[B5 AFN] Dymienie podczas zapalania na rozgrzanym silniku
0

    10 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam :)

    Moje autko to A4 Diesel 2.0 automat, ostatnio mam z nim mały problem, mianowicie podczas zapalania na rozgrzanym silniku skaczą mi na chwilę obroty silnika i pojawia się ciemny dym z rury wydechowej, po wystąpieniu tych objawów autko ewidentnie straciło swoją moc ;( na każdym z biegów ma zamułke. Nie znam się na tyle żeby cokolwiek podejrzewać czy przypuszczać co mogło sie uszkodzić, niedługo wybieram się na warsztat, bo muszę i tak wymienić amortyzatory, ale jeżeli ktoś miał podobne objawy prosił bym o jakąs pomoc w zdiagnozowaniu problemu i ewentualne przybliżeniu kosztów naprawy.

    Dzięki pozdrawiam :)

    Obroty:

    http://www.youtube.com/watch?v=L-GTbOM9xNQ

    Dym:

    http://www.youtube.com/watch?v=2PHV57uXD70

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Z tym dymieniem to pewnie nieszczelność w dolocie. Ale radzę skontaktować się z kimś kto ma Vag (jeśli ty nie masz) i chociaż zczytać błędy. Taka moja propozycja

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie jestem znawcą ale to tak wygląda jakby była ustawiona jakaś ogromna dawka rozruchowa. Ale niech się wypowiedzą fachowcy.. :hi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    podepnij vag sprawdz bledy i zrob logi wszystko sie wyjasni

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    albo pompa do regulacji, albo nieszczelność w dolocie (sprawdź dokładnie wszystkie gumowe węże). Jeśli gazujesz go trochę na co dzień powinien być widoczny wyciek oleju (zabrudzony silnik, jakaś obudowa itd...) w miejscu w którym jest pęknięcie. Jak nic nie widać sprawdź koniecznie (zdjecie obudowy silnika od dołu) rurę od intercoolera do turbo - dziwnie powyginany w chińskie S wąż ciśnieniowy (gruby) to niestety czasami pęka.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jak by byla dziura w dolocie to pod opciazeniem by dymil a obroty raczej by nie skakal przy odpalaniu wiec raczej to nie to

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tamten AFN dymił w każdych warunkach z tą dziurą

    ale :vaglogi:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam dodam moje trzy grosze

    Oglądałem filmiki i na pierwszym z nich przy odpaleniu widać jak silnik wchodzi prawie na na dwa tyś obrotów , A u mnie sprawdzałem nie wchodzi nawet na tysiąc przy odpaleniu ,oczywiście bez gazu .Na pewno dostaje dużą dawkę paliwa i stąd to przy kopcenie

    Coś na pewno kolega ma nie tak ale trudno powiedzieć co

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niestety nie mam gdzie zrobić VAG-a :( , dlatego w czwartek autko leci na warsztat polecany tu na forum, po naprawie napiszę co było nie tak. Dzięki za wskazówki :-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy