Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Katowice i okolice


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tolek, jak bym miał b6 czyli opcja gdzie nie trzeba zmieniać połowy zawiasu dla założenia większych hebli, to nie zastanawiał bym się ani chwili, od razu z S4 b6

ewentualnie 320 z S4 b5

  • Odpowiedzi 154.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • stanley

    18907

  • Kędzior

    14855

  • Miszka82

    14549

  • akjam

    13789

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dzięki Krolu za już :)

nie ma sprawy jutro spróbujemy ogarnąć tą adaptację - już wiem gdzie, tylko nie wiem jeszcze czy twój silniki tego p[potrzebuje, bo nie jest napisane jednoznacznie :hi:
Opublikowano

no w sumie tak, Tolek jeździ dość wolno, więc seryjne są wystarczające, ale z drugiej strony, to że ktoś ma lepsze hamulce to nie znaczy że od razu musi zapiertalać

Opublikowano

a ja bym wolał nowki firmowe[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 21:08_________________________________________________stn widze Cię

Opublikowano

firmowe :decayed:

nie wiem Pajda co chciałeś przez to powiedzieć

Opublikowano

widzę, że jest temat o heblach, lepiej kupić jakieś porządne tarcze i klocki w swoim rozmiarze, czy szukać używanych S4? Z tym też wiąże się koszt wymiany felgi na zimę na większą, no i oponki.

Heble będę miał do roboty na ten rok, i się zastanawiam, ten sam rozmiar, ale coś fajnego, albo używka S4?

Jak klubowicze to osądzą? :mysli::cool1:

Jak masz kasę i lubisz zasuwać to bierz większe, ale jeśli nie wciskasz obu pedałów często w dechę to kup dobre tarcze i klocki :wink4:

dokładnie, zależny jak jeździsz, z tego co widziałem choć mogę sie mylić to raczej spokojnie więc pozostań przy serii :hi:

właśnie tutaj raczej na co dzień tak jak piszesz, raczej grzecznie, rzadziej zdarza się troszeczkę poszaleć, ale to raczej na drodze typu A4 czy coś takiego.

Tzn obecnie po prostu najbardziej denerwuje mnie to, że przy dohamowaniu z np. 180 do 160, i później znowu pedał hebla i z 160 do 100, to od 140 telepie mi kołami/kierownicą.

Z chęcią bym założył S4, tylko jak wspomniałem wcześniej, Fele do wymiany itp.

Opublikowano

ja mam ori TRW i są w cycki :decayed:

Opublikowano

:good:

Opublikowano

Choć jest opcja, felga tą co mam na lato, pomalować na ciemny grafit i zostawić na zimę, a na lato jakąś fajną RS6 18’ :naughty:

Opublikowano

widzę, że jest temat o heblach, lepiej kupić jakieś porządne tarcze i klocki w swoim rozmiarze, czy szukać używanych S4? Z tym też wiąże się koszt wymiany felgi na zimę na większą, no i oponki.

Heble będę miał do roboty na ten rok, i się zastanawiam, ten sam rozmiar, ale coś fajnego, albo używka S4?

Jak klubowicze to osądzą? :mysli::cool1:

Jak masz kasę i lubisz zasuwać to bierz większe, ale jeśli nie wciskasz obu pedałów często w dechę to kup dobre tarcze i klocki :wink4:

dokładnie, zależny jak jeździsz, z tego co widziałem choć mogę sie mylić to raczej spokojnie więc pozostań przy serii :hi:

właśnie tutaj raczej na co dzień tak jak piszesz, raczej grzecznie, rzadziej zdarza się troszeczkę poszaleć, ale to raczej na drodze typu A4 czy coś takiego.

Tzn obecnie po prostu najbardziej denerwuje mnie to, że przy dohamowaniu z np. 180 do 160, i później znowu pedał hebla i z 160 do 100, to od 140 telepie mi kołami/kierownicą.

Z chęcią bym założył S4, tylko jak wspomniałem wcześniej, Fele do wymiany itp.

to raczej nie wina hebli... :gwizdanie: sprawdzałeś wyważenie kół?
Opublikowano

zaś rozmowy o motoryzacji :thumbdown: a później sie dziwicie ze nikt tu niechce pisac

:polew: :polew: :polew:

Opublikowano

widzę, że jest temat o heblach, lepiej kupić jakieś porządne tarcze i klocki w swoim rozmiarze, czy szukać używanych S4? Z tym też wiąże się koszt wymiany felgi na zimę na większą, no i oponki.

Heble będę miał do roboty na ten rok, i się zastanawiam, ten sam rozmiar, ale coś fajnego, albo używka S4?

Jak klubowicze to osądzą? :mysli::cool1:

Jak masz kasę i lubisz zasuwać to bierz większe, ale jeśli nie wciskasz obu pedałów często w dechę to kup dobre tarcze i klocki :wink4:

dokładnie, zależny jak jeździsz, z tego co widziałem choć mogę sie mylić to raczej spokojnie więc pozostań przy serii :hi:

właśnie tutaj raczej na co dzień tak jak piszesz, raczej grzecznie, rzadziej zdarza się troszeczkę poszaleć, ale to raczej na drodze typu A4 czy coś takiego.

Tzn obecnie po prostu najbardziej denerwuje mnie to, że przy dohamowaniu z np. 180 do 160, i później znowu pedał hebla i z 160 do 100, to od 140 telepie mi kołami/kierownicą.

Z chęcią bym założył S4, tylko jak wspomniałem wcześniej, Fele do wymiany itp.

to raczej nie wina hebli... :gwizdanie: sprawdzałeś wyważenie kół?

powodów może być wiele, to fakt:

ciśnienie w oponach, zawias, zużyte opony, "krzywe" tarcze hamulcowe itd itp

Opublikowano

mam to samo i na zimowych i na letnich, letnie w lato wyważałem po 2 miesiącach śmigania, bo kazali mi "doważyć"

zawias - na "trzepaku" na stacji diag. powiedzieli mi, że bez zarzutów, więc co może być?

ps. ale fajna pogoda :tongue4: a raczej niefajna, bo piździiii....

Opublikowano

Choć jest opcja, felga tą co mam na lato, pomalować na ciemny grafit i zostawić na zimę, a na lato jakąś fajną RS6 18’ :naughty:

:good:
Opublikowano

Co qr** u Was słychać!? :kox::naughty: :naughty:

:polew: :polew: :polew:

Opublikowano

mam to samo i na zimowych i na letnich, letnie w lato wyważałem po 2 miesiącach śmigania, bo kazali mi "doważyć"

zawias - na "trzepaku" na stacji diag. powiedzieli mi, że bez zarzutów, więc co może być?

ps. ale fajna pogoda :tongue4: a raczej niefajna, bo piździiii....

te trzepaki, szarpaki, wygniataki, wydymaki, rozpierdalaki to są do d*py

Elementy z zawieszenia trzeba badać organoleptycznie, a najlepiej jeszcze pomóć sobie małą brechą :naughty:

Opublikowano

ja bym sie stacja nie sugerował, oni nie zawsze dobrze gadaja

Opublikowano

pajda złożyłeś/przymierzyłeś sprężyny?

Opublikowano

a

Co q***wa u Was słychać!? :kox::naughty: :naughty:

:polew: :polew: :polew:

a tak sobie o motoryzacji gadamy :decayed:

Opublikowano

te trzepaki, szarpaki, wygniataki, wydymaki, rozpierdalaki to są do d*py

Elementy z zawieszenia trzeba badać organoleptycznie, a najlepiej jeszcze pomóć sobie małą brechą :naughty:

mów mi jeszcze :sexinbed: :sexinbed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...