robert22ff 0 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 witam.wymienialem baterie u siebie i ztad pytanko.czy po wymianie akumulatora potrzebna jest adaptacja przepustnicy? a jesli to jak to zrobic bez vag? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 witam.wymienialem baterie u siebie i ztad pytanko.czy po wymianie akumulatora potrzebna jest adaptacja przepustnicy? a jesli to jak to zrobic bez vag? Witaj generalnie powinno się wykonać adapt. poczytaj http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm bez vaga raczej nie dasz rady.... _________________________________________________ coś znalazłem.... nie wiem czy zadziała ,ja nigdy tego nie stosowałem 1.Najpierw należy wypiąć wtyczkę od przepustnicy. 2.Następnie podpiąć ponownie 3.Włączyć zapłon na ok.1min i czekać 4.Słyszalny będzie spod maski delikatny pisk-silniczek nastawnika przepustnicy 5.Po zakończeniu sygnału(pisku) należy odczekać jeszcze ok 30 sek dopuki nie usłyszymy kliknięcia z okolic przepusticy 6.Następnie należy wyłączyć zapłon całkowicie i odczekać ok 1 min. 7.Włączyć silnik czekając aż osiągnie temp.90st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibizab 1 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 I depnąć na 1bigu do oporu-razy 2. Wylącz i decha i jezcze raz. Ew.jak Ci podpowiada PAWEL-VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisczarny 0 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam! Wlasnie wyczyscilem u siebie przepustnice, byla do polowy czarna. Adaptowalem ja w ten sposob:"Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj. Bedzie wtedy słychać dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy. Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund (będzie słychać cichutkie kliknięcie jakby przekaźnika). Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą." Wszystko jest ok, silnik nie gasnie po wcisnieciu sprzegla, czy tez po wrzuceniu na luz (a wczesniej gasl i to dosyc czesto). Silnik pracuje stabilnie, obroty nie faluja (a wczesniej falowaly na lubie czy tez biegu jalowym). Zastanawie mnie tylko czy: 1.obroty po wrzyceniu na lub lub po wcisnieciu sprzegla spadaja powoli - czy to normalne? 2.na luzie mam 1000 stabilnych obrotow - czy to normalne? (wczesniej bylo 900 i falowalo) Co Wy o tym sadzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL69 2 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Zastanawie mnie tylko czy: 1.obroty po wrzyceniu na lub lub po wcisnieciu sprzegla spadaja powoli - czy to normalne? 2.na luzie mam 1000 stabilnych obrotow - czy to normalne? (wczesniej bylo 900 i falowalo) Co Wy o tym sadzicie? ad.1 tak to bardzo prawidłowy objaw ad.2 na vagu np.grupa 001 na jałowym będzie 960 co też jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosfer 2 Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi