K&K servis (Warszawa, teren wyścigów konnych)

    7 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Cześć,

    Ja polegając na opinii kolegi również przekazałem autko do K&K Servis, miałem do wymiany rozrząd. Chłopaki zrobili wszystko pięknie, sprawnie, szybko i solidnie.

    Jestem naprawdę zadowolony z ich pracy :good: :good: :good: miałem do roboty:

    - cały rozrząd + pompa wodna,

    - wymiana oleju,

    - filtry: powietrza, kabinowy, paliwa,

    dodatkowo, mówiąc że namiary mam z forum, dostałem dobry rabat, przegląd całego autka, a ponieważ nie dawno go kupiłem również i grubości lakieru (gratis).

    Szczerze polecam ten warsztat bo naprawdę wiedzą co robią i są solidni, bardzo dobra obsługa.

    Już wiem, że spokojnie mogę oddać brykę i ich ręce, jeżeli będzie trzeba coś robić :good:.

    Namiary:

    ul. Puławska 266 (na terenie wyścigów konnych, wjazd od ul. Wyścigowej)

    tel. (22) 424 99 88,

    kom. 603 666 006.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Bardzo interesuje mnie ile zapłacileś za tę imprezkę. U mnie szykuje się podobna robotka i chcialbym wiedziec ile musze kaski przygotować.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam , ja w przyszłym tygodniu kupuje graty i będe robił i jeszcze zastanawiam się gdzie. Dzwoniłem do K&K i zaznaczając z ich strony że jak jestem z klubu a4 policzyli 350zł za robocizne a za robocizne z ich gratami mówił 1800 zł (rozmowa była na temat rozrząd + tez wszystkie graty które są w okolicy żeby nie trzeba była zdejmować później przodu) Rozmowa była telefoniczna i mało konkretna więc ceny też mogą uledz zmianie.

    Nie moge się dodzwonić do tzw." rogala " o którym wszyscy tak dobrze piszą ale będe próbował i jak będe coś wiedział to napisze..

    pozdrawiam..[br]Dopisany: 21 Sierpień 2009, 17:32_________________________________________________Umówiłem się konkretnie w K&K serwis:

    - Olej + wszystkie filtry

    - Rozrząd + pompa wody

    - Pasek: wielorowkowy, wieloklinowy, i od klimy czy jakoś tak ( wiem że razem z rozrządem jest ich w sumie 4)

    - Wszystkie rolki, napinacze do wyżej wymienionych pasków

    - Termostat + czujnik temperatury

    - Świece żarowe ( zaznaczyli że może być problem z wykręceniem )

    Za to wszystko wyliczyli 650zł ( wydaje mi się że jest to bardzo rozsądna cena)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wyszło jak wyszło i nie robiłem w końcu w K&K.

    Samochód już zrobiony.

    Na dniach napisze nowy temat to opisze wszystko co i jak, koszta gratów i roboty itd. bo częste pytania na ten temat.

    Pozdr.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja dzisiaj bylem w tym warsztacie i powiem ze mam mieszane uczucia.

    pojechalem wymienic oslone przegubu. Nie było szefa (p. Krzysztofa chyba). Pan ktory wymienial powiedzial ze on robi tylko Ople i BMW i za bardzo nie pamieta jak sie wymienia ale ze cos wymysli :blink:. Pozniej sluchalem jacy to klienci ktorzy z roznych klubow sa beznadziejni i wogole ze sa najgorszymi klientami ale szefowi zalezy na reputacji wiec musza robic. Kombinowal, kombinowal (walil mlotkiem w wahacze), pourywal nowe obejmy ktore byly w zestawie i powiedzial ze nie ma swoich zeby zlozyc ale po telefonie do szefa okazalo sie ze sa tylko on nie wiedzial. Sworznie nie chcialy wyjsc to chcial cale zawieszenie rozbierac ale przyszedl jaki drugi koles i wyjal wszystko. Do tego nie wyczyscil dolkadnie przegubu ze starego smaru tylko wytarl z zewnatrz i nalozyl nowy smar.

    Z szefem sie umowilem ze wymiana bedzie kosztowac 80zl a oni 100 powiedzieli "no bo widzial pan ile sie trzeba narobic i jak ciezko bylo" (oczywiscie oslona przegubu byla moja).

    Moze jak wlasciciel robi to jest sens jechac ale reszty nie polecam. Robienie wszystkiego na sile nie przynosi dobrych efektow.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety nie polecam tego warsztatu.

    Jestem po wymianie kompletnego rozrządu, pompy wody, rolek. Koszt z własnym napinaczem i łańcuchem - 2000zł.

    Gdy podjechałem na wstępie zdiagnozowano u mnie hydrozawór za 2700zł (?!)

    Oczywiscie zaznaczono, ze po "rozdeklowaniu" będą wiedzieć więcej...

    Wcześniej miałem sklejane plastiki po wymianie reflektorów na xenony - panowie oczywiscie nie pokusili sie o ponowne ich sklejenie po demontażu - wiec na myjni miałem w nich akwarium.

    Silnik brudny jak cholera. Nawet maska zachlapana...

    Mówiłem, ze przestały mi działać czujniki parkowania - "sprawdzilismy, chwilowy blad juz dzialaja - komputer teraz nic nie pokazuje".

    Od chwili wyjazdu z warsztatu jak nie działały tak nie działają.

    Prosiłem o przełożenie radia samochodowego z oryginalnego na Alpine - "dzisiaj nie da rady- jutro" - poważnie? nawet gdy w bagażniku mam przygotowane wszystkie kostki i instrukcje z podłączeniem?!

    Reasumując:

    Wymiana rozrządu komplet + pompa wody trwała od 21 do 27 lipca i kosztowała 2000zł.

    Aktualnie szukam zaufanego i doświadczonego mechanika który nie będzie snuł przypuszczeń i siał zament a po jego naprawach nie będę musiał szukać innego specjalisty.

    Edytowane przez Solemo

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy