Rogalotti 0 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Witam BMN - 170PS TDi PD sterowany Siemensem PPD BIG TURBO DPF usuniety sprzetowo oraz programowo !! wydech 2,75" Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
variocustoms 4 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 jeżeli będę miał jakieś nowe TDI to znowu u Ciebie rezanko programu Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 2 Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 da sie to zrobic z BRD? Jaki koszt? Jest to tylko usuniecie DPF i program czy cos wiecej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
seba1-2 2 Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 jakei to big turbo witku?? mocy konkretnie przybyło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogalotti 0 Posted July 5, 2009 Author Share Posted July 5, 2009 Usuniecie fizycznie samego DPF sprawi tylko duze problemy, las lampek na desce i praca silnika w trybie awaryjnym. Wraz z mechanicznym usunieciem filtra trzeba zrobic zmiany w programie sterujacym. Mozna zrobic BRD bez DPF i wystroic na ponad 200PS na serynym turbo, można w takiej A4 B7 takze odrazu założyc BigTurbo. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piechol 0 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 a jaki koszt takiego "kompletnego" usunięcia DPFa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer 3 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 a jaki koszt takiego "kompletnego" usunięcia DPFa? Przeciez nie od dzis wiadomo, ze o takich rzeczach to sie rozmawia na PW lub telefonicznie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piechol 0 Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 a jaki koszt takiego "kompletnego" usunięcia DPFa? Przeciez nie od dzis wiadomo, ze o takich rzeczach to sie rozmawia na PW lub telefonicznie... spoko, po prostu dużo osób się o to pyta i nigdzie nie ma jednoznacznej odpowiedzi... w takim razie poproszę o cenę na PW... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RS 2 Posted August 2, 2009 Share Posted August 2, 2009 Usuniecie fizycznie samego DPF sprawi tylko duze problemy, las lampek na desce i praca silnika w trybie awaryjnym. Wraz z mechanicznym usunieciem filtra trzeba zrobic zmiany w programie sterujacym. Mozna zrobic BRD bez DPF i wystroic na ponad 200PS na serynym turbo, można w takiej A4 B7 takze odrazu założyc BigTurbo. Pozdrawiam. No mysle ze zdrowy program bylby na 207KM i ok. 410Nm- z tego co widze na wykresie to roznica w Nm bylaby przy duzym turbo byla by ok. 20Nm... Z tego wynika ze te 20Nm dzieki turbinie byoby drozsze anizeli 60Nm z programu i usuniecia DPF-a. Co by dalo zalozenie duzego Intercoolera jeszcze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogalotti 0 Posted August 4, 2009 Author Share Posted August 4, 2009 Kazdy patrzy na cyfry PS/NM a nikt na obroty. Tam gdzie ten silnik ma duzo PS/NM to inny BMN na seryjnej turbinie juz dawno przestał generowac moc !. Ten silnik kreci sie do prawie 4800 i ma moc max płaska jak stół. Nie ma takiej opcji zeby wygenerowac taka moc na seryjnym turbo do takich obrotów - po prostu nie da sie tyle osiagnac a do tego seryjne turbo szybko ukreciłoby sie. W wyscigu Alteii jaki miał miejsce ze modyfikowanym sporo lżejszym Leonem BMN jest przepasc w odległosciach. DPF znika jak zaczyna stanowic problem w uzyskaniu duzej mocy, badz przeszkadza w konstruowaniu silnika z nowym turbo. W innej opcji mozna go zostawic w aucie. Altea miała kiepskie wtryski... na seryjnych czesciach na mocnym modzie miała tylko 189PS !!. Moze byc tak ze auto w którym da sie spokojnie uzyskac 200PS na seryjnych czesciach pozwoli dojsc po takich modach nawet do 240-245PS. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flyer 3 Posted August 5, 2009 Share Posted August 5, 2009 Witek, a jak z zywotnoscia tego silnika przy takich obrotach? Przeciez dizel nie lubi takich wartosci Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogalotti 0 Posted August 5, 2009 Author Share Posted August 5, 2009 Witek, a jak z zywotnoscia tego silnika przy takich obrotach? Przeciez dizel nie lubi takich wartosci Takie obroty nie stanowia dla niego problemu. Limitery max obrotów ustawione przez fabryki sa jeszcze wyżej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now