variocustoms 4 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Jak w temacie, czy ma ktoś jakieś doświadczenia w B8 z tym systemem? Zalety - wady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi3000 2 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 jezeli jest to system dzieki ktoremu ustawiasz zawieche w trybach individual, dynamic,comfort i auto, to ojciec ma to u siebie w b8 i jest strasznie zadowolony z tego, w trybie comfort auto plynie kiera lekko chodzi, w trybie dynamic kiera chodzi twardziej i kazdy nawet najmniejszy ruch przeklada sie na jezdnie, auto jest sztywniejsze w tym trybie, w trybie auto jest taki kompromis a individual to z tego co wiem to sie dopasowuje do stylu jazdy kierowcy, u nas w b8 sa 4 tryby, ale widzialem tez b8 bez trybu individual Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlaczego 1 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Jest to system dający możliwość dostosowania poszczególnych układów samochodu do indywidualnych potrzeb/upodobań możesz modyfikować: reakcję na naciśnięcie na pedał przyspieszenia siłę wspomagania i o ile jest opcjonalny dynamiczny układ kierowniczy stopień przełożenia zachowanie skrzyni biegów (tylko automat) - nie ma trybu "s" wybieranego dźwignią o ile jest drive select zawieszenie o ile jest opcjonalne o zmiennej charakterystyce tryb indywidual dostępny zdaje się przy pełnym MMI z navi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbi3000 2 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 aha to ten uklad audi drive select tez jest w naszej b8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szybki_Lopez 0 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Bez MMI nie ma trybu Individual, w którym można każdy parametr osobno ustawić, jak kolega napisał. Mam takie urządzenie (właśnie bez MMI). W trybie Dynamic jest inna reakcja na pedał gazu (wrażliwy), mało wspomagana kierownica i twarde zawieszenie. W trybie Comfort na odwrót. BTW tryb Comfort w Audi, to trochę bardziej sztywne zawieszenie niż w typowym francuzie, nie mówiąc już o brykach z USA. Jest tryb Auto, który teoretycznie ma dostosowywać się do jazdy ale raczej przypomina średnią z obu trybów. Efekt jest np. taki, że jak pod światłami zmienisz z Comfort na Dynamic, i zapomnisz o reakcji pedału gazu to zrywasz asfalt, ew. całujesz w zderzak samochód przed Tobą. Jest jeszcze osobny układ, który nazywa się Dynamic Driving i on w powoduje, że zmienia się przełożenie układu kierowniczego, zależnie od prędkości. Ja tego nie mam, to się ni wypowiem. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Minęło już troszkę czasu - najprawdopodobniej system Drive Select jest Wam już lepiej znany Możecie powiedzieć coś więcej na temat zawieszenia w tym systemie? Jak to jest rozwiązane - jakiś dodatkowy regulator zmieniający twardość amortyzatora? (sprężyn to chyba nie dotyczy bo w takim przypadku zmieniała by się wysokość zawieszenia). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broker89 0 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Podbijam zapytanie powyżej. Jestem na etapie poszukiwań b8 w 3.0 diesel'u i gdy widzę ADS w szczegółach oferty raczej opuszczam stronę. Czy jest się czego obawiać w kwestii awaryjności i serwisowania (głównie rozchodzi się o zawieszenie magnetyczne)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 System jest mało awaryjny ale jak cos sie wykruszy to niestety koszta wielkie (amorki ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broker89 0 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Domyślam się, że firmy zewnętrzne jak Bilstein, Koni, Tein itd. takich amortyzatorów nie produkują? Czyli w razie biedy po zakup tylko do ASO? Na allegro widziałem używane części to w porównaniu do zawieszeń pneumatycznych koszta podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciasnyWiesiek 0 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 ma ktos namiar jak ustawic parametry silnika, niestety nie mam ADS ale czytalem ze idzie skonfigurowac motor vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 ma ktos namiar jak ustawic parametry silnika, niestety nie mam ADS ale czytalem ze idzie skonfigurowac motor vagiem Czyli masz sam DS ? Do poczytania AudiEnthusiasts Vag Com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gados82 0 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Panowie podepnę się pod temat. Przeglądam B8 w poszukiwaniu ideału i kilka razy trafiłem na samochody z ADS. Czy ten system wiąże się z innymi amorkami niż w standardzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marda16 1 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Godzinę temu, gados82 napisał: Panowie podepnę się pod temat. Przeglądam B8 w poszukiwaniu ideału i kilka razy trafiłem na samochody z ADS. Czy ten system wiąże się z innymi amorkami niż w standardzie ? Tak ,oraz musisz się liczyć z wiekszym wydatkiem na ewentualne naprawy ich.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się