Dev 1,456 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 witam vag podal dwa bledy: 1. 00519 czujnik cisnienia w kolektorze ssacym - G71 2. 65535. U48023 internal control module memory: checksum errors auto ogolnie jest slabe, cisnienie w dolocie max 0.6 bara za pomoc w temacie serdeczne dzieki pozdrawiam T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigrazor 0 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 ciśnienie na dolocie ok 0.956 bar - tak podje mi vag - a twoje sygnalizuje że masz dziurawy dolot - sprawdź rury gumowe dokładnie. Ewentualnie może się okazać (ad.2) że jeździsz w trybie awaryjnym bo padł ci komp i straciłeś ustawienia silnika - błąd kontrolny pamięci. spróbuj odpiąć ciśnieniowy od sztangi turbiny i ustawić ją na max na sztywno - wciśnij na krótko gaz i zobacz czy ci twardnieje mocno dolot - wykluczysz padniętą turbinę. Ponadto na log 011 powinieneś widzieć pracę N75 który z reguły jest przyczyną błędu ad.1 - pracuje od ok 20-100% w zależności od potrzebnej mocy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,456 Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 turbina na 100% jest zdrowa i N75 też , sprawdzałem jutro sprawdze cały dolot , bo mam podnosnik zajety Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigrazor 0 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 jak dasz rade to sprawdź komputer bo on mi podpada z tym błędem Link to comment Share on other sites More sharing options...
vikis4 0 Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 G71- Skoro nie idzie wykasować tego błędu tzn,że coś z nim nie tak! Sprawdz kostkę... Ja miałem podobny przypadek w golfie mk IV-autko "na dzień dobry" od razu po odpaleniu wchodziło w tryb awaryjny-okazało się ,że kosta zaśniedziała :gwizdanie: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Solskier Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Błąd pamięci sterownika dość często pojawia się przy problemach z elementami i czujnikami doładowania, wiec nie koniecznie ecu leży, chociaż i taką drogę warto obrać i sprawdzić bo również jest to całkiem realne, jednak że za zwyczaj wyjście zakresu regulacji czujnika wywala błąd pamięci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigrazor 0 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 pogadałem ze znajomym mechanikiem co mi sie moja opiekuje i powiedział że kiedy N75 pada to G71 w ecu durnieje( zwarcie do + lub -) i tu może być pies pogrzebany. podmień go i sprawdź czy masz to samo. I sprawdź czy turbo pompuje jak wymusisz ustawienie na sztandze - nie zaszkodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now