domjenick Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 spoko tylko zastanawia mnie to ze w 1.8t tak tobie sie dzialo mam znajomego co zakladal blow off-a tu w irlandii jeszcze u irola i nic mu sie nie dzieje wszystko gra idealnie :gwizdanie: bo to moglbyc spliter,lub BOV,ktory upuszcza nadmiar cisnienia i otwiera sie np przy 1 bar i zamyka ,kiedy jest 0,4 bara-wtedy wszystko bedzie gralo,ale jesli to bedzie BOV otwierany podcisnieniem,jak to ma miejsce w DV ,wtedy ujdzie cala kompresja z ukladu
dudi403 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 sam BOV w dieslu nic nie da. oprócz zaworu upustowego potrzebna jest elektronika i zestaw montazowy. Forge Motorsport kiedys doztarczal ta zabawke ale jakies pol roku temu przestali. zam zawoor i mogol kosztowal £280 W kazdym zaworze podcisnienie pomaga otwozyc zawor. Niewazne czy to DV, BOV , czy HYBRYDA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się