Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Hamulec ręczny, a napęd Quattro


dansli

Rekomendowane odpowiedzi

To że auto "troszkę przymuliło" nie oznacza że zblokowało mu koła :chytry: pewnie że go przymuliło bo nagle przyszedł opór przy obracaniu tylnych kół co (powtarzam) nie oznacza że koła się zblokowały

odnośnie bloknięcia tylnych kół przy recznym NA BIEGU. otóż sprawa wyglada tak: ostatnio jechałem na osniezonej drodze i nie była to gładka nawierzchnia czyli (ujezdzony snieg) tylko świeży nieodsnierzony opad, miałem dwojke i w momencie lekkiego skrecenia kiera w lewo( nie ma znaczenia :tongue4: pisze jak było) i mocnym energinczym zwajchowaniu tył poleciał bokiem tak jak chciałem. :) i nie wiem na 100% czy blokło koła ale jestem prawie przekonany ze tak bo inaczej tyłu by nie zarzuciło!!! dodam tylko ze autko troszke przymuliło (czemu sie wogóle nie dziwie). zrobiłem specjalnie taki eksperyment by sie przekonac w praktyce a nie bazować na teorii!!!

Sam to sobie jeszcze raz przeczytaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego wezme jeszcze kogos by zobaczył czy blokneło czy nie

ale jesli auto by tylko zwolniło to tylna os nie wpadła by samoistnie w poslizg tylko przy skreceniu kierownicą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego wezme jeszcze kogos by zobaczył czy blokneło czy nie

ale jesli auto by tylko zwolniło to tylna os nie wpadła by samoistnie w poslizg tylko przy skreceniu kierownicą

A dlaczego nie :cool1: przednie koła mogły być ustawione tak jak idzie zakręt (tzn szły cały czas "przodem" względem zakrętu) a tylne nie mogły i przy mocniejszym skręcie straciły przyczepność i poszły bokiem a że tylna oś też jest napędzana to auto zachowało się jak RWD bo tylne koła kręciły się siłą pracy silnika a nie przyczepności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktyka , pojeżdzicie zobaczycie , ale widze że Guregoru z sensem tu prawi. Szybko , dynamicznie wejdźcie w zakret i Q pięknie zarzuci dupką ,a jak ktoś nie umie wyprowadzić, to na plac, bo poślizgi na drodze przy 100 km/h mogą sie źle skończyć jak ktoś nie ma doświdczenia. A jak chcecie zaciągać ręczny w 4x4 i jeździć bokiem , to go sprzedajcie i kupcie FWD. Pokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktyka , pojeżdzicie zobaczycie , ale widze że Guregoru z sensem tu prawi. Szybko , dynamicznie wejdźcie w zakret i Q pięknie zarzuci dupką ,a jak ktoś nie umie wyprowadzić, to na plac, bo poślizgi na drodze przy 100 km/h mogą sie źle skończyć jak ktoś nie ma doświdczenia. A jak chcecie zaciągać ręczny w 4x4 i jeździć bokiem , to go sprzedajcie i kupcie FWD. Pokój.

No wkońcu ktos powiedział że reczny w Q służy do parkowania :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktyka , pojeżdzicie zobaczycie , ale widze że Guregoru z sensem tu prawi. Szybko , dynamicznie wejdźcie w zakret i Q pięknie zarzuci dupką ,a jak ktoś nie umie wyprowadzić, to na plac, bo poślizgi na drodze przy 100 km/h mogą sie źle skończyć jak ktoś nie ma doświdczenia. A jak chcecie zaciągać ręczny w 4x4 i jeździć bokiem , to go sprzedajcie i kupcie FWD. Pokój.

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi... Gure... Aż mi normalnie ulżyło :)

Ja juz nie wiem od ilu stron to powtarzam, ale tu wszyscy maja Quattro w wątku i ślizgajasie na ręcznym :gwizdanie: no cóż ja wole bez :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi... Gure... Aż mi normalnie ulżyło :)

Hyhy Powiedziałeś krótko acz treściwie a reszta chyba nigdy jeszcze nie miała okazji tak naprawdę "pobawić" się Q (nie licząc parkingów i prędkości pewnie nie większej niż 40 ~ 50 km/h) :)[br]Dopisany: 11 Styczeń 2010, 23:15_________________________________________________Ale :przebiegly: na parkingu przy niedużych prędkościach jak wrzuca się sprzęgło i ciągnie ręczny to też można fajnie bokami polatać :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na parkingu przy niedużych prędkościach jak wrzuca się sprzęgło i ciągnie ręczny to też można fajnie bokami polatać :naughty:

taka chwilowa bezwładnosć :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na parkingu przy niedużych prędkościach jak wrzuca się sprzęgło i ciągnie ręczny to też można fajnie bokami polatać :naughty:

taka chwilowa bezwładnosć :tongue4:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kowi... Gure... Aż mi normalnie ulżyło :)

Ja juz nie wiem od ilu stron to powtarzam, ale tu wszyscy maja Quattro w wątku i ślizgajasie na ręcznym :gwizdanie: no cóż ja wole bez :polew: :polew:

Cytat: marcin j Dzisiaj o 23:12

Kowi... Gure... Aż mi normalnie ulżyło

Hyhy Powiedziałeś krótko acz treściwie a reszta chyba nigdy jeszcze nie miała okazji tak naprawdę "pobawić" się Q (nie licząc parkingów i prędkości pewnie nie większej niż 40 ~ 50 km/h)

Niech jeżdża jak chą , ja nie potrzebuję ręcznego by latać bokiem , gdziekolwiek . Pozdrowionka :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macie racje ze latać bokiem w zekrecie sie da wystarczy tylko dodac gazu i dupka fajnie ucieka ale czyż nie poto sie ciagnie reczny PRZED zakretem by juz na paczatku zakretu leciec bokiem??? oto filmiczek fajny :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można ciągnąć ręczny ale tylko na krótką chwilę i tylko wysprzęglając

zgadzam sie !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można ciągnąć ręczny ale tylko na krótką chwilę i tylko wysprzęglając

zgadzam sie !!

Ciekawe k**wa od kiedy :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie twierdziłem ze trzeba ciagnac nie wysprzeglajac. tylko twierdziłem (a raczej narazie przypuszczam) ze da sie tez bez wysprzeglania ,

ale to daje gorszy efekt meczy naped i tracisz predkość.

cały czas byłem zdania ze najlepiej zaciagac reczny na sprzegle ale rozwinął sie temat ogolnie blokowania tylnych kół. i pisałem co sie dzieje jak sprzegła nie wcisniemy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie twierdziłem ze trzeba ciagnac nie wysprzeglajac. tylko twierdziłem (a raczej narazie przypuszczam) ze da sie tez bez wysprzeglania ,

ale to daje gorszy efekt meczy naped i tracisz predkość.

cały czas byłem zdania ze najlepiej zaciagac reczny na sprzegle ale rozwinął sie temat ogolnie blokowania tylnych kół. i pisałem co sie dzieje jak sprzegła nie wcisniemy

Sam się kręcisz w tym co piszesz :chytry: Dla mnie wszystko zostało już wyjaśnione i koniec tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w przyszłym tygodniu rozwieje Wasze watpliwości i błedne myslenie :naughty: jeśli znajde trochę czasu.

bo tak narazie bez dowodów :kox: to szkoda kłótni pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...