Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Skrzypienie i chrobotanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam przejrzalem forum ale jakos nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na to pytanie mianowicie gdy skrecam kolami w miejscu czy w jezdzie slysze chrobotanie skrzypienie cos jakby tarlo o cos , kierownica tez zaczela ciezej chodzic wie ktos co jest powodem tego?

pozdrawiam serdecznie[br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 21:20_________________________________________________Dodam jeszcze ze plynu do wspomagania mam troszke mniej niz Minimum jutro kupie i doleje ale gdyby dalej problem wystepowal to co poradzicie?

Opublikowano

1. Dolej olej, tylko ten sam (są różne więc zobacz czy masz zielony czy czerwony) polecam zielony FEBI

2. Pada pompa wspomagania (najczęściej jej łożysko)

3. Pada maglownica, nie masz żadnych wycieków z okolicy kół przednich

4. A jak podczas jazdy?

5. Te Twoje sprawdzenia były na włączonym czy wyłączonym silniku?

Opublikowano
:hi: Dołącze się do tematu. U mnie zauważyłem podobny problem. Na uruchomionym silniku najczęściej w upalne dni gdy stoję i próbuję kręcić kierownicą słychać coś jakby chrobotanie i kierownica ciężej obraca się a podczas jazdy słychać delikatne stukanie nie ma znaczenia czy jadę na biegu czy na luzie czy też hamuje. Może mi ktoś podpowiedzieć co to może być?? Najgorsze jest to że jak jadę do mechanika to wszystko uspokaja się :wallbash:
Opublikowano

:hi: Dołącze się do tematu. U mnie zauważyłem podobny problem. Na uruchomionym silniku najczęściej w upalne dni gdy stoję i próbuję kręcić kierownicą słychać coś jakby chrobotanie i kierownica ciężej obraca się a podczas jazdy słychać delikatne stukanie nie ma znaczenia czy jadę na biegu czy na luzie czy też hamuje. Może mi ktoś podpowiedzieć co to może być?? Najgorsze jest to że jak jadę do mechanika to wszystko uspokaja się :wallbash:

Może przegub, wahacze itp.

Opublikowano

Pozostaje mi więc czekać na upał i jechać do mechanika z nadzieją że zacznie stukać :wallbash:

Opublikowano

Ja mam ten problem tylko podczas postoju , (krecenie w miejscu , parkowanie itp) podczas jazdy nie wystepuje ten problem.

pozdrawiam[br]Dopisany: 07 Lipiec 2009, 10:47_________________________________________________Plynu dolalem co prawda pomogl bo w czasie jazdy juz nie wystepuja te problmy ale gdy krece w miejscu dalej to samo.

Opublikowano

...

Plynu dolalem co prawda pomogl bo w czasie jazdy juz nie wystepuja te problmy ale gdy krece w miejscu dalej to samo.

a ubywa CI tego płynu?

Opublikowano

Nie raczej nie.[br]Dopisany: 07 Lipiec 2009, 11:11_________________________________________________Znajomy mechanik powiedzial ze musze jakis pasek naciągnąc to tez zrobie jezeli dalej problem bedzie wystepywal to bede sie dalej glowil:P

Opublikowano

Daj znać jaki to pasek i czy pomogło.

Opublikowano

Problem ustopil po 2/3 dniach od dolania plynu takze wina lezala po stornie brakujacego plynu.

pozdrawiam[br]Dopisany: 09 Lipiec 2009, 21:39_________________________________________________Taze czasami warto sie wstrzymac na te 2 3 dni zanim sie kupi jakas czesc.

Opublikowano

Problem ustopil po 2/3 dniach od dolania plynu takze wina lezala po stornie brakujacego plynu.

pozdrawiam[br]Dopisany: 09 Lipiec 2009, 21:39_________________________________________________Taze czasami warto sie wstrzymac na te 2 3 dni zanim sie kupi jakas czesc.

Najpierw dokładna diagnoza, później działania :good:

Opublikowano

:hi: Dołączę się do tematu. U mnie zauważyłem podobny problem. Na uruchomionym silniku najczęściej w upalne dni gdy stoję i próbuję kręcić kierownicą słychać coś jakby chrobotanie i kierownica ciężej obraca się a podczas jazdy słychać delikatne stukanie nie ma znaczenia czy jadę na biegu czy na luzie czy też hamuje. Może mi ktoś podpowiedzieć co to może być?? Najgorsze jest to że jak jadę do mechanika to wszystko uspokaja się :wallbash:

No i trafiłem na upał jadąc do mechanika. Stukało i na postoju chrobotało przy delikatnych ruchach kierownicą. Na stukanie pomogło przesmarowanie sworznia w dolnym wahaczu(tym do którego mocowany jest amor). Akurat kończył mi się przegląd więc pojechałem na stacje. Chrobotanie nie ustało(nadal jest w upalne dni tak powyżej 26 C) przegląd zrobiony facio nie czepiał się albo nie słyszał tego chrobotania choć przyznam, że dokładnie przejrzał mi autko.

Mechanik twierdzi że to pewnie ten wahacz trzeba wymienić bo sprawdził zawieszenie i końcówki ale luzów nie ma.

Od znajomego usłyszałem że winę za to chrobotanie może ponosić górne mocowanie amora. Jak tylko je usłyszę znowu to popsikam wd40 i zobaczę co będzie się działo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...