Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] BMN - TDi 170PS PD by MR-MOTORS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

BMN - 170PS TDi PD sterowany Siemensem PPD

BIG TURBO

DPF usuniety sprzetowo oraz programowo !!

wydech 2,75"

orelfinito.th.jpg

Pozdrawiam

Opublikowano
:) jeżeli będę miał jakieś nowe TDI to znowu u Ciebie rezanko programu :)
Opublikowano

da sie to zrobic z BRD? Jaki koszt? Jest to tylko usuniecie DPF i program czy cos wiecej?

Opublikowano

jakei to big turbo witku?? mocy konkretnie przybyło :good:

Opublikowano

Usuniecie fizycznie samego DPF sprawi tylko duze problemy, las lampek na desce i praca silnika w trybie awaryjnym. Wraz z mechanicznym usunieciem filtra trzeba zrobic zmiany w programie sterujacym.

Mozna zrobic BRD bez DPF i wystroic na ponad 200PS na serynym turbo, można w takiej A4 B7 takze odrazu założyc BigTurbo.

Pozdrawiam.

Opublikowano

a jaki koszt takiego "kompletnego" usunięcia DPFa? :cool1:

Opublikowano

a jaki koszt takiego "kompletnego" usunięcia DPFa? :cool1:

Przeciez nie od dzis wiadomo, ze o takich rzeczach to sie rozmawia na PW lub telefonicznie...

Opublikowano

a jaki koszt takiego "kompletnego" usunięcia DPFa? :cool1:

Przeciez nie od dzis wiadomo, ze o takich rzeczach to sie rozmawia na PW lub telefonicznie...

spoko, po prostu dużo osób się o to pyta i nigdzie nie ma jednoznacznej odpowiedzi... w takim razie poproszę o cenę na PW... :rolleyes:

Opublikowano

Usuniecie fizycznie samego DPF sprawi tylko duze problemy, las lampek na desce i praca silnika w trybie awaryjnym. Wraz z mechanicznym usunieciem filtra trzeba zrobic zmiany w programie sterujacym.

Mozna zrobic BRD bez DPF i wystroic na ponad 200PS na serynym turbo, można w takiej A4 B7 takze odrazu założyc BigTurbo.

Pozdrawiam.

No mysle ze zdrowy program bylby na 207KM i ok. 410Nm- z tego co widze na wykresie to roznica w Nm bylaby przy duzym turbo byla by ok. 20Nm... Z tego wynika ze te 20Nm dzieki turbinie byoby drozsze anizeli 60Nm z programu i usuniecia DPF-a.

Co by dalo zalozenie duzego Intercoolera jeszcze?

Opublikowano

Kazdy patrzy na cyfry PS/NM a nikt na obroty. Tam gdzie ten silnik ma duzo PS/NM to inny BMN na seryjnej turbinie juz dawno przestał generowac moc !. Ten silnik kreci sie do prawie 4800 i ma moc max płaska jak stół. Nie ma takiej opcji zeby wygenerowac taka moc na seryjnym turbo do takich obrotów - po prostu nie da sie tyle osiagnac a do tego seryjne turbo szybko ukreciłoby sie.

W wyscigu Alteii jaki miał miejsce ze modyfikowanym sporo lżejszym Leonem BMN jest przepasc w odległosciach.

DPF znika jak zaczyna stanowic problem w uzyskaniu duzej mocy, badz przeszkadza w konstruowaniu silnika z nowym turbo. W innej opcji mozna go zostawic w aucie.

Altea miała kiepskie wtryski... na seryjnych czesciach na mocnym modzie miała tylko 189PS !!. Moze byc tak ze auto w którym da sie spokojnie uzyskac 200PS na seryjnych czesciach pozwoli dojsc po takich modach nawet do 240-245PS.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witek, a jak z zywotnoscia tego silnika przy takich obrotach? :wink4:

Przeciez dizel nie lubi takich wartosci :kox:

Opublikowano

Witek, a jak z zywotnoscia tego silnika przy takich obrotach? :wink4:

Przeciez dizel nie lubi takich wartosci :kox:

Takie obroty nie stanowia dla niego problemu. Limitery max obrotów ustawione przez fabryki sa jeszcze wyżej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...