynamy od : 1. wpływa na dawkę paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje więcej paliwa)tym auto szybciej się zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, należny pamiętać aby nie ustawiać mniejszej niż 2,2 mg ,nie zmieniaj nic 2. ustawiamy wolne obroty silnika ,nie zmieniaj nic 3. współczynnik wypełniania EGR (podając graniczne wartości można go wyłączyć całkowicie),nie zmieniaj nic 4.nie zmieniaj nic 5. dawka startowa ma wpływ na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje więcej paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się