Grzegorz76 2 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Witam. Bardzo proszę o analizę logów dla silnika 1.9 AGR - 90KM - rocznik 99' Spostrzeżenia użytkownika : Słabe odpalanie na ciepłym silniku. - Statycznie 000, 001, 003 - Statycznie 004, 007, 013 - Statycznie 014, 018, 023 - Dynamicznie 000, 001, 003 - Dynamicznie 004, 008, 010 Dynamicznie 011 Bazowo 000 Bazowo 003 Bazowo 004 Proszę zwrócić uwagę na kąt wtrysku i EGR (003stat) czy tam wartości nie powinny być bliźniacze? Z góry dziękuję i pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAWEL69 2 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Witaj zróbcie jeszcze 011 BS bo jakoś chyba się gdzieś zawieruszyły :gwizdanie: kiedy wymieniany filtr powietrza? chyba kwalifikuje się do wymiany z zamieszczonych logów nic złego nie wynika ale napiszę więcej jak zobaczę 011BS Pozdrawiam Paweł Proszę zwrócić uwagę na kąt wtrysku i EGR (003stat) czy tam wartości nie powinny być bliźniacze? nie rozumiem ....proszę jaśniej... Słabe odpalanie na ciepłym silniku. który rok auta ..może przydałaby się korekta mapy mapy dawki startowej... a nawet napewno AGR-y maja taka wade i korekta mapy na bank pomoże możesz spróbować z poziomu vaga dać max dawke startową może pomoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz76 2 Posted July 2, 2009 Author Share Posted July 2, 2009 Witaj zróbcie jeszcze 011 BS bo jakoś chyba się gdzieś zawieruszyły :gwizdanie: kiedy wymieniany filtr powietrza? chyba kwalifikuje się do wymiany z zamieszczonych logów nic złego nie wynika ale napiszę więcej jak zobaczę 011BS Pozdrawiam Paweł Proszę zwrócić uwagę na kąt wtrysku i EGR (003stat) czy tam wartości nie powinny być bliźniacze? nie rozumiem ....proszę jaśniej... Słabe odpalanie na ciepłym silniku. który rok auta ..może przydałaby się korekta mapy 11BS nie są raczej koniecznie ponieważ silnik nie posiada turbinki ze zmienną geometrią.No chciałbym wiedzieć czy kąt wtrysku jest dobrze ustawiony oraz działanie EGR - wydaje mi się, że w grupie 003stat wartości pozycji 2 i 3 powinny być podobne do siebie? a z 003stat wynika, że EGR jest cały czas w trybie OFF Rok auta 99' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darev 0 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 wydaje mi się, że w grupie 003stat wartości pozycji 2 i 3 powinny być podobne do siebie? a z 003stat wynika, że EGR jest cały czas w trybie OFF zrób przygazówkę i zobacz czy się zmieni Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAWEL69 2 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 11BS nie są raczej koniecznie ponieważ silnik nie posiada turbinki ze zmienną geometrią. przepraszam troce się zagalopowalem za dużo tego co do kąta początku wtrysku to zrób 000bs temp silnika 90*C wydaje mi się, że w grupie 003stat wartości pozycji 2 i 3 powinny być podobne do siebie? a z 003stat wynika, że EGR jest cały czas w trybie OFF Spójż na 003 BS jest dobrze.... palenie na ciepło nie ma nic wspólnego z kątem początku wtrysku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz76 2 Posted July 2, 2009 Author Share Posted July 2, 2009 co do kąta początku wtrysku to zrób 000bs temp silnika 90*C Trochę dziwne bo logi trochę trwały a silnik nie złapał odpowiedniej temperatury co przy takiej pogodzie jak dzisiaj jest trochę dziwne. Czyżby termostat?Co do EGR to pytanko. Czy zacinający się EGR w pozycji OFF może mieć wpływ na uruchamianie silnika? Jeszcze jedna sprawa to czy mógłbyś mi Paweł napisać jak zmienić dawkę startową w tym silniku Vagiem, ewentualnie wskazał gdzie to jest opisane? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAWEL69 2 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 czy mógłbyś mi Paweł napisać jak zmienić dawkę startową w tym silniku Vagiem mogę... ale nie zawsze sterownik na to pozala.... wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 (napewno pasuje do wszystkich na VP-37) 10 adaptacja W adaptacji zaczynamy od : grupa1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg grupa2. ustawiamy wolne obroty silnika rrupa3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie) grupa5. dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje wiecej paliwa zrób screna bloku 001 i wklej do wątku...zobaczymy ile wynosi potem będziemy ew,korygować Czyżby termostat? kończy swój żywot ,czas pomyśleć o nowym...zwłaszcza na zime zalecam kupno w ASO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz76 2 Posted July 2, 2009 Author Share Posted July 2, 2009 czy mógłbyś mi Paweł napisać jak zmienić dawkę startową w tym silniku Vagiem mogę... ale nie zawsze sterownik na to pozala.... wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 (napewno pasuje do wszystkich na VP-37) 10 adaptacja W adaptacji zaczynamy od : grupa1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg grupa2. ustawiamy wolne obroty silnika rrupa3. wspolczynnik wypelniania EGR (podajac graniczne wartosci mozna go wylaczyc calkowicie) grupa5. dawka startowa ma wplyw na uruchamianie silnika i w tym przypadku czym mniejsza tym dostaje wiecej paliwa zrób screna bloku 001 i wklej do wątku...zobaczymy ile wynosi potem będziemy ew,korygować Czyżby termostat? kończy swój żywot ,czas pomyśleć o nowym...zwłaszcza na zime zalecam kupno w ASO Dzięki piękne. A co z tym EGR czy zacinający się w pozycji OFF może mieć wpływ na uruchamianie silnika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAWEL69 2 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 A co z tym EGR czy zacinający się w pozycji OFF może mieć wpływ na uruchamianie silnika? ale u ciebie się nie zacina... pozatym nie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz76 2 Posted July 2, 2009 Author Share Posted July 2, 2009 A co z tym EGR czy zacinający się w pozycji OFF może mieć wpływ na uruchamianie silnika? ale u ciebie się nie zacina... pozatym nie... Jeżeli się nie zacina to dlaczego w 003stat są takie dziwne wartości? Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemik 2 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Zostawienie jakiekolwiek TDI ze sprawnym EGR'em na biegu jałowym na więcej niż 3 minuty spowoduje ze ECU zamknie EGR [tylko powietrze] i odczyt 003.3 bedzie pow. 400 mg, przy jednoczesnym wymaganym, w 003.2, na circa 180-220 mg. przegazówka spowoduje otworzenie EGR [spaliny] i odczyt w 003.3 spadnie do poziomu wymaganego w 003.2 Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz76 2 Posted July 3, 2009 Author Share Posted July 3, 2009 Taaaakie buty...,teraz rozumiem... Dziękuję pięknie Link to comment Share on other sites More sharing options...
spanky 7 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Spostrzeżenia użytkownika : Słabe odpalanie na ciepłym silniku. korekta softu [mapa dawki startowej] ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now