sikalafo 0 Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Witam Moje autko to A4 Diesel 2.0 automat, ostatnio mam z nim mały problem, mianowicie podczas zapalania na rozgrzanym silniku skaczą mi na chwilę obroty silnika i pojawia się ciemny dym z rury wydechowej, po wystąpieniu tych objawów autko ewidentnie straciło swoją moc ;( na każdym z biegów ma zamułke. Nie znam się na tyle żeby cokolwiek podejrzewać czy przypuszczać co mogło sie uszkodzić, niedługo wybieram się na warsztat, bo muszę i tak wymienić amortyzatory, ale jeżeli ktoś miał podobne objawy prosił bym o jakąs pomoc w zdiagnozowaniu problemu i ewentualne przybliżeniu kosztów naprawy. Dzięki pozdrawiam Obroty: http://www.youtube.com/watch?v=L-GTbOM9xNQ Dym: http://www.youtube.com/watch?v=2PHV57uXD70 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi 0 Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Z tym dymieniem to pewnie nieszczelność w dolocie. Ale radzę skontaktować się z kimś kto ma Vag (jeśli ty nie masz) i chociaż zczytać błędy. Taka moja propozycja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz76 2 Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Nie jestem znawcą ale to tak wygląda jakby była ustawiona jakaś ogromna dawka rozruchowa. Ale niech się wypowiedzą fachowcy.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodyy 1 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 podepnij vag sprawdz bledy i zrob logi wszystko sie wyjasni Link to comment Share on other sites More sharing options...
plochy 0 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 albo pompa do regulacji, albo nieszczelność w dolocie (sprawdź dokładnie wszystkie gumowe węże). Jeśli gazujesz go trochę na co dzień powinien być widoczny wyciek oleju (zabrudzony silnik, jakaś obudowa itd...) w miejscu w którym jest pęknięcie. Jak nic nie widać sprawdź koniecznie (zdjecie obudowy silnika od dołu) rurę od intercoolera do turbo - dziwnie powyginany w chińskie S wąż ciśnieniowy (gruby) to niestety czasami pęka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aju 3 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 co można zobaczyć w temacie http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_dziura_w_przewodzie_od_turbo_jaki_waz_kupic-t87377.0.html Kolega w AFN przyjechał z takimi objawami, kopci i brak mocy. Okazało się że jest dziura w wężu S Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlodyy 1 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 jak by byla dziura w dolocie to pod opciazeniem by dymil a obroty raczej by nie skakal przy odpalaniu wiec raczej to nie to Link to comment Share on other sites More sharing options...
aju 3 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 tamten AFN dymił w każdych warunkach z tą dziurą ale Link to comment Share on other sites More sharing options...
OLIVER 29 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Witam dodam moje trzy grosze Oglądałem filmiki i na pierwszym z nich przy odpaleniu widać jak silnik wchodzi prawie na na dwa tyś obrotów , A u mnie sprawdzałem nie wchodzi nawet na tysiąc przy odpaleniu ,oczywiście bez gazu .Na pewno dostaje dużą dawkę paliwa i stąd to przy kopcenie Coś na pewno kolega ma nie tak ale trudno powiedzieć co Link to comment Share on other sites More sharing options...
sikalafo 0 Posted July 13, 2009 Author Share Posted July 13, 2009 Niestety nie mam gdzie zrobić VAG-a , dlatego w czwartek autko leci na warsztat polecany tu na forum, po naprawie napiszę co było nie tak. Dzięki za wskazówki :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now