Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Manetka kierunkowskazów włączająca światła drogowe


bigos_s

Recommended Posts

Witam,

Problem pojawił się niespodziewanie w trakcie jazdy i raczej nie był wywołany czynnikami zewnętrznymi lub nieprawidłowym użytkowaniem auta.

Gdy jadę z włączonymi światłami mijania i "wrzucam" lewy kierunkowskaz automatycznie włączają mi się światła mijania. Przy skręcie w prawo jest O.K.

Dodam że na światłach pozycyjnych żadnego problemu z kierunkami i drogowymi nie ma.

I teraz sam już nie wiem czy to usterka mechaniczna - padła manetka, czy jakieś zwarcie w elektryce.

Miał ktoś może podobny problem?

Czy jest jakaś kostka od tego przełącznika?

Jak do tego podejść, gdzie podłubać, co sprawdzić i gdzie zajrzeć :decayed:

Wszystkie rady i sugestie mile widziane :hi:

Link to comment
Share on other sites

z tego co panietam wystepuje tam przelacznik zespolony wiec prawdopodobnie juz sie skaczyl i wywoluje zwarcie proboj go naprawic albo szukaji nowego

Link to comment
Share on other sites

Przełącznik zespolony powiadasz :mysli:

A wiesz może jak się do niego dostać?

Link to comment
Share on other sites

Bigos_s jak usuniesz ustrke powiedz co byla przyczyna moze sie komus przydak kiedys na forum :naughty:

Nie omieszkam :naughty:

Kolega kaliko44 przekazał mi wiele przydatnych informacji za co wielki szacun :notworthy:, teraz tylko trzeba cierpliwie poczekać na dzień wolny i podłubać w kolumnie.

_________________________________________________

_________________________________________________

Dla potomnych :decayed: :decayed:

U mnie powodem włączania świateł drogowych podczas używania kierunkowskazów był wytopiony ok. 1mm plastik od wewnętrznej strony dźwigni. Coś w rodzaju ścieżki która powstała podczas przesuwania (włączania kierunków) plastiku po stykach i to powodowało że wyrobiony plastik nie dociskał tego styku i nie zamykał obiegu.

2912030bbbd7d2c4med.jpg

nie miałem aparatu pod ręką a tel się kiepsko spisał - ten plastik o którym mowa to ten żółty prostokącik, niestety fotka już nie uchwyciła tej wyrobionej ścieżki ale ona tam jest :kox: taka nie widoczna milimetrowa ale jednak jest i to ona była przyczyną. Więc to od niej zacznijcie szukanie podobnych przyczyn :cool1: styki oczywiście też warto przy okazji przeczyścić. U mnie styki na pewno się grzały bo ścieżka wyglądała na bardziej wytopioną niż na wytartą.

:hi:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...