domjenick Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Podpowie mi ktoś dokładnie jak się dostać do pompki paliwa żeby ją sprawdzic? wbagazniku,podnies mate,tak,jakbys wyjmowal zapasowke i pod mata-blizej tylnych siedzen-jest pokrywa-chyba na trzy sruby-pod spodem masz pompe paliwa
pavelwhitecky Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Opublikowano 8 Lipca 2009 Podłaczyłem akumulator probowałem zadoptowac przepustnice poczekałem 1 minutę wyłaczyłem zapłon właczyłem ponwonie i porobowałem odpalić i nic. Za każdym razem jak przekręce zapłon to mi wyje cos przy przepustnicy co to? 2. W pompce paliwa w bagażniku sa cztery piny pod ktorymi powinno byc napięcie po przekręceniu zapłonu? Ma moze ktoś opis pinów??
domjenick Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Podłaczyłem akumulator probowałem zadoptowac przepustnice poczekałem 1 minutę wyłaczyłem zapłon właczyłem ponwonie i porobowałem odpalić i nic. Za każdym razem jak przekręce zapłon to mi wyje cos przy przepustnicy co to? 2. W pompce paliwa w bagażniku sa cztery piny pod ktorymi powinno byc napięcie po przekręceniu zapłonu? Ma moze ktoś opis pinów?? za kazdym razem,kiedy przekrecisz kluczyk-przepustnica otrzyma sygnal od ECU i to powoduje reakcje modolu wolnych obrotow-nie powinno to wydawac zadnych niepokojacych dzwiekow,powinno byc cos jakby ciche tyrkniecie,ale nie wycie.... co do pompy-po przekreceniu zaplonu powinienes slyszec,jak zaczyna pompowac paliwo na start i przestaje,zaczyna ponownie dopiero w momencie uruchomienia silnika-jesli przy starcie nic nie slyszysz-moze byc wina pompy-choc w AHLu,jak mi walnal modol wolnych obrotow-tez nie moglem odpalic,ale do tego obroty,jak juz odpalil-same wzrastaly nawet do 3-4 tys- u nie po wymianie calej przepustnicy-wrocilo do normy-sprawdz pompe najpierw,wskocz do bagaznika i ktos niechprzekreci kluczyk,bedziesz slyszec,czy ruszyla,czy nie...
pavelwhitecky Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 ODPAlił. Powód - zasniedziałe styki wtyczki pompy paliwa. Wyczyściłem i pali. TYlko ze przepustnica wyje po każdym przekręceniu kluczyka. W sobotę przeczyszczę i spróbuję zrobić autoadaptację.
domjenick Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 wykrec tez modol-tam,gdzie jest gniazdo wtyczki na przepustnicy i tez dobrze wyczysc
pavelwhitecky Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Opublikowano 14 Lipca 2009 Powodem falowania obrotów jest pęknieta plastikowa rurka : http://www.wrzuta.pl/obraz/ifZBw7tUAx/p2220188 Gdzie można ją kupić ? Za ile ? Nową czy używkę? Przy jej odkręcaniu kawłki wpadły do tego plastikowego gniazda czy coś się stanie? [br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 20:49_________________________________________________CZy można gdzieś przez neta zamówić tą częśc?[br]Dopisany: 12 Lipiec 2009, 21:07_________________________________________________wymieniłem odmę i dalej to samo.....? Tylko że przepustnica nie chce się zaadoptować , kupić nową czy używke ?
pavelwhitecky Opublikowano 21 Lipca 2009 Autor Opublikowano 21 Lipca 2009 po tych wszystkich naprawach teraz mam problemy z rana z odpalaniem. Odpalam i gaśnie. Dopiero za n - tym razem nie gaśnie. co moze byc?[br]Dopisany: 17 Lipiec 2009, 22:00_________________________________________________Co to za błąd 670 - czyżbym uszkodził przepustnicę?[br]Dopisany: 19 Lipiec 2009, 18:13_________________________________________________Zrobione auto śmiga jak talala. Kuiłem używkę przepustnicę, wyczyściłe, zaadoptowałem i hula.Dzieki wszystkim.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się