Pucek Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Tolek, jak bym miał b6 czyli opcja gdzie nie trzeba zmieniać połowy zawiasu dla założenia większych hebli, to nie zastanawiał bym się ani chwili, od razu z S4 b6 ewentualnie 320 z S4 b5
krolu Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Dzięki Krolu za już nie ma sprawy jutro spróbujemy ogarnąć tą adaptację - już wiem gdzie, tylko nie wiem jeszcze czy twój silniki tego p[potrzebuje, bo nie jest napisane jednoznacznie
Pucek Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 no w sumie tak, Tolek jeździ dość wolno, więc seryjne są wystarczające, ale z drugiej strony, to że ktoś ma lepsze hamulce to nie znaczy że od razu musi zapiertalać
pajda Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 a ja bym wolał nowki firmowe[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 21:08_________________________________________________stn widze Cię
Pucek Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 firmowe nie wiem Pajda co chciałeś przez to powiedzieć
tolek85 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 widzę, że jest temat o heblach, lepiej kupić jakieś porządne tarcze i klocki w swoim rozmiarze, czy szukać używanych S4? Z tym też wiąże się koszt wymiany felgi na zimę na większą, no i oponki. Heble będę miał do roboty na ten rok, i się zastanawiam, ten sam rozmiar, ale coś fajnego, albo używka S4? Jak klubowicze to osądzą? Jak masz kasę i lubisz zasuwać to bierz większe, ale jeśli nie wciskasz obu pedałów często w dechę to kup dobre tarcze i klocki dokładnie, zależny jak jeździsz, z tego co widziałem choć mogę sie mylić to raczej spokojnie więc pozostań przy serii właśnie tutaj raczej na co dzień tak jak piszesz, raczej grzecznie, rzadziej zdarza się troszeczkę poszaleć, ale to raczej na drodze typu A4 czy coś takiego. Tzn obecnie po prostu najbardziej denerwuje mnie to, że przy dohamowaniu z np. 180 do 160, i później znowu pedał hebla i z 160 do 100, to od 140 telepie mi kołami/kierownicą. Z chęcią bym założył S4, tylko jak wspomniałem wcześniej, Fele do wymiany itp.
tolek85 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Choć jest opcja, felga tą co mam na lato, pomalować na ciemny grafit i zostawić na zimę, a na lato jakąś fajną RS6 18’
krolu Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 widzę, że jest temat o heblach, lepiej kupić jakieś porządne tarcze i klocki w swoim rozmiarze, czy szukać używanych S4? Z tym też wiąże się koszt wymiany felgi na zimę na większą, no i oponki. Heble będę miał do roboty na ten rok, i się zastanawiam, ten sam rozmiar, ale coś fajnego, albo używka S4? Jak klubowicze to osądzą? Jak masz kasę i lubisz zasuwać to bierz większe, ale jeśli nie wciskasz obu pedałów często w dechę to kup dobre tarcze i klocki dokładnie, zależny jak jeździsz, z tego co widziałem choć mogę sie mylić to raczej spokojnie więc pozostań przy serii właśnie tutaj raczej na co dzień tak jak piszesz, raczej grzecznie, rzadziej zdarza się troszeczkę poszaleć, ale to raczej na drodze typu A4 czy coś takiego. Tzn obecnie po prostu najbardziej denerwuje mnie to, że przy dohamowaniu z np. 180 do 160, i później znowu pedał hebla i z 160 do 100, to od 140 telepie mi kołami/kierownicą. Z chęcią bym założył S4, tylko jak wspomniałem wcześniej, Fele do wymiany itp. to raczej nie wina hebli... :gwizdanie: sprawdzałeś wyważenie kół?
Kędzior Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 zaś rozmowy o motoryzacji a później sie dziwicie ze nikt tu niechce pisac :polew:
stanley Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 widzę, że jest temat o heblach, lepiej kupić jakieś porządne tarcze i klocki w swoim rozmiarze, czy szukać używanych S4? Z tym też wiąże się koszt wymiany felgi na zimę na większą, no i oponki. Heble będę miał do roboty na ten rok, i się zastanawiam, ten sam rozmiar, ale coś fajnego, albo używka S4? Jak klubowicze to osądzą? Jak masz kasę i lubisz zasuwać to bierz większe, ale jeśli nie wciskasz obu pedałów często w dechę to kup dobre tarcze i klocki dokładnie, zależny jak jeździsz, z tego co widziałem choć mogę sie mylić to raczej spokojnie więc pozostań przy serii właśnie tutaj raczej na co dzień tak jak piszesz, raczej grzecznie, rzadziej zdarza się troszeczkę poszaleć, ale to raczej na drodze typu A4 czy coś takiego. Tzn obecnie po prostu najbardziej denerwuje mnie to, że przy dohamowaniu z np. 180 do 160, i później znowu pedał hebla i z 160 do 100, to od 140 telepie mi kołami/kierownicą. Z chęcią bym założył S4, tylko jak wspomniałem wcześniej, Fele do wymiany itp. to raczej nie wina hebli... :gwizdanie: sprawdzałeś wyważenie kół? powodów może być wiele, to fakt: ciśnienie w oponach, zawias, zużyte opony, "krzywe" tarcze hamulcowe itd itp
tolek85 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 mam to samo i na zimowych i na letnich, letnie w lato wyważałem po 2 miesiącach śmigania, bo kazali mi "doważyć" zawias - na "trzepaku" na stacji diag. powiedzieli mi, że bez zarzutów, więc co może być? ps. ale fajna pogoda a raczej niefajna, bo piździiii....
Bulczas Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Choć jest opcja, felga tą co mam na lato, pomalować na ciemny grafit i zostawić na zimę, a na lato jakąś fajną RS6 18’
akjam Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Co qr** u Was słychać!? :naughty: :polew:
stanley Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 mam to samo i na zimowych i na letnich, letnie w lato wyważałem po 2 miesiącach śmigania, bo kazali mi "doważyć" zawias - na "trzepaku" na stacji diag. powiedzieli mi, że bez zarzutów, więc co może być? ps. ale fajna pogoda a raczej niefajna, bo piździiii.... te trzepaki, szarpaki, wygniataki, wydymaki, rozpierdalaki to są do d*py Elementy z zawieszenia trzeba badać organoleptycznie, a najlepiej jeszcze pomóć sobie małą brechą
pajda Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 ja bym sie stacja nie sugerował, oni nie zawsze dobrze gadaja
tolek85 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 a Co q***wa u Was słychać!? :naughty: :polew: a tak sobie o motoryzacji gadamy
krolu Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 te trzepaki, szarpaki, wygniataki, wydymaki, rozpierdalaki to są do d*py Elementy z zawieszenia trzeba badać organoleptycznie, a najlepiej jeszcze pomóć sobie małą brechą mów mi jeszcze :sexinbed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się