Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[B5 AFN] Proszę o analizę logów

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od około tygodnia turbo czasem przestaje ładować i komp wchodzi w tryb awaryjny. Zaopatrzyłem się w Vaga (tylko nie bijcie bo to moje pierwsze logowanie i pierwszy tdi więc jestem totalnie zielony) i oto co wyszło:

001dynm.jpg

003dyn.jpg

004dyn.jpg

008dyn.jpg

010dyn.jpg

011dyn.jpg

Wywaliło jeszcze błędy 575 i 1265, po skasowaniu powrócił tylko 575.

Dodatkowo climatronic wyświetla błąd czujnika temperatury w podsufitce i otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (ciągła przerwa w obydwu przypadkach). Gdzie znajdują się te czujniki? Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.

Z góry dziękuję za pomoc.

Opublikowano

Przepływomierz do czyszczenia bo słabo mierzy (filtr powietrza - wymiana)

Logi są dobre dopuki auto nie wpadnie w tryb awaryjny, jeśli wywali błąd to powtarzasz do skutku.

Spróbuj zrobić pod rząd 5 prób grupy 011 dyn. i zamieść pierwszą i ostatnią (3 bieg i pedał :evil:)

Wstaw resztę logów :wink4: (stat i BS)

Opublikowano
  • Autor

000bs.th.jpg003bs.th.jpg004bsz.th.jpg

000001003st.th.jpg000001003st.th.jpg000001003st.th.jpg

I porównanie logów z grupy 11 z pierwszej i ostatniej z pięciu prób pod rząd:

42289324.th.jpg

Opublikowano