Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] "Wyjące" wspomaganie


MaRaSsupremacy

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, proszę o rady i opinie. Jakiś czas po zakupie Audiany zaczęło denerwować mnie wycie (bo nie wiem jak to inaczej nazwać, gwizd to nie jest ani nic podobnego) wspomagania. Wspomaganie wyło różnie, bez względu na temperaturę silnika, jednak wycie zawsze było głośniejsze w sytuacji im wyższy bieg i niższe obroty. Ostatnio na warsztacie przy przeglądzie i wymianie oleju wspomniałem o problemie i mechanik po prostu uzupełnił płyn do wspomagania. Pomogło to i praktycznie całkowicie zlikwidowało uciążliwe i wkurzające wycie jednak tylko na około miesiąc. Dziś wsiadam do auta, odpalam i znów wyje niczym strażacka syrena. Jak sądzicie co to może być? Nie znam się za bardzo na wspomaganiu kierowniczym więc strzelam, czy to jakiś pasek od wspomagania czy może pompa? Jeśli coś z tych rzeczy ile kosztuje taka naprawa i czy dużo z tym roboty? Strasznie to uciążliwe, szczególnie przy manewrowaniu na parkingach czy wolnej jeździe można się wściec z tym wyciem... :kwasny: Z góry wielkie dzięki za odpowiedzi i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i płyn jest wporządku, nie ubyło więc gdzie indziej leży przczyna... :no:[br]Dopisany: 08 Lipiec 2009, 08:17_________________________________________________A jednak, płyn ubywa poprzez listwę wspomagania... Przegwizdane... Regeneracja słyszałem że guzik warta a taka część kosztuje nawet do takiego staruszka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i płyn jest wporządku, nie ubyło więc gdzie indziej leży przczyna... :no:[br]Dopisany: 08 Lipiec 2009, 08:17_________________________________________________A jednak, płyn ubywa poprzez listwę wspomagania... Przegwizdane... Regeneracja słyszałem że guzik warta a taka część kosztuje nawet do takiego staruszka...