audi2.6V6 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Od jakiegos czasu zauwazylem ze silnik nie rowno przyspiesza tzn.jak jak dodam gwaltownie gazu przy obrotach powyzej 3 tys to raz przyspiesza bardzo dobrze moc jest wyraznie odczuwalna a raz nie tzn przyspiesza ale nie czuc tej mocy.Borykam sie z tym problemem od dawna i chce to w koncu jakos naprawic.Czytalem tu tyle postow lecz na moj problem z tym silnikem V6 nic nie znalazlem.Mechanik polecil wymiec czujnik tem.wymienilem i dalej to samo,dzis pojechalem na Vaga i nic nie pokazalo 0-bledow wszystko ok,Na Pb i LPG to samo zachowanie,spalanie w normie.Z gory dziekuje za pomoc POZDRO!!!
radi Opublikowano 15 Czerwca 2009 Opublikowano 15 Czerwca 2009 Sprawdz swiece i przewody,jak to nic nie da to z tylu po lewej stronie silnika w kolektor ssacy jest wkrecony czujnik zasysanego powietrza-niebieska wtyczka,wyglada podobnie jak czujnik wody tylko ma dziurki...
audi2.6V6 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2009 na swiecach i kablach mam zrobione 10 tys km.sprawdzalem je w tamtym tygodzniu i wygladaja na dobre,co do czujnika to tez powinien byc dobry bo Vag nic nie wykazal a moc sie jednak gdzies gubi-tylko gdzie i dlaczego
radi Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 ten czujnik jest chyba zamiast przeplywki,mechanicznie jest dobry bo Vag nic nie pokazuje,ale moze zle mierzyc cisnienie w kolektorze dolotowym
audi2.6V6 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2009 Dla swietego spokoju zakupilem dzis nowe swiece 20 zł za sztuke oczywiscie NGK...zamotowalem i bez poprawy,kabli chbya nowych nie bede kupowac bo 300zł trzeba by bylo wylozyc a tego czujnika o ktorym piszesz jeszcze nie zlokalizowalem:)Moze i VAG go nie wykryl ze jest cos nie tak ale jak bede wymienial wszystkie czesci na slepo to moze to byc bardzo kosztowne
radi Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Ale jak gwaltownie dodajesz gazu i jest odczuwalny brak mocy,to szarpie samochodem czy go muli?
marcin j Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 kiedy wymieniałeś filtry powietrza , paliwa????
audi2.6V6 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2009 Co do dodawania gazu to jest ta:jak wiadomo te silniki V6 ciagna ladnie od powyzej 3 tys obrotow w gore i jak chce przyspieszyc to wyraznie czuc ze samochod mam moc i ladnie przyspiesza wyrywa sie do przodu az milo:)a niekiedy jest tak ze przyspiesza nie szarpie nie przerywa ale zachowuje sie tak jakbym np.jechal w 6 osob w samochodzie i w dodatku pod gorke.Co do filtra paliwa to nie wiem kiedy byl wymieniany ale objaw jest jak i na Pb i LPG.A co do filtra powietrza to wyglada na czysty czyli jet ok.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2009, 09:14_________________________________________________Dodam jeszcze ze nie katuje samochodu,na zimnym silniku nie przekraczam 3 tys obrotow,stram sie jezdzisc normalnie,a silnik mam zalany olejem od zawsze 5W40 przebieg to 223tys km i nie bieze duzo oleju(w normie)
radi Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Jezeli nie przerywa tylko go muli i niema na VAGu zadnych bledow to musisz szukac cos w dolocie powietrza-przepustnica,kolektor ssacy,wezyki podcisnienia,a i zobacz czy nie masz tych rurek popekanych co dochodza od głowic do przepustnicy po obu stronach!
janSerce Opublikowano 17 Czerwca 2009 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Co do dodawania gazu to jest ta:jak wiadomo te silniki V6 ciagna ladnie od powyzej 3 tys obrotow w gore i jak chce przyspieszyc to wyraznie czuc ze samochod mam moc i ladnie przyspiesza wyrywa sie do przodu az milo:)a niekiedy jest tak ze przyspiesza nie szarpie nie przerywa ale zachowuje sie tak jakbym np.jechal w 6 osob w samochodzie i w dodatku pod gorke. Mam identycznie u siebie, kable, swiece, wszystkie filtry wymienione, tankuje tylko na Shell-u jeżdze głównie po norwegii więc paliwo pierwsza klasa, coraz bardziej się zaczynam tym irytować kolego "audi2.6v6" jak trafisz na to coś co muli nasze silniki to zapodaj szybko Pozdrawiam OLO
audi2.6V6 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2009 dzis oddaje auto do mechaniora bo rece mi opadaja a nie mam pomyslow co z tym zrobic..moze juto po poludniu bede cos wiedzial.Oczywiscie odpisze [br]Dopisany: 17 Czerwiec 2009, 18:39_________________________________________________Auto odebrane: ponownie podpiete pod VAG-a wynik jest takie ze mam nie rowne parametry na sondach lambda tzn tam gdzie powinna byc wartosc 0.750(nie wiem jakie oznaczenie)to ja mam 1.150.sondy sa 2 i na oby dwouch mam zwiekszone parametry.jezdze na LPG a te sondy sa podpiete przeciez pod instalacje i dlatego moze sa wyzsze parametry.Wiecej mechanik mi nie mogl zrobic bo VAG nic innego nie pokazal.I tak zostalem z tym problemem.
PABLO Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Co do dodawania gazu to jest ta:jak wiadomo te silniki V6 ciagna ladnie od powyzej 3 tys obrotow w gore i jak chce przyspieszyc to wyraznie czuc ze samochod mam moc i ladnie przyspiesza wyrywa sie do przodu az milo:)a niekiedy jest tak ze przyspiesza nie szarpie nie przerywa ale zachowuje sie tak jakbym np.jechal w 6 osob w samochodzie i w dodatku pod gorke.Co do filtra paliwa to nie wiem kiedy byl wymieniany ale objaw jest jak i na Pb i LPG.A co do filtra powietrza to wyglada na czysty czyli jet ok.[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2009, 09:14_________________________________________________Dodam jeszcze ze nie katuje samochodu,na zimnym silniku nie przekraczam 3 tys obrotow,stram sie jezdzisc normalnie,a silnik mam zalany olejem od zawsze 5W40 przebieg to 223tys km i nie bieze duzo oleju(w normie) Dokładnie jest tak jak mówisz, u mnie tak samo wygląda sprawa, czasem ciągnie równo od nie całych 3 tys. a innym razem w ogóle nie jedzie. Jeżdze na Mobilu S 10W40 i nic nie bierze oleju.
janSerce Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Ja również będę oddawał swoją niunię do mechanika zasugeruję czyszczenie przepustnicy, czyszczenie odmy, sprawdzenie układu dolotowego do kolektora wymiana wszystkich uszczelek związanych z kolektorem ssącym + wymiana wężyków podciśnieniowych plus jeszcze to co wyjdzie na vagu (jeśli coś wyjdzie) no i może mechanik coś sam zasugeruje. Widzę że problem dotyczy większej liczby użytkowników 2,6 więc może jest to jakaś wadliwa część która się teraz wysypuje po 12-14latach
audi2.6V6 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2009 Tak jest nas wiecej z tym problemem niz myslalem i napewno nie jest tak ze ten typ tak ma:)chyba kupie te sondy lambda a jak to nie bedzie to to najwyzej bede mial nowe:)chlopaki tylko nie czekajcie na mnie jak ja kupie i wymienie bo te sondy do najtanczysz nie naleza.Lecz przed wymiana oddam jeszcze raz auto do mechaniora by poczyscil te wszystkie uklady dolotowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się