Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dwa błędy: 00519 i 65535


Dev

Rekomendowane odpowiedzi

witam

vag podal dwa bledy:

1. 00519 czujnik cisnienia w kolektorze ssacym - G71

2. 65535. U48023 internal control module memory: checksum errors

auto ogolnie jest slabe,

cisnienie w dolocie max 0.6 bara

za pomoc w temacie serdeczne dzieki

pozdrawiam

T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie na dolocie ok 0.956 bar - tak podje mi vag - a twoje sygnalizuje że masz dziurawy dolot - sprawdź rury gumowe dokładnie.

Ewentualnie może się okazać (ad.2) że jeździsz w trybie awaryjnym bo padł ci komp i straciłeś ustawienia silnika - błąd kontrolny pamięci.

spróbuj odpiąć ciśnieniowy od sztangi turbiny i ustawić ją na max na sztywno - wciśnij na krótko gaz i zobacz czy ci twardnieje mocno dolot - wykluczysz padniętą turbinę. Ponadto na log 011 powinieneś widzieć pracę N75 który z reguły jest przyczyną błędu ad.1 - pracuje od ok 20-100% w zależności od potrzebnej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbina na 100% jest zdrowa i N75 też , sprawdzałem

jutro sprawdze cały dolot , bo mam podnosnik zajety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G71- Skoro nie idzie wykasować tego błędu tzn,że coś z nim nie tak! Sprawdz kostkę...

Ja miałem podobny przypadek w golfie mk IV-autko "na dzień dobry" od razu po odpaleniu wchodziło w tryb awaryjny-okazało się ,że kosta zaśniedziała :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd pamięci sterownika dość często pojawia się przy problemach z elementami i czujnikami doładowania, wiec nie koniecznie ecu leży, chociaż i taką drogę warto obrać i sprawdzić bo również jest to całkiem realne, jednak że za zwyczaj wyjście zakresu regulacji czujnika wywala błąd pamięci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pogadałem ze znajomym mechanikiem co mi sie moja opiekuje i powiedział że kiedy N75 pada to G71 w ecu durnieje( zwarcie do + lub -) i tu może być pies pogrzebany. podmień go i sprawdź czy masz to samo.

I sprawdź czy turbo pompuje jak wymusisz ustawienie na sztandze - nie zaszkodzi :evil::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...