Skocz do zawartości

ArtJG

Pasjonat
  • Postów

    124
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ArtJG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ArtJG

1

Reputacja

  1. ArtJG

    [ALL B6] Lampy DRL

    Fajne...tylko szkoda,że trzeba wywalić halogeny
  2. Przerabiałem temat. Niestety wgranie wsadu od A4 do A6 sprowadza się do jednego...... ---------- >
  3. A-szóstki miały info "o drzwiach" za pośrednictwem modułu komfortu. Ale, ale.... ...nasze kochane A-czwórki nie potrzebują takich bajerów. Wystarczy podać masę od drzwi do licznika a ukaże nam się ikona otwartych drzwi * *- dotyczy liczników od 2000r
  4. ArtJG

    [ALL B5] Czujnik Oleju

    Do licznika idzie tylko jeden przewód. Masz go w zielonej wtyczce, pin nr 15. Czujnik ma trzy piny, ponieważ jeden to +12V, drugi to masa a trzeci to "dane" do licznika. Jeżeli wywala błąd z napisem "min" a oleju masz OK, to przyczyna najprawdopodobniej leży w samym czujniku. Najprawdopodobniej jest uszkodzony.
  5. Kolego masz u mnie browca za bujną wyobraźnię PS admin, sorry ale nie mogłem sie powstrzymać :>
  6. Geometria podwozia OK. (ustawiona niedawno po wymianie końcówek drążków) Buczenie pojawia się tak około 60-70 km/h, więc podczas manewrowania na placu nic nie słychać
  7. Nie, wymieniłem wszystkie cztery koła i dalej buczy
  8. Łożyska, hmmmm........ może i tak ale które ????? - w kołach - w skrzyni przy wyjściu na półośki - czy może jakieś inne ? Ja mam ten problem i powiem wam, że już mi ręce opadają jak sobie o tym pomyślę. Wymieniłem już chyba wszystko co się dało, nawet skrzynię biegów. I co ? i du...a !!!! DALEJ BUCZY
  9. Do pierwszego liftu (1998) nie było info na fisie o otwartych drzwiach. Po 98 podobno niektóre A6 posiadają tą informację. Po drugim lifcie info już jest. jeżeli nie pokazuje wam nic podczas otwarcia drzwi, to coś jest nie "teges". Nie jestem pewien, czy w modelach po drugim lifcie, info na fisie nie idzie z modułu komfortu. Na pewno, tak jest u mnie, można podłączyć każdy czujnik drzwiowy bezpośrednio do licznika. Są tam odpowiednie piny. Po podaniu masy(otwarciu drzwi) wyświetla info na fisie. Jeżeli w waszych autach (po 1999r) ta informacja idzie po CAN'ie to może być uszkodzony moduł komfortu. To by wyjaśniało brak info na fisie po otwarciu drzwi. Odnośnie maski, to taka informacja pojawia sie ale w modelu B6
  10. oczywiście kolega zapomniał napisać, że trzeba jeszcze zaadoptować licznika do ECU (lub raczej najpierw) i wtedy jest "po problemie" A wracając do tematu, to moge wykonać gotową "przejściówkę" którą wpinasz do istniejącej instalacji a z drugiej strony "przejściówkę" wpinasz do nowego licznika. Całość na zasadzie Plug&Play. PS Mam tak zrobione u siebie :>
  11. Sorry kolego, ale jak pytasz o takie banały, to lepiej nie pchaj się w wymianę licznika, bo tylko sobie biedy napykasz. A jeżeli naprawdę chcesz mieć inny licznik, to poszukaj kogoś kto sie na tym choć trochę zna i ma czym dokonać adaptacji nowego licznika. Aha, jeszcze jedno. Zanim założysz NOWY temat, to upewnij się czy już nie było podobnego np <a href="http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_efekt_wymiany_licznika_na_fis-t10354.0.html"> -----> TUTAJ <-----</A> Pozdrawiam
  12. Do górnych śrub dostałem się przez szczelinę pomiędzy kołem a nadkolem ...oczywiście nie wszedłem tam cały pozdrawiam
  13. Ładne fotostory. Szkoda tylko ,że kolega który je robił, wykonał tą naprawę nie do końca właściwie. Generalnie to nie czepiam się tego rodzaju postów, bo ich twórcy na ogół chcą podzielić się swoimi doświadczeniami a czasami nawet i wiedzą w zakresie danego tematu. Tu niestety tej wiedzy troszkę zabrakło. Ale do rzeczy. Wymiana któregokolwiek z wahaczy nie polega na uniesieniu auta, odkręceniu starego, zakręceniu nowego i opuszczeniu auta. Tak wykonana naprawa skutkuje przedwczesnym zużyciem ów wahacza. Dlaczego ? Ano dlatego, że w "tej" pozycji (auto uniesione, zawieszenie rozciągnięte na maxa) to nie jest normalne położenie w którym wahacze pracują. Dlatego należy przykręcić śruby delikatnie, tak aby wahacz "siedział" na swoim miejscu a następnie trzeba opuścić auto. "Pobujać" rytmicznie autem, tak aby wahacze wykonały kilka ruchów w górę i w dół. Następnie bez podnoszenia auta, wejść pod spód i przykręcić odpowiednią siłą wszystkie śruby wahacza. Przy tak dokonanej naprawie mamy pewność, że wahacz w normalnym położeniu zawieszenia nie jest poddany zbędnym siłom na skręcanie. Zaowocuje to większym przebiegiem do kolejnej naprawy. No to by było na tyle jeżeli chodzi o moje wymądrzanie Życzę wszystkim udanej wymiany wahaczy :>
  14. Ten uchwyt na okulary, to nie ORI produkt Audi tylko uniwersalny "gadżet" kupiony na stacji paliw. A miejsce jego montażu.....hmmmm... to zależy gdzie ci pasuje, bo montaż polega na przyklejeniu "tego czegoś" za pomocą taśmy dwustronnej w dowolne miejsce deski rozdzielczej jak dla mnie to "agro tunning" :>
  15. Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał. Ten klucz nazywa się "spline" rozmiar M16. Możesz go kupić np tutaj ----><a href="http://www.allegro.pl/item945330329_klucz_m16_do_korka_oleju_skrzyni_biegow_vw_audi.html"> Allegro</a>
×
×
  • Dodaj nową pozycję...