Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Kolejna Audi by Labiel SWAP na APU


Labiel

Rekomendowane odpowiedzi

Szczerz z Fisem chętnie bym się pobawił bo lubię elektrykę tylko niestety brak czasu. Nie mam nawet kiedy wszystkiego u siebie podłączyć. Ostatnio zrobiło się zimno i stwierdziłem że pora podłączyć czujnik temp zewnętrznej :grin: Na razie podłączyłem go na sztukę, na nic więcej nie starczyło czasu więc będzie trzeba to jeszcze poprawić.

---------- Post dopisany 09-12-2013 at 12:39 ---------- Poprzedni post napisany 16-10-2013 at 15:01 ----------

Wymiana plecionki wydechu - 06.12.2013

Na wymianę szykowałem się już jakiś czas, ale ciągle brakowało wolnego tym bardziej że sama operacja nie polegała jedynie na wymianie plecionki - która u mnie bez podniesienia wydechu nie miałaby sensu. Tak to wyglądało przed zmianą.

5wtf.th.jpg

Generalnie po SWAPie wydech na odcinku do połowy auta uległ zmianą - na tym odcinku w APU wydech jest znacznie niżej niż to miałem w ADR, stał się tym samym najniższym elementem auta co niezbyt dobrze odbiło się na kondycji plecionki.

Żeby cokolwiek zrobić trzeba było najpierw wyjąć całość co nie jest takie proste. W różnych opisach czytałem że ponoć da radę wyjąć to od góry - mi się nie udało. Odkręciłem więc puchę katalizatora od turbiny, całość wpuściłem w dół tak aby od spodu mieć dobry dostęp do 3 śrub łączących puchę katalizatora z odcinkiem wydechu. W ten sposób podzieliłem to na dwie części. Kat wyszedł od góry a wydech od dołu.

Operacja polegała na wycięciu pewnej części wydechu tak aby podnieść go do góry no i oczywiście wspawaniu nowej plecionki. Całość poszła zdumiewająco szybko.

81dr.th.jpg hej4.th.jpgurxf.th.jpg

No i całość po montarzu. Wydech ładnie schował się w tunelu więc mam nadzieje że plecionki już nie uszkodzę.

ay04.th.jpg ot9f.th.jpg

---------- Post dopisany 02-01-2014 at 14:32 ---------- Poprzedni post napisany 09-12-2013 at 12:39 ----------

Taki mały up. Przez święta wpadła poliftowa półka z 3cim stopem i maskownicami głośników. Pod nią poszły ori tylne głośniki z ori wzmacniaczem - trzeba je jeszcze podłączyć ale to przy zmianie radia. Dodatkowo zamontowałem tylne pasy pirotechniczne - też z myślą przyszłego podłączenia całej instalacji poduch z polifta - głównie chodzi mi o podłączenie poduch przy siedzeniach.

whnu.th.jpg sbrg.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było jeszcze czyszczenie reduktora gazu ale nie mam weny żeby zebrać się i opisać to :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualny "mod" o jaki się prosi to... mycie :grin:

---------- Post dopisany 02-07-2014 at 13:56 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2014 at 09:42 ----------

Żeby nie było że nic się nie dzieje. Ostatnio wleciały 4 poliftowe boczki drzwi - więc nie ma już dziur po kolbkach z przodu. Dodatkowo podłączyłem lampki ostrzegawcze w drzwiach - wszystko tak jak poleciła fabryka, czyli każda lampka odpalana osobno po otwarciu drzwi. Przy okazji podciągnąłem kable od krańcówek drzwi do FISa. Fotki wrzucę może kiedyś przy okazji. Dziś natomiast przyszła manetka tempomatu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolego posiadam całe auto z anglika i szykuję się do swapa 1,8 Adr na 1.8t czy elektryka kokpitu a mianowicie manetka liczniki stacyjka i ich wiązki podejdą p&p z anglika do mnie dużo roboty z elektryka??? da radę to samemu ogarnac???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...