Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Hamulec ręczny, a napęd Quattro


dansli

Rekomendowane odpowiedzi

moim zdaniem albo napęd w subarce :notworthy: albo tak jak devastation pisał :audi: 80 z blokada lub stare poczciwe s1 lub z blokadami wszystkich mechanizmów różnicowych nawet była blokada na przód :good:

No tutaj sie z tobą zgodze :naughty: ostatnio widziałem stare a6/100 i koleszka miał tam chyba własnie ta blokade bo jak wyleciał z krzyżówki na asfalcie to tylko tylne koła go napędzały tak to wygladało, tam był naped regulowany :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja powiem, że zaciąganie ręcznego bez rozłączania napędu w Q mija się z celem :cool1:

Efekt jest taki, że nadsterowność (której oczekujemy w tym wypadku) nie pojawia się lub jest znacznie mniejsza niż na rozłączonym napędzie.

Zatem przyznaję rację tym którzy ze mną polemizowali.

Co do rolek - tam nie ma żadnych oporów toczenia - w takich "jałowych" warunkach Q może nie zadziałać tak jak się spodziewamy. Praktyka pokazuje co innego :naughty: [br]Dopisany: 20 Styczeń 2010, 22:44_________________________________________________

masz racje ale nie smród klocków lecz sprzegło wielotarczowe ale nie sądze zeby ono az tak dostało w d..pe zeby był smród..

X-drive do przekazania napędu na koła mające trakcję używa hamulca - hamuje koła buksujące :cool1:

I z tego względu zupełnie nie nadaje się do ostrzejszych igraszek :naughty:

Kupa znaczy się :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dansil widzę że wiedza twa ogromna jest,

sam kupiłes sobie auto za swoje pieniądze zarobione własnymi łapami??

jeśli tak to pewnie i masz jakis sprzęt do nagrywania filmików :decayed: weź do w reke i zrób filmik pokazowy jak twoje wyjątkowe Q... stoi z zaciagniętym ręcznym i pali przednie gumy co defakto odzwierciedli najlepiej warunki nie laboratoryjne a drogowe i definitywnie potwierdzi ze jest możliwe zatrzymanie kół tylnich przy równoczesnym upalaniu przednich

czekam i pewnie nie sam na fascynujący filmik

na imię mam Tomasz wiesz tomasz nie wierny :polew: :polew: :polew: :polew:

ps jak Ci się uda stawiam skrzynkę browa:)

a jak nie to ..... :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób filmik pokazowy jak twoje wyjątkowe Q... stoi z zaciagniętym ręcznym i pali przednie gumy co defakto odzwierciedli najlepiej warunki nie laboratoryjne a drogowe i definitywnie potwierdzi ze jest możliwe zatrzymanie kół tylnich przy równoczesnym upalaniu przednich

A kto napisał, że to jest możliwe??? :shocked::mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie da sie Q rozłączyc..

jak zaciagniesz reczny ze sprzegłem czy bez to efekt jest prawie taki sam jedynie ze sprzegłem troszeczke auto zdusi ale nie wiele wiem bo sprawdzałem i wierzcie mi ze naped mam dobry bo mieszkam wysoko i wielu osobom ciezko wyjechac do mnie pod dom :tongue4:co do xdrive to w wiekszosci mediow pisze ze sprzeglo wielo płytkowe i ciekawostka jest ze w xdrive kazde kolo moze dostac od 100 do 0 % momentu :shocked:[br]Dopisany: 20 Styczeń 2010, 22:55_________________________________________________

dansil widzę że wiedza twa ogromna jest,

sam kupiłes sobie auto za swoje pieniądze zarobione własnymi łapami??

jeśli tak to pewnie i masz jakis sprzęt do nagrywania filmików :decayed: weź do w reke i zrób filmik pokazowy jak twoje wyjątkowe Q... stoi z zaciagniętym ręcznym i pali przednie gumy co defakto odzwierciedli najlepiej warunki nie laboratoryjne a drogowe i definitywnie potwierdzi ze jest możliwe zatrzymanie kół tylnich przy równoczesnym upalaniu przednich

czekam i pewnie nie sam na fascynujący filmik

na imię mam Tomasz wiesz tomasz nie wierny :polew: :polew: :polew: :polew:

widze ze tylko potrafisz tu ludzi obrażać

pokaz cytat gdzie napisałem o tym upalaniu na ręcznym

[br]Dopisany: 20 Styczeń 2010, 22:57_________________________________________________dodam jeszcze ze jakbys czytał cały wątek a nie tylko pobieżnie to byś widział ze podobny filmik którego żadasz juz w wątku sie znajduje....

moze koleś ręcznego nie ma zaciągniętego ale efekt jest bardzo podobny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica czy ,Ciebie obrażam czy Ty się obrażasz :mysli:

jak tak to taki wiek :kox: :kox:

ale zrób to dla mnie i nakręć taki filmik :cool1: nie mam Q a chciałbym to zobaczyć na prawde bądz fajny kolega i pociesz starszego :good: :good: a krate wypijemy jak nic albo nawet dwie :hi:

PS. jeszcze jedno jak już taki cham jestem to weź mi wytłumacz to stwierdzenie "kto ma quattro ten ma władze" do czego to się odnosi??

może być na PW żeby forum nie zaśmiecać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica czy ,Ciebie obrażam czy Ty się obrażasz :mysli:

jak tak to taki wiek :kox: :kox:

ale zrób to dla mnie i nakręć taki filmik :cool1: nie mam Q a chciałbym to zobaczyć na prawde bądz fajny kolega i pociesz starszego :good: :good: a krate wypijemy jak nic albo nawet dwie :hi:

OK jak zrobie i pokaze to moze nauczysz sie również szacunku do młodszych bo wiek nie ma tu znaczenia i szacunek nalezy sie kazdemu. JA Cie szanuje, bo wydaje CI sie to nie możliwe masz prawo tak sadzić ale ja będe Ci sie starał udowodnić moje przekonania nie złościa ani obrazaniem i lecz prawdą i faktami tak jak taki napęd faktycznie działa tymczasem czekaj cierpliwie na filmik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do xdrive to w wiekszosci mediow pisze ze sprzeglo wielo płytkowe i ciekawostka jest ze w xdrive kazde kolo moze dostac od 100 do 0 % momentu

To tylko teoria - jak z tym filmikiem :gwizdanie: Gdyby tak było to BMW powinno pokonać podjazd, który ma 3 rolki i tylko jedną ścieżkę z trakcją :cool1: Tylko Jeep z najnowszą przekładnią Quadra-Drive to umie :gwizdanie:

W praktyce w BMW spalisz klocki, bo x-drive działa w oparciu o elektronikę, która teoretycznie może dać cały moment na jedno koło - właśnie przez zahamowanie pozostałych. Trwa to ułamek sekundy, potem daje napęd na inne koło/koła hamując uślizgujące się itd.

Jak się pobawisz z 10min na zaśnieżonym placu nie oszczędzając silnika to zrozumiesz :naughty:

To taki typowy SUV dla ludzi nie mających pojęcia o napędzie na 4 łapy. W Q napęd jest mechaniczny i to jest zasadnicza różnica, co można skutecznie porównać w warunkach drogowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

różnica czy ,Ciebie obrażam czy Ty się obrażasz :mysli:

jak tak to taki wiek :kox: :kox:

ale zrób to dla mnie i nakręć taki filmik :cool1: nie mam Q a chciałbym to zobaczyć na prawde bądz fajny kolega i pociesz starszego :good: :good: a krate wypijemy jak nic albo nawet dwie :hi:

OK jak zrobie i pokaze to moze nauczysz sie również szacunku do młodszych bo wiek nie ma tu znaczenia i szacunek nalezy sie kazdemu. JA Cie szanuje, bo wydaje CI sie to nie możliwe masz prawo tak sadzić ale ja będe Ci sie starał udowodnić moje przekonania nie złościa ani obrazaniem i lecz prawdą i faktami tak jak taki napęd faktycznie działa tymczasem czekaj cierpliwie na filmik.

dzięki czekam z utęsknieniem :good: :good:

Ps i muszę sie zgodzic wiek nie ma znaczenia :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do xdrive to w wiekszosci mediow pisze ze sprzeglo wielo płytkowe i ciekawostka jest ze w xdrive kazde kolo moze dostac od 100 do 0 % momentu

To tylko teoria - jak z tym filmikiem :gwizdanie: Gdyby tak było to BMW powinno pokonać podjazd, który ma 3 rolki i tylko jedną ścieżkę z trakcją :cool1: Tylko Jeep z najnowszą przekładnią Quadra-Drive to umie :gwizdanie:

W praktyce w BMW spalisz klocki, bo x-drive działa w oparciu o elektronikę, która teoretycznie może dać cały moment na jedno koło - właśnie przez zahamowanie pozostałych. Trwa to ułamek sekundy, potem daje napęd na inne koło/koła hamując uślizgujące się itd.

Jak się pobawisz z 10min na zaśnieżonym placu nie oszczędzając silnika to zrozumiesz :naughty:

To taki typowy SUV dla ludzi nie mających pojęcia o napędzie na 4 łapy. W Q napęd jest mechaniczny i to jest zasadnicza różnica, co można skutecznie porównać w warunkach drogowych.

http://radxcell.nora.pl/2009/01/24/test-napedu-x-drive.html

teoria teoria a warunki drogowe równiez ale.... :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już taki cham jestem to weź mi wytłumacz to stwierdzenie "kto ma quattro ten ma władze" do czego to się odnosi??

Mogę ja? :naughty:

To się tyczy wszystkich kierowców ośki, którzy w warunkach jak taraz boją się wjechać w zaspę większą niż 20cm, którzy nie chcą zjeżdżać na bok kiedy jest wąsko i którzy utrudniają ruch innym, którzy moga więcej.

Mogą więcej, bo mają quattro :decayed::tongue4:

A Ty jak nie masz to się wymądrzaj w tym wątku... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już taki cham jestem to weź mi wytłumacz to stwierdzenie "kto ma quattro ten ma władze" do czego to się odnosi??

Mogę ja? :naughty:

To się tyczy wszystkich kierowców ośki, którzy w warunkach jak taraz boją się wjechać w zaspę większą niż 20cm, którzy nie chcą zjeżdżać na bok kiedy jest wąsko i którzy utrudniają ruch innym, którzy moga więcej.

Mogą więcej, bo mają quattro :decayed::tongue4:

A Ty jak nie masz to się wymądrzaj w tym wątku... :cool1:

DZIĘKI Adams78 :good::notworthy:

Góral.tz doczepia się do wszystkiego ehh.... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już taki cham jestem to weź mi wytłumacz to stwierdzenie "kto ma quattro ten ma władze" do czego to się odnosi??

Mogę ja? :naughty:

To się tyczy wszystkich kierowców ośki, którzy w warunkach jak taraz boją się wjechać w zaspę większą niż 20cm, którzy nie chcą zjeżdżać na bok kiedy jest wąsko i którzy utrudniają ruch innym, którzy moga więcej.

Mogą więcej, bo mają quattro :decayed::tongue4:

A Ty jak nie masz to się wymądrzaj w tym wątku... :cool1:

Ośka w zime nie jeździ :polew: ona sie turla co jedynie, i nie wazne ile miała by mocy :polew:

:quattro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektóre małe, lekkie ośki na większych kołach z dobrą oponą (np. seicento, panda) mogą naprawdę daleko wjechać...

Ale z wyjechaniem bywa różnie :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już taki cham jestem to weź mi wytłumacz to stwierdzenie "kto ma quattro ten ma władze" do czego to się odnosi??

Mogę ja? :naughty:

To się tyczy wszystkich kierowców ośki, którzy w warunkach jak taraz boją się wjechać w zaspę większą niż 20cm, którzy nie chcą zjeżdżać na bok kiedy jest wąsko i którzy utrudniają ruch innym, którzy moga więcej.

Mogą więcej, bo mają quattro :decayed::tongue4:

A Ty jak nie masz to się wymądrzaj w tym wątku... :cool1:

wiesz jak bym widział ze zapierdzielasz za mna bo masz Q i by było ślisko specjalnie bym nie to ze ci nie zjechał bym ci przyhamował i ciekaw jestem czy poboczem czy na haku czy na wstecznym byś hamował :good:

utrudniają ruch innym, którzy moga więcej

kolego nie sztuka rozpędzić sztuka zatrzymać, a hamujemy na śliskim równo,

więc uważaj zeby miedzy twoja D... a siedzeniem nie pojawiło się G....

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze adams zle to ujął chodzi równiez o to ze wyjedziesz wszedzie tam gdzie oski nie wyjada i na tym polega ta władza :)

ale przyznaj się żal Ci troche ze nie masz :quattro: i dlatego tak kazdemu dogadujesz... nie dziwie Ci sie ale szacunek jak wsześniej napisałem sie nalezy !! :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już taki cham jestem to weź mi wytłumacz to stwierdzenie "kto ma quattro ten ma władze" do czego to się odnosi??

Mogę ja? :naughty:

To się tyczy wszystkich kierowców ośki, którzy w warunkach jak taraz boją się wjechać w zaspę większą niż 20cm, którzy nie chcą zjeżdżać na bok kiedy jest wąsko i którzy utrudniają ruch innym, którzy moga więcej.

Mogą więcej, bo mają quattro :decayed::tongue4:

A Ty jak nie masz to się wymądrzaj w tym wątku... :cool1:

wiesz jak bym widział ze zapierdzielasz za mna bo masz Q i by było ślisko specjalnie bym nie to ze ci nie zjechał bym ci przychamował i ciekaw jestem czy poboczem czy na haku czy na wstecznym byś hamował :good:

utrudniają ruch innym, którzy moga więcej

kolego nie sztuka rozpędzić sztuka zatrzymać, a hamujemy na śliskim równo,

więc uważaj zeby miedzy twoja D... a siedzeniem nie pojawiło się G....

pozdrawiam

Zawiść czy co :mysli: bo widze kolega wszystkich w jakiś sposób chce sprowokowac do przygarnięcia kropki :decayed:

Koniec OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a hamujemy na śliskim równo

Q jest bardziej stabilne :cool1:

_________________________________________________

wiesz jak bym widział ze zapierdzielasz za mna bo masz Q i by było ślisko specjalnie bym nie to ze ci nie zjechał bym ci przychamował i ciekaw jestem czy poboczem czy na haku czy na wstecznym byś hamował :good:

A ja bym nie hamował za Tobą, quattro pozwoliłoby mi na gwałtowny manewr w prawo, wyprzedziłbym Cie z prawej, zajechał drogę i gwałtownie hamował. To ty byś się wbił mi w bagażnik.

Jeden lewopasmowicz już się tak wpakował.

Używaj opcji Sprawdź ortografię :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dansli jak juz 4x4 to subaru forester i ok, a w audi jedyne czego mi brak to belki pod zderzakiem

a tak to smigam u siebie w górach ośkami juz kawałek czasu :gwizdanie: i jeszcze :gwizdanie: nigdy łańcuchów nie założyłem nie ma potrzeby.

kowi 87 grozisz mi :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :good:

przepije kropka jak dansil filmik wstawi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowi 87 grozisz mi :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :good:

przepije kropka jak dansil filmik wstawi :good:

:polew:

I ja czekam na filmik :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...