Armani85 Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Witam przejrzalem forum ale jakos nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na to pytanie mianowicie gdy skrecam kolami w miejscu czy w jezdzie slysze chrobotanie skrzypienie cos jakby tarlo o cos , kierownica tez zaczela ciezej chodzic wie ktos co jest powodem tego? pozdrawiam serdecznie[br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 21:20_________________________________________________Dodam jeszcze ze plynu do wspomagania mam troszke mniej niz Minimum jutro kupie i doleje ale gdyby dalej problem wystepowal to co poradzicie?
domelq Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 1. Dolej olej, tylko ten sam (są różne więc zobacz czy masz zielony czy czerwony) polecam zielony FEBI 2. Pada pompa wspomagania (najczęściej jej łożysko) 3. Pada maglownica, nie masz żadnych wycieków z okolicy kół przednich 4. A jak podczas jazdy? 5. Te Twoje sprawdzenia były na włączonym czy wyłączonym silniku?
bossawka Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Dołącze się do tematu. U mnie zauważyłem podobny problem. Na uruchomionym silniku najczęściej w upalne dni gdy stoję i próbuję kręcić kierownicą słychać coś jakby chrobotanie i kierownica ciężej obraca się a podczas jazdy słychać delikatne stukanie nie ma znaczenia czy jadę na biegu czy na luzie czy też hamuje. Może mi ktoś podpowiedzieć co to może być?? Najgorsze jest to że jak jadę do mechanika to wszystko uspokaja się
domelq Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Dołącze się do tematu. U mnie zauważyłem podobny problem. Na uruchomionym silniku najczęściej w upalne dni gdy stoję i próbuję kręcić kierownicą słychać coś jakby chrobotanie i kierownica ciężej obraca się a podczas jazdy słychać delikatne stukanie nie ma znaczenia czy jadę na biegu czy na luzie czy też hamuje. Może mi ktoś podpowiedzieć co to może być?? Najgorsze jest to że jak jadę do mechanika to wszystko uspokaja się Może przegub, wahacze itp.
bossawka Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Pozostaje mi więc czekać na upał i jechać do mechanika z nadzieją że zacznie stukać
Armani85 Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Opublikowano 7 Lipca 2009 Ja mam ten problem tylko podczas postoju , (krecenie w miejscu , parkowanie itp) podczas jazdy nie wystepuje ten problem. pozdrawiam[br]Dopisany: 07 Lipiec 2009, 10:47_________________________________________________Plynu dolalem co prawda pomogl bo w czasie jazdy juz nie wystepuja te problmy ale gdy krece w miejscu dalej to samo.
domelq Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 ... Plynu dolalem co prawda pomogl bo w czasie jazdy juz nie wystepuja te problmy ale gdy krece w miejscu dalej to samo. a ubywa CI tego płynu?
Armani85 Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Opublikowano 7 Lipca 2009 Nie raczej nie.[br]Dopisany: 07 Lipiec 2009, 11:11_________________________________________________Znajomy mechanik powiedzial ze musze jakis pasek naciągnąc to tez zrobie jezeli dalej problem bedzie wystepywal to bede sie dalej glowil:P
Armani85 Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 Problem ustopil po 2/3 dniach od dolania plynu takze wina lezala po stornie brakujacego plynu. pozdrawiam[br]Dopisany: 09 Lipiec 2009, 21:39_________________________________________________Taze czasami warto sie wstrzymac na te 2 3 dni zanim sie kupi jakas czesc.
domelq Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Problem ustopil po 2/3 dniach od dolania plynu takze wina lezala po stornie brakujacego plynu. pozdrawiam[br]Dopisany: 09 Lipiec 2009, 21:39_________________________________________________Taze czasami warto sie wstrzymac na te 2 3 dni zanim sie kupi jakas czesc. Najpierw dokładna diagnoza, później działania
bossawka Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Dołączę się do tematu. U mnie zauważyłem podobny problem. Na uruchomionym silniku najczęściej w upalne dni gdy stoję i próbuję kręcić kierownicą słychać coś jakby chrobotanie i kierownica ciężej obraca się a podczas jazdy słychać delikatne stukanie nie ma znaczenia czy jadę na biegu czy na luzie czy też hamuje. Może mi ktoś podpowiedzieć co to może być?? Najgorsze jest to że jak jadę do mechanika to wszystko uspokaja się No i trafiłem na upał jadąc do mechanika. Stukało i na postoju chrobotało przy delikatnych ruchach kierownicą. Na stukanie pomogło przesmarowanie sworznia w dolnym wahaczu(tym do którego mocowany jest amor). Akurat kończył mi się przegląd więc pojechałem na stacje. Chrobotanie nie ustało(nadal jest w upalne dni tak powyżej 26 C) przegląd zrobiony facio nie czepiał się albo nie słyszał tego chrobotania choć przyznam, że dokładnie przejrzał mi autko. Mechanik twierdzi że to pewnie ten wahacz trzeba wymienić bo sprawdził zawieszenie i końcówki ale luzów nie ma. Od znajomego usłyszałem że winę za to chrobotanie może ponosić górne mocowanie amora. Jak tylko je usłyszę znowu to popsikam wd40 i zobaczę co będzie się działo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się