Dev Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 witam vag podal dwa bledy: 1. 00519 czujnik cisnienia w kolektorze ssacym - G71 2. 65535. U48023 internal control module memory: checksum errors auto ogolnie jest slabe, cisnienie w dolocie max 0.6 bara za pomoc w temacie serdeczne dzieki pozdrawiam T
Bigrazor Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 ciśnienie na dolocie ok 0.956 bar - tak podje mi vag - a twoje sygnalizuje że masz dziurawy dolot - sprawdź rury gumowe dokładnie. Ewentualnie może się okazać (ad.2) że jeździsz w trybie awaryjnym bo padł ci komp i straciłeś ustawienia silnika - błąd kontrolny pamięci. spróbuj odpiąć ciśnieniowy od sztangi turbiny i ustawić ją na max na sztywno - wciśnij na krótko gaz i zobacz czy ci twardnieje mocno dolot - wykluczysz padniętą turbinę. Ponadto na log 011 powinieneś widzieć pracę N75 który z reguły jest przyczyną błędu ad.1 - pracuje od ok 20-100% w zależności od potrzebnej mocy.
Dev Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2009 turbina na 100% jest zdrowa i N75 też , sprawdzałem jutro sprawdze cały dolot , bo mam podnosnik zajety
Bigrazor Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 jak dasz rade to sprawdź komputer bo on mi podpada z tym błędem
vikis4 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 G71- Skoro nie idzie wykasować tego błędu tzn,że coś z nim nie tak! Sprawdz kostkę... Ja miałem podobny przypadek w golfie mk IV-autko "na dzień dobry" od razu po odpaleniu wchodziło w tryb awaryjny-okazało się ,że kosta zaśniedziała :gwizdanie:
Gość Solskier Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Błąd pamięci sterownika dość często pojawia się przy problemach z elementami i czujnikami doładowania, wiec nie koniecznie ecu leży, chociaż i taką drogę warto obrać i sprawdzić bo również jest to całkiem realne, jednak że za zwyczaj wyjście zakresu regulacji czujnika wywala błąd pamięci.
Bigrazor Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 pogadałem ze znajomym mechanikiem co mi sie moja opiekuje i powiedział że kiedy N75 pada to G71 w ecu durnieje( zwarcie do + lub -) i tu może być pies pogrzebany. podmień go i sprawdź czy masz to samo. I sprawdź czy turbo pompuje jak wymusisz ustawienie na sztandze - nie zaszkodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się