Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zmiana chorusa na jakiś CD


MIIKEW

Rekomendowane odpowiedzi

no super że podałes model tego radia, miałem właśnie o to pytać, wielkie dzięki

natomiast jeżeli chodzi o podłączenie magistrali can to chyba mam już poprowadzone, jestem tylko ciekaw jak jest teraz przesyłana informacja do zegarów o rds, czy mój chorus nie ma przypadkiem CANA?

czy wy też możecie wejsc do swoich radii przez VAGa ? wtedy na wyświetaczu radia wyświetla mi się napis DIAGN.

A w jaki sposób tam wchodzisz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie chce zakladac tematu a mam tylko pytanko czy np Concert lepiej cos smiga niz Chorus ( takiego mam). Oczywiscie nie mowie o odtwarzaczu tylko chodzi mi o radio. Czy Concert ma cos co wart jest tego aby go wymienic z Chorusem (oprocz CD)

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie chce zakladac tematu a mam tylko pytanko czy np Concert lepiej cos smiga niz Chorus ( takiego mam). Oczywiscie nie mowie o odtwarzaczu tylko chodzi mi o radio. Czy Concert ma cos co wart jest tego aby go wymienic z Chorusem (oprocz CD)

Dzieki

W twoim przypadku raczej powinny odbierac tak samo radio :good: po obydwa były seryjnie montowane w B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wy też możecie wejsc do swoich radii przez VAGa ? wtedy na wyświetaczu radia wyświetla mi się napis DIAGN.

Dokładnie. Ale żeby sie połączyć Vagiem z radiem musi być poprowadzony przewód "k" do radia :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja takowy mam,

szukam tych concertów od a6/tt na allegro i są po 350, tylko niewiem czy to dobra cena i za ile swojego bym lunął

Cena nawet dobra, przeważnie sa po 450-500zł od A6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie wykonałem podobny zabieg, tzn wymieniłem chorusa na concerta cd :) Mam liczniki poliftowe z białym podświetleniem, ale niestety bez pełnego FISa :confused4: podświetlenie podłączyłem na krótko, a do reszty niedogodności można przywyknąć :decayed: Co prawda będę jeszcze kombinował z sygnałem CAN bo gdzieś na elektrodzie czytałem że da rade wyprowadzić CANa z moich zegarów i wszystko śmiga :gwizdanie:

Licznik z 1/2 FIS

Green 32-pin multi-pin

connector

for auxiliary functions:

1 - Door contact (all doors)

2 - Transponder 1

3 - not occupied

4 - not occupied

5 - W-wire

6 - Tailgate

7 - Right turn signal

8 - External buzzer

9 - External gong

10 - Airbag

11 - Stand-still time output

12 - Terminal 61

13 - Parking brake/BRAKE

14 - CHECK

15 - Oil level/oil temperature

16 - not occupied

17 - Transponder 2

18 - CAN high speed (powertrain) (high +)

19 - CAN high speed (powertrain) (low -)

20 - CAN high speed (powertrain) (screen)

21 - ABS

22 - CAN low speed (comfort) (high +)

23 - CAN low speed (comfort) (low -)

24 - CAN low speed (comfort) (screen)

25 - Engine lid

26 - not occupied

27 - Belt buckle

28 - K-wire

29 - Outside temperature -input

30 - not occupied

31 - Selector range display

32 - not occupied

podłącze się pod piny 22 i 23, zobaczymy czy zabangla :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...