nimniak Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 C Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 5 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Moze mi ktos poradzic co zrobic zeby usunac te bledy? 1. Czujnik lambda trzeba wymienic czy moze cos tylko nie łączy jezeli jest "intermittent"? 2. Co moze byc przyczyna bledu mieszanki? 3. Czujnik temperatury od razu do wymiany? 4. Kompletnie nie wiem o co chodzi z tym cylindrem 4 5. Czy ktos wie gdzie dokladnie znajduje sie czujnik pozycji pedalu gazu (G127) a moze to nie o to chodzi? Pomozcie prosze Pozdrawiam
mateogda Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Najpierw skasuj, a potem zobacz, które się powtórzą. Kiedy ostatnio robiłeś diagnostykę, może zbierały się przez "lata". No i w końcu, jeździsz z LPG czy bez, to by mogło tłumaczyć: 16514 i 00561. 16500 niekoniecznie czujnik, może być termostat. 17736 regulacja spalania stukowego: świece do wymiany albo uszkodzona cewka po stronie wtórnej uzwojenia. 00670 czujnik położenia przepustnicy, w module przepustnicy.
nimniak Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Nie jezdze na lpg Dodam jeszcze ze czuc zapach benzyny podczas jazdy Czyli 00670 - Throttle Position Sensor (G127) to jest przepustnica 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded - swiece lub cewka - czy uszkodzenie cewki jest wyraznie widoczne?
mateogda Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Opublikowano 17 Kwietnia 2007 Nie jezdze na lpg To gorzej, byloby na co zwalić winę. Spalanie stukowe może być spowodowane nieprawidłową pracą układu zapłonowego (uszkodzona lub zużyta świeca jest najbardziej prawdopodobna) lub zbyt ubogą mieszanką. Sprawdź czy niemasz wycieków paliwa w okolicach czwartego wtryskiwacza.
demoralizator Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Ten przy rozrządzie jest pierwszy. Sprawdź przewody WN czy nie mają przebicia akurat na 4
mateogda Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Sprawdź przewody WN czy nie mają przebicia akurat na 4 Akurat na 4 w ADR idzie prosto z cewki jeżeli się nie mylę...
demoralizator Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Akurat na 4 w ADR idzie prosto z cewki jeżeli się nie mylę... a mi się wydaje że na pierwszy.Posiadacze 1.8 podpowiedzcie!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się