Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A6 AWX] Nie odpala na zimno


ALBINEK

Rekomendowane odpowiedzi

A6 1.9 TDI AWX 130 km.Dzisiaj nie odpalił .Przeczytałem wiele postów ale niewiele mi to dało prosze o jakieś porady.Udało się go uruchomić poprzez użycie samostartu ,wiem że to niezdrowe dla silnika ale odpalił na strzał i potem chodził normalnie.Kilkakrotnie odpalany startował bez problemu.Jednak po kilku godz. postoju znowu nie zapalił.Vag nie znalazł żadnych błędów.Co sprawdzić i gdzie szukać? :no: .Biore pod uwage zaworek przy filtrze paliwa,może paliwo się cofa.Tylko żeby to sprawdzić musiałbym zmienić przewody paliwowe na przezroczyste.Prosze o porady,to autko kumpla dlatego jest inne jak w moim profilu.Na forum A6 szukałem już pomocy zaliczyłem 43 strony i nic konkretnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie skończyło się na wymianie głowicy.Duże luzy przy pomowtryskach i ciśnienie uciekało [br]Dopisany: 29 Czerwiec 2009, 09:28_________________________________________________ogólnie to może być milion przyczyn-zawór,rozrząd,pompa paliwa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie może być to wszystko, co do odpalania na samostart radziłbym z tym ostrożnie, dużo lepiej i dużo bezpieczniej jest odpalać diesla na plaka albo coś podobnego do "pastowania" kokpitu :naughty: Na samostarcie jest bardzo mocny szczał na plaku dużo łagodniej się to odbywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten problem z odpaleniem wystąpił z dnia na dzień.Dzisiaj sprawdze czy pompa ciągnie paliwo i czy powietrze nie idzie w wężykach.Obawiam się że może skończyć się na serwisie a tam skroją portfel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe wiadomości- na ciepło też czasami nie odpala i podczas jazdy gaśnie.Wymieniłem przewody paliwowe na przezroczyste te które wychodzą z filtra paliwa idą do jakiejś rurki .Jak zgasł to sprawdziłem , w przewodach było powietrze.Jutro omine filter i podłącze bezpośrednio jak będzie szedł to filtr z zaworkiem do wymiany.A gdzie jest ta pompka spiętrzająca i czy AWX ma jeszcze jakąś inna pompe paliwa i gdzie?.A może ktoś ma schemat układu zasilania to prosze o zamieszczenie to ułatwi całą robote.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie jest pompa wysokociśnieniowa??? :no: ja nie mam pojęcia.Dziękuje za podpowiedzi są naprawde pomocne i oszczędzają mi czas.A czy czasami to nie pompowtrysk spełnia role pompy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tyłu silnika z tego co pamiętam [br]Dopisany: 29 Czerwiec 2009, 22:40_________________________________________________na wysokości osłony silnika ,a AVF tak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem tą pompe na głowicy faktycznie jest tak samo jak u mnie.Dostałem się do zbiornika od góry, jeszcze tej pompy nie wyjąłem .Powietrze idzie od przewodu paliwowego ze zbiornika.Podłącze sie bezpośrednio do wyjścia ze zbiornika i podłącze do pompy zobacze czy przypadkiem się nie zapowietrza od tej pompy w zbiorniku.A może po drodze od zbiornika gdzieś się przetarł i ciągnie powietrze.[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2009, 20:51_________________________________________________Pompa w zbiorniku sprawdzona ,przewody paliwowe sprawdzone od zbiornika do filtra .Po odpaleniu pracuje około 3min.po czym gaśnie.Wygląda to tak jakby się zapowietrzał.Następnie odpala na coś w rodzaju samostartu i znów pracuje około 3min. przy obrotach około 2.5 tyś. i znów gaśnie. Co to może być bo już brakuje mi pomysłu i cierpliwości! :wallbash: jakieś pomysły???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deszcze padają tu często,o tym nie pomyślałem.Jutro wyjmę sprawdze w razie konieczności osusze i zobaczymy.Dzięki pójde tym tropem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz jeszcze jakieś pomysły to smiało dawaj ,ja narazie jestem zrezygnowany , walcze z tym już tydzień.Codziennie po pracy 2-3 godz. i brak efektów złośliwa maszyna :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECU suche ,bez wilgoci.Dodatkowo psikałem na kostki .Nadal jest jest to samo zapali(na samostart) pochodzi kilka minut i gaśnie.Odłączałem też czujnik temperatury paliwa.Nadal nic,wywaliło tylko błąd na komp.Vag niczego nie znalazł.Poddaje się to mnie wykończyło :sick3:[br]Dopisany: 04 Lipiec 2009, 16:54_________________________________________________Podeszłem do tematu jeszcze raz .Wymieniłem pompe w zbiorniku i :thumbdown: dalej lipa.Przejrzałem forum Passata,Skody,Seata.Po przeanalizowaniu tych wszystkich postów nasuwają się dwa wnioski,może to być pompa tandemowa lub uszczelniacze pod pompowtryskami.Co o tym myślicie ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...